پزشکیان در مشهد: من هم یکی از مردم هستم/ ما حق نداریم با دختران و زنان برخورد خشن داشته باشیم/حضور در حرم امام رضا (ع)/ عکس

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من هم یکی از مردم هستم و می‌خواهم صدای شما را در کشور اعلام کنم.

پزشکیان در مشهد: من هم یکی از مردم هستم/ ما حق نداریم با دختران و زنان برخورد خشن داشته باشیم/حضور در حرم امام رضا (ع)/ عکس

مسعود پزشکیان امروز ششم تیرماه در گردهمایی حامیان خود که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شور و شوق شما دور از انتظار من است. برادران و خواهران من هم یکی مثل شما هم هستم و یکی از شما مردمم و دوست دارم صدای شما را در کشور اعلام کنم و صدای شما را هم بشنوم. 

وی افزود: من معتقدم ایران ما همه ایرانیان است، مال یک دسته، جناح و قوم نیست. ایران را تمام‌ مردم می‌سازند و باید تمام مردم بر اساس شایستگی خود به جایی که باید، برسند. رد صلاحیت‌ها به نفع کشور نیست. اگر من بلوچ، کرد یا سنی بودم، با تمام لیاقت‌ها نمی‌توانم به جایی شایسته برسم. این بی‌عدالتی است. باید برای تمام مردم و نخبگان بستر خدمت را فراهم کرد. سرمایه این مملکت علاوه بر موشک و پهپاد، مردم هستند که اقتدار اصلی را می‌سازند. 

به گزارش ایسنا، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: فردی در مناظرات به من گفت نمی‌گذارم رئیس‌جمهور شوی، اما این مردم هستند که تشخیص می‌دهند چه کسی باید رئیس‌جمهورشان شود. ما باید دست به دست هم بدهیم و قدرت را از کسانی که تصور می‌کنند مردمند، بگیریم و سهم مردم را به خودشان برگردانیم.

پزشکیان اضافه کرد: نباید اجازه داد هر کسی هر کاری خواست به اسم مردم انجام دهد. حضور شما به این افراد نشان می‌دهد سهم‌شان چه قدر است. کسانی که قهر کرده‌اند و پای صندوق نمی‌آیند، در حقیقت به اقلیت رای می‌دهند. اگر شما بیایید، خواهید توانست سهم خود در قدرت را داشته باشید. آزادی حق همه مردم و مذاهب است. آزادی در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، ادارات و غیره قربانی شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم حق و عدالت را در جامعه مستقر کنیم، گفت: این خواست مقام معظم رهبری هم هست. ایشان بارها فرمودند کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها بگذارید، اما این‌ها کرسی امر و نهی می‌گذارند. من به شما قول می‌دهم صادقانه از حقوق شما دفاع کنم. من نماینده شما در دولت خواهم بود، نه رئیس شما در دولت. از صمیم قلب می‌گویم به هیچ وجه خود را از شما برتر نمی‌بینم. از اینکه می‌بینم برخی می‌خواهد من را ببیند اما فرصت نمی‌شود، حس بدی دارم و از خودم بدم می‌آید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: ان‌شاءالله این مسائل را جمع خواهیم کرد. آنچه که حق است را با پیگیری به ثمر خواهیم رساند.

پزشکیان با بیان اینکه به مردم خراسان جنوبی و شمالی که فرصت رفتن نشد هم سلام و ارادت داریم، گفت: امیدواریم تمام شما مردم به عنوان یک ستاد تلاش کنید تا خواسته مردم از صندوق‌ها دربیاید.

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان در جمع حامیان خود در سالن شهید بهشتی مشهد گفت: ما باید برای هر مشکلی دست به دست هم بدهیم و اجازه ندهیم یک گروه هر کاری خواست انجام دهد.

پزشکیان خاطرنشان کرد: در مناظرات آقایی گفت نمی‌گذارم شما رئیس جمهور شوی؛ من آن موقع گفتم، مردم می‌دانند و تشخیص می‌دهند چه کسی می‌شود و چه کسی نمی‌شود. باید در این انتخابات حضور داشته باشید تا سهم خود را مشخص می‌کنید. آنها که رای نمی‌دهند، بدانند اگر می‌خواهید آنان نباشند، پای صندوق بیایید. ما باید سهم خود را داشته باشیم، ایران مال ایرانیان است.

وی افزود: آزادی حق ادیان، مذاهب و تمام انسان‌ها است. استقلال آزادی جمهوری اسلامی، اما آزادی را قربانی کردیم. هر کسی در دانشگاه‌ها حرف می‌زند را بیرون و تعلیق می‌کنیم. من اگر به قدرت برسم نمی‌گذارم کسی را به خاطر عقیده‌ اش اخراج کنند نباید پاسخ به هیچ معلمی را با باتوم داد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم حق و عدالت را در جامعه ایران اجرا کنیم و این را تنها با وحدت انجام می‌دهیم.

مسعود پزشکیان ادامه داد: برازنده دختران و زنان ما نیست که در خیابان با آن‌ها برخورد ناشایست داشته باشیم ما حق نداریم با آن‌ها برخورد خشن داشته باشیم، این مسائل را جمع خواهیم کرد.

حضور در حرم امام رضا (ع)

photo_2024-06-26_10-40-02

 

photo_2024-06-26_10-40-04

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • بنده خدا
    3

    کار خوبه خدا درست کنه. حتی اگر 5 نفر با تمام پشتوانه و امکانات تخریبش کنند فقط اوست که نه تنها همه رو خنثی میکنه بلکه برعکس همه اسباب رو برای پیروزیش آماده میکنه! همون اعتقادات قلبی به نهج البلاغه و قرآن براش بسه.

  • چای دبش باغ ازگل
    6

    انسان نجیب زاده و درستکاری است امیدوارم ایشان با یاری خداوند متعال و همراهی مردم شریف ایران زمین پیروز میدان انتخابات باشد!!! متأسفانه گزینه بنده رأی بی رأی است چونکه میخام رأی اولی بمانم!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      میخوام یعنی می خواهم را با می خواهم می نویسیم در فارسی
      فارسی را پاس بداریم

    • ناشناس
      5

      انشالله تو عزیز هم به پزشکیان رای بدهی و رای اولت را در این راه خیر خرج کنی

    • ناشناس
      0

      یک نفر از مردم؟؟؟؟ کدام شهروند اجازه داره در روز روشن به خاطر حجاب بر سر و صورت بانوان اسید بپاشه ؟؟؟ کدام شهروند اجازه داره به خاطر موی سر سر دختر مردم را به جدول خیابان بکوبه ؟؟ کدام مردم جرات داره با سلاح جنگی به سر و صورت مردم شلیک کنه ؟؟؟ نفرمایید شما ارباب مردم هستین

    • خبر فوری نظرات را صادقانه منتشر کن
      1

      مردم ؟؟؟؟
      شکسته نفسی نفرمایید شما ارباب مردم ایران هستین شما صاحب مردم ایران هستین
      همانند گله داری که صاحب گوسفندان است هر کدام را بخواهد به قصاب می‌فروشد به هر کدام از گوسفندان که بخواهد جو و یونجه می‌دهد هر زمان بخواهد به گوسفندان گرسنگی می‌دهد پشم و شیر و گوشت گوسفندان هم مال اوست حتی پشگل گوسفندان را هم می‌فروشد برای اینکه از مسیر و چراگاه و طویله ای که مقدر کرده خارج نشوند از سگ هم استفاده می‌کند فقط جرات نکردم بنویسم سگ گله شما چه کسانی هستن

    • بنده خدا
      0

      منم رای اولی هستم البته از سن و سالم خیلی وقته گذشته فقط چون تا الان شرکت نکردم رای اولی حساب میشم و رای اولی می مانم

    • رضا
      0

      دوست عزیز زیاد سخت نگیر تو واحد8200 همینقدر بیشتر فارسی یادشان نمی دهند

  • من
    2

    شما اصلا حق برخورد با زنان را ندارید چه خشن چه نرم آزادی پوشش جزو حقوق هر انسانی است منتها شما 45 ساله به خودتان این اجلزه را دادید که اعمال نظر کنید و حالا از این بعنوان تبلیغات و نکته مثبت نام میبرید

  • پدر
    1

    دنياي قبل از انتخابات و شعارها با دنياي بعد از انتخاب و عملكردها فرسنگ ها تفاوت دارد . اي كاش كمي فقط كمي از خدا و از وجدان خودشان مي ترسيدند .

  • ناشناس
    4

    نماز و زیارت امام رضا علیه السلام قبول باشه ان شاءالله
    خوش به سعادتتون
    نایب الزیاره ما هم باشید
    التماس دعا

  • پیشگوی قرن
    2

    دکتر پزشکیان اجازه نخواهد ظلم توسط تفکران ناقص الخلقه تعدادی در جامعه ایران انجام گیرد ابزار کنترلی بویژه وزارت کشور و اقدامات پلیس در اختیار اوست شهرداریها و شوراها در اختیار اوست اقتصاد کلان و خرد در اختیار اوست اگر درست کار پیش رود هر قوه و نهادی میرود کار تخصصی خود را انجام میدهد تمام کاینات بدستور خدا پیروزی دکتر مسعود پزشکیان را رقم میزند خدا به داد مردم مظلوم و نسل سوخته رسیده و حاکمیت نیز این شخص را دوست دارند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      این بنده خدا همین که هیچ برنامه ای ندارد هم اکنون بخورش ظلم می کند وای بحال ملت و کشور

  • ناشناس
    4

    از اینکه شور انتخاباتی ایجاد کردی قبول باشد ولی خود می دانی که باید بیحال شوی اداره کشور شعار نیست.

  • امیرحسین
    8

    خود آقای پزشکیان انسان شریفیست ولی دور و بر ایشون چهره هایی رو آدم میبینه که آدمو یاد ۸ سال دوره نکبت روحانی میندازه که با سراب برجام و تعطیلی تولید، اقتصادی به مراتب داغون تر از احمدی‌نژاد تحویلمون داد. ملت از چاله احمدی‌نژاد افتادن توی چاه روحانی

  • arad
    3

    چرا دو ماه قبل از مردم نبودی حالاکه محتاج رای شدی یکی از مردم شدی دو ماه پیش هیچکسی از قیمت گوشت و برنج و روغن خبر نداشت الان یهویی همه به فکر مردم شدین جمع کنید این کاسه گدایی رو ما به اصلحترین شخص رای خواهیم داد نه به کسی که شعار پوچ و واهی بده

  • ناشناس
    0

    شما از مردمید ولی خیلی‌ها از شیطانند

  • همرزم هادی
    2

    مشهد مقدس نشان دادمردم ازاین قوم حداقلی رضایت ندارند

  • مشهدی
    1

    ما مردم مشهد دکتر پزشکیان را راستگو و دوستار مر م تشخیص دادیم و به او رای میدهیم بیشترین رای دکتر در استان خراسان با دعای امام رضا ع خواهد بود

    نظرات شما -
    • M
      0

      تو بیجا میکنی از طرف مردم مشهد حرف میزنی

  • ناشناس
    0

    حرف مفت

  • ناشناس
    0

    امیدوارم وقتی رییس جمهور شدی آذربایجان را به آذربایجان ندهی

  • رضا دوست
    0

    به امید حق و بعدش اراده ملت آگاه به زمان ، دکتر پزشکیان پیروز این نبرد خواهد بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها