جنگ تبلیغات در انتخابات/ حمله پزشکیان با ضد حمله سنگین جلیلی مواجه شد/ نبرد بر سر رای روستانشینان/ روش احمدی نژادی جلیلی به پیروزی او منجر می شود؟

جنگ انتخاباتی و تبلیغاتی دو نامزد به اوج خود رسیده است. حمله پزشکیان با ضد حمله جلیلی مواجه شده و سبد آراء در حال تغییر است.

جنگ تبلیغات در انتخابات/ حمله پزشکیان با ضد حمله سنگین جلیلی مواجه شد/ نبرد بر سر رای روستانشینان/ روش احمدی نژادی جلیلی به پیروزی او منجر می شود؟

به گزارش خبر فوری، دو نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری سال 1403، در دور دوم شروع به تبلیغات وسیع کرده اند. سفرهای استانی، مناظره ها و تجمعات وسیعی در سراسر ایران برگزار می شود. پزشکیان و جلیلی در اوج رقابت هستند و می خواهند با پیروزی بر رقیب، پیروز انتخابات شوند. اما روش تبلیغاتی دو نامزد چیست؟

تک پزشکیان و پاتک جلیلی

همانطور که بارها بیان شد، تکیه اصلی مسعود پزشکیان در جذب رای بیشتر، جلب توجه 60 درصد از افراد تحریم کننده است. پزشکیان باید بین 2 تا 5 میلیون رای بیشتر جذب کند تا بتواند پیروز انتخابات شود. اما او در این مسیر با مشکلاتی مواجه است. همانطور که پیش از این هم تبیین شد، پزشکیان از طریق تعادل و عدم ورود به حاشیه توانست مسیر خود را از سایر نامزدها جدا کرده و یک سبد رای 10 میلیونی برای خود فراهم کند. این سبد رای برای پیروزی نهایی او کوچک است و احتیاج به بزرگ شدن دارد. برای افزایش ظرفیت سبد رای، پزشکیان باید لحن صریح تر و شفاف تری گرفته و بر مشی «اصلاح طلبی – اعتدال گرایی» خود تاکید بیشتری کند اما همین رفتار می تواند سبد رای 10 میلیونی او را کوچک کند؛ چرا که رای دهندگان به او علاقه ای به مشی اصلاح طلبانه او ندارند. آنها به شعارهای عدالت محورانه پزشکیان علاقه مندند و اگر پزشکیان از این ایده دور شود، ممکن است رای خود را پس بگیرند (اینجا بخوانید).

پزشکیان از طریق تند کردن شعارهای خود، قصد جذب آراء خاموش و تحریمی هایی را دارد که از روی کار آمدن دولت رادیکال جلیلی می ترسند اما سعید جلیلی به خوبی از مشکل و تناقض پزشکیان باخبر است و قصد دارد از طریق یک ضد حمله بزرگ، حمله پزشکیان را خنثی کند. سعید جلیلی می داند که بخش بزرگتر آراء قالیباف به سبد رای او خواهد ریخت اما به خوبی از این مساله هم آگاه است که اگر 5 میلیون تحریمی وارد کارزار شوند، احتمال پیروزی او بالا نخواهد بود. به همین دلیل، جلیلی به جای انفعال شروع به فعالیت کرده و به سراغ 10 میلیون رای پزشکیان رفته است. جلیلی به خوبی می داند که از میان 10 میلیون رای پزشکیان، گروهی اصولگرا بوده و گروهی دیگر نیز افراد غیر حزبی و غیر سیاسی بودند که در روستاها و شهرهای کوچک زندگی کرده و مجذوب شعارهای عدالت محورانه پزشکیان شدند. جلیلی به قلب سبد رای 10 میلیونی پزشکیان زده و به خصوص با طرح «تبلیغات در روستاها» سعی کرده آراء پزشکیان را بشکند.

سعید جلیلی در طول هفته اخیر تیم هدفمند خود را به سمت روستاها فرستاد. او در پیام تبلیغاتی خود اعلام کرد: «اکنون وقت درنگ نیست! به روستاها بروید و صدای ما را به آن‌ها برسانید، به حاشیۀ شهرها بروید و حرف ما را به آن‌ها بگویید!» بعد از این اعلام عمومی، تیم جلیلی که شبکه ای گسترده و چند لایه در میان روحانیون و بسیجیان دارند، با ارسال پیامک گسترده برای روحانیون و طلبه ها از آن ها برای اعزام به روستاها، مساجد و مناطق مختلف کشور دعوت کرد. طبق برخی اخبار، در حال حاضر، ستادهای تبلیغاتی جلیلی در روستاها فعال هستند و تلاش زیادی برای جذب آراء می کنند.

همچنین، تحلیل تیم جلیلی این است که گروهی از تحریمی ها در میان روستاییان قرار دارند. آنها می دانند که وضعیت فکری و فرهنگی روستاییان در حال حاضر تغییر کرده است. بسیاری از روستانشینان به علت شرایط بد اقتصادی، انتخابات را تحریم کرده اند. به همین دلیل، تیم جلیلی سعی دارند از طریق تبلیغات وسیعِ احمدی نژاد گونه و حتی عوام گرایانه، بخشی از تحریمی ها را به سمت خود جذب کنند تا بتوانند نقشه پزشکیان در جذب تحریمی ها را بشکنند.

سفرهای استانی دو نامزد

مساله مهم دیگری که در روش تبلیغاتی جلیلی و پزشکیان مشخص است، نحوه تمرکز آنان بر استان های مختلف کشور است. در این زمینه، به نظر می رسد روش جلیلی بهتر باشد. سعید جلیلی در آخرین سفرش به لرستانی رفت که در دور اول، رای زیادی به او نداد و بیشترین سبد رای اش به مسعود پزشکیان اختصاص داشت. از آن سو، مسعود پزشکیان به کرمانشاه و ارومیه رفت؛ دو منطقه ای که در دور اول، در آنها پیروز بود. به نظر می رسد جلیلی به دنبال جذب آراء سایر استان ها است اما پزشکیان می خواهد سبد رای خود در استان های پیروز را بزرگتر کند.

هنوز مشخص نیست نتیجه انتخابات چه می شود اما پر واضح است که جنگ انتخاباتی و تبلیغاتی دو نامزد به اوج خود رسیده است. حمله پزشکیان با ضد حمله جلیلی مواجه شده و سبد آراء در حال تغییر است. روز شنبه مشخص می شود که آخرین تلاش های جلیلی و پزشکیان به چه نتیجه ای انجامیده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 93
  • ناشناس
    134

    فردا ان شالله برای کاندیدای مورد نظرمون سنگ تمام خواهیم گذاشت. ان شالله. صلوات جلیلی بفرستید

    نظرات شما -
    • حمید رستمی
      45

      من یک اصفهانیم با افتخار به دکتر پزشکیان رای میدهم

    • سعید کریمی
      36

      من اهل اندیمشک خوزستان هستم اینجا همه طرفدار پزشکیان هستند همه از جلیلی بدشون میاد نمیدونم چه جوری جلیلی رای بیشتری آورده بود

    • ناشناس
      24

      بنویسید پزشکیان بخوانید جلیلی وضعیت برگه های رای ماخوذه

    • دانیال
      23

      خدا وکیلی کاراکتر داش مشتی گری پزشکیان شایسته ریاست جمهوری است
      لطفا بدون تعصب به نحوه راه رفتن او دقت کنید

    • ناشناس
      25

      اگر تندروها و فاشیست ها سر کار بیایند حتما بیل و کلنگ مخصوصا تیشه بخرید چون قراره دوباره برگردیم غار نشینی

    • ناشناس
      27

      من اهل دیواندره کردستان هستم دور اول بیشتر ما رای ندادیم ولی برای اینکه روی جلیلی پررو و بی لیاقت رو کم کنیم و برای نجات از رنج و درد از دست این تندروها که هر بلایی سر ما آوردند به پزشکیان رای میدهیم.بژی پزشکیان

    • ناشناس
      20

      #پزشکیان،برای آینده،برای آزادی اندیشه،برای عدالت، احسان از شهرک ولیعصر تهران بزرگ

    • ناشناس
      28

      فقط دکتر مسعود پزشکیان،♥️♥️♥️
      رای ما کرمانشاه پهلوان

    • مردم
      27

      ۴ سال امید،۴ سال راستگویی،۴ سال نفس،۴ سال پیشرف با پزشکیان
      ۴ سال یاس،۴سال بدبختی،۴سال ترس جنگ ،۴سال تورم،۴سال جان کندن برای بخور نمیر با جلیلی
      #پزشکیان#مرودشت

    • ناشناس
      12

      همدان به پا خیز ،برای ایران

    • محمد
      26

      پزشکیان زنده باد...اصفهان پاینده باد

    • ناشناس
      21

      رای به پزشکیان رای به عدالت
      همدان،بهار

    • ناشناس
      16

      اگر کاندیدای مورد علاقتون رای نیاورد جمع کنید برید سوریه افغانستان عراق هر جایی که شما را قبول دارند که بعید می دانم

    • ناشناس
      19

      رای اردکان برای پزشکیان

    • ناشناس
      15

      من هم با خرید چند دستگاه‌ موتور برق و چند گالن بنزین به آقای پزشکیان رای خواهم داد

    • ناشناس
      4

      رای ما دکتر مسعود پزشکیان
      #بژی مسعود پزشکیان
      #بژی کوردستان
      ♥️✌🏻🥰

    • ناشناس
      4

      واقعا انسان شاخ در میاره ،که چطور در استان پیشرو و اصلاح طلبی،جلیلی از پزشکیان بیشتر رای اورده،؟؟؟؟؟!!!!در صورتیکه بعد از ۳۵ سال،هنوز خرابه های جنگ از آبادان و خرمشهر اورار بر داری نشده اند،ان وقت آقایون به دنبال جنگ جدیدی هستند،چطور با این همه فقر ،فلاکت بیکاری،بی آبی و...مردم خوزستان به بانیان این مصیبت ها باز هم رای میدهند،بعید می دانم

    • ناشناس
      2

      یعنی شما همه چیز رو به تمسخر گرفتید حتی صلوات بر پیامبر،چطور فکر می کنید رای بیارید

    • به حق مهدی فاطمه زهرا و مهمتر از همه خود خدا
      2

      پزشکیان با رای بسیار بالا رئیس جمهور خواهد بود جشن پیروزی بدون ساندیس خوبتره

  • قاسم
    96

    دکتر پزشکیان به دو سوال پاسخ دهد همه چی معلوم می‌شود.
    ۱- قضیه اختلاس پتروشیمی جم
    ۲- قضیه اختلاس صندوق بازنشستگان
    باعث و بانی این دو قضیه بستگان ایشان بودند یا خیر!!!!؟؟؟
    البته اگر نگویند که من اختلاس و کلاهبرداری بلد نیستم باید با کارشناسان مشورت کنم و یا اینکه در جواب آیه قرآن بخوانند و نهج‌البلاغه ،
    البته خواندن قرآن و نهج‌البلاغه خیلی خوب است ولی عمل به آن فضیلت‌های بسیاری دارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      13

      ازدولت درسایه باید پرسید

    • ناشناس
      9

      سه سال از دولت رییسی گذشته هنوز سهام عدالت کامل پرداخت نشده

    • فرزندایران
      4

      اگردکتراهل پول بودن از جراحی قلب میلیونهاپول در بیمارستانهای می گرفت.خداگواه است یکی از نزدیکترین فامیل چهارسال پیش قلبشوعمل کردن ریالی پول نگرفتن نه تبلیغ میکنم نه چاپلوسی،پزشکیان انسانی پاک دست،صادق،طرفدارمظلوم وبامعرفت کلا"انسان کامل وبالیاقت هستش.به رای کارندارم وقتی شناختتون کمه لطفامنفی بافی نکنید.موفق باشین

    • ناشناس
      0

      کرسنت هم باید می فرمودید

  • محمد
    31

    با تمامی ارادتی که به روستائیان عزیز کشورم دارم باید بگم که 90 درصد از کل اون 9 میلیون رای یی که آقای جلیلی در دور اول آوردن هم از صدقه سری همین عزیزان بود.وگرنه جلیلی رو چه به 9 میلیون و خرده ای رای؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      19

      اگر در بین اعضاء خانواده روستائیان و عشایرها یک فرد دیپلم یا تحصیلکرده دانشگاهی وجود داشته باشد با علم و آگاهی به اعضاء خانواده خود اجازه نخواهد داد رأی خود را به صندوق گزینه متحجرین و واپسگرایان و کاسبان تحریم و جنگ طلبان بریزد!

    • ناشناس
      13

      سه میلیون رای آورد باضریب سه اعلام شد

  • ناشناس
    31

    اقای خاک کف پای ملت شما وحامیانت که خاک کف پای ملت را به کشورهای عربی صادر کردید و

  • babak
    59

    خدا را شکر که بلاخره خبر فوری یکبار هم حرف و اقدام عادلانه نمود و از جلیلی هم حمایت کرد.ممنون

  • محمودی
    30

    من روستاییم به پزشکیان رای خواهم داد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      33

      باشه برو بده

    • ناشناس
      11

      بی نوای روستایی اگر عدالتی می بود ، در ۴۶ سال گذشته اجرا می شد ، نه اینکه الآن فقط با شعار دنبال عدالت باشیم .

  • ناشناس
    12

    در زمان آخرای جنگ ،شهری ها به جبهه نمی رفتند دست به دامان روستایی ها شدند ،روستاها هم به جبهه نرفتند مجبور شدند که قطعنامه صلح را بپذیرند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      30

      فردا خواهی دید روستاییان غیور و انقلابی ایران به صحنه خواهند آمد و از جبهه انقلاب حمایت خواهند کرد.

  • ناشناس
    28

    روستاها هم با هوش هستند به جلیلی رای نخواهند داد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      پس این ۹ میلیون رأی از کجا اومده؟ از آسمون افتاده؟ پایگاه جلیلی و تندروها در روستاها و مناطق کم‌برخوردار هست. هر چقدر مردم فقیرتر و بی‌سوادتر باشند، بیشتر به سمت تندروها گرایش دارند.

    • ناشناس
      9

      آقای پزشکیان می فرمایند بدبخت حالا شدند باهوش ..مسکن تعطیل ..بنزین و ارز گران .بیکاری الا ما شاالله. پروژه های عمرانی تعطیلی ..بفرمائید چه آورده ای برای ملت و کشور خواهید داشت...

  • محمد
    13

    من که ۳ تا رای تحریمی برای پزشکیان جور کردم. ۳ تا رای چیزی نیست ولی بیشتر از دستم بر نمیاد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      من هم در حد وسعم ۴ عدد رأی به نفع آقای پزشکیان جور کردم چونکه تعداد اعضاء خانواده ام بیش از این نیست!

  • کانال آخر
    33

    توی شهرستان ما ۷۳ هزار نفر به جلیلی رای دادن و ۳۲ هزار نفر به پزشکیان جالب اینه که ۸۰ درصد روستاهای ما به جلیلی رای دادن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      روستایی پاک و ساده دل ، سال ۱۴۰۷ متوجه می شود حقیقت چیست .

    • ناشناس
      4

      اشتباهی + دادم
      قشنگ معلوم دور اول رای سازی شده
      رای خالیباف بیشتر از این ذ...ی بوده

  • ناشناس
    69

    تحلیل درست و بی طرف یعنی این
    سعید جلیلی ۵۲.۸
    مسعود پزشکیان ۴۴.۷
    تامام ، شب بخیر لرا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      آمار واقعی ۷۰ درصد عدم شرکت ۱۰ درصد آرا باطله ۱۶ درصد پزشکیان ۴ درصد جلیلی
      آمار اعلامی دولت ۳۰ درصد عدم شرکت یک درصد باطله ۳۰ درصد پزشکیان ۳۹ درصد جلیلی

    • ناشناس
      0

      ماشاالله.........

  • چای دبش باغ ازگل
    10

    مردم علاقه‌مند ب رأی دادن نیستند همه مردم رباط شدن پژمرده و افسرده نه شوری نه هیجانی در کار نیست چه کردند با روزگار مردم ایران زمین؟؟؟ یادباد آن روزگار یاد باد شادی و نشاط مردم یادباد!!!

    نظرات شما -
    • نه به تحریم
      8

      درسته، ولی بالاخره خودمون هم باید یه تلاشی بکنیم... امروز وقت همون تلاشه.
      انسان عاقل باید منتظر بمونه، و در فرصت مناسب عمل کنه و نتیجه بگیره... امروز اون فرصت مناسب پیش اومده، نباید از دستش بدیم.

    • حسن ستار
      1

      آن روزگارشادوبانشاط
      ایراندوستان وجان فداهای ایران وایرانی حکمرانی میکردند
      و یادآن روزگاران وبانیانش بخیر

  • ناشناس
    3

    واقعاً تاسف داره

  • ناشناس
    8

    کمی یارانه و ساندیس و جدیدا فلافل پخش کنند آن موقع خواهید دید و با وجود فساد سیستماتیک در کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم روستا و حاشیه نشین چگونه به جلیلی علیه السلام رای می دهند !!!!!!

  • ناشناس
    4

    با روغن و برنج و کارت هدیه با امکانات دولتی دارن رای می خرن این جنایت خیانت و نامردی و پست فطرتی است .... به نام خدا و شهدا به خدا و شهدا خیانت میکنند

  • بهروز حسینی
    10

    از کل ظرفیت سازمان ها و نهادهای دولتی داره به نفع جلیلی استفاده میشه.این ظلم به پزشکیان است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      این نوعی تقلب و مهندسی انتخاباته.

  • ناشناس
    7

    راي بدهيم تا دوباره به خاك و خون بي افتيم.

  • محمود
    43

    تو روستای ما میرک آباد مهریز جلیلی ۲۵۵ و پزشکیان ۱۳۳ رای داشتند درود،بر جلیلی مرد نترس و مبارز که باج نمی ده از گشنگی بمیرم بهتره از اینکه ذلت بپذیرم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قطعا از گشنگی می‌میری و ذلت هم که پذیرفتی. ذلت از این بالاتر که دنیا آدم حسابتون نمیکنه عراقی ها را اوردن تو مشهد و سایر شهرهای ایران با زن های ایرانی عشق و حال کنن و گشنگی هم که دارید میبینید حالا باز سر خودتو شیره بمال نادان

  • ناشناس
    9

    بجان ددی جلیل تندرو جنگ طلب باخت . وسلام

  • ناشناس
    20

    فقط رفراندوم و بازگشت پهلوی

    نظرات شما -
    • ممد
      5

      رفراندوم خوبه ، ولی اون خشکشا بالا نمیتونه بکشه
      ما یکی میخوایم مثل بهشتی ، آیا هست همچین گزینه ای؟

  • ارسلان
    7

    صد در صد برگزیده ملت پزشکیان خواهد بود نه به خودسری و فکر بسته نه به نابسامانی رهایی از فشار تحریم نه به کاسبان تحریم نه به چای دبش نه به خودشیفتگی ...اری به کرامت انسان تعامل سازنده با جهان شکوفایی اقتصادی نه به گوشت یک ملیونی و الاآخر پزشکیان صدای ملت

  • ناشناس
    6

    جليلي حتي مدل پيراهنش را عوض. كرده بود!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    10

    با این ساختار حتی پزشکی هم نمیتواند کاری از پیش ببرد
    درختی که ۴۵ سال میوه نداده دیگر نخواهد داد ...

  • ناشناس
    8

    با این ساختار حتی پزشکیان هم نمیتواند کاری از پیش ببرد
    درختی که ۴۵ سال میوه نداده دیگر نخواهد داد ...

  • ناشناس
    16

    جلیلی پزشکیان دو روی یک سکه هستند
    با این ساختار حتی پزشکیان هم نمیتواند کاری از پیش ببرد
    درختی که ۴۵ سال میوه نداده دیگر نخواهد داد ...

  • محسن دهقانی پیشه
    28

    اقای پزشکین و اقای جلیلی مثل شهید جمهور شهید رئیسی باشید

  • ناشناس
    11

    خورشت قیمه میدن برین رائ بدید ملت خرافه پرست ....

  • ناشناس
    35

    من یک روستایی هستم و به جلیلی رأی می‌دهم. اینکه جلیلی می‌تواند مشکلات را حل کند یا نه، مهم نیست. مهم این است که با رأی ما دشمن ناامید می‌شود و اسلام و انقلاب محفوظ می‌ماند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      جهل مقدس

    • ناشناس
      1

      مردم این انقلاب را سر کار اوردند،هم وطن اگه الان همان مردم،حرف دیگری بزنند،آیا به زور انقلاب را برشان تحمیل می کند؟؟؟یا ملاک و میزان حرف و نظر مردم است؟؟؟البته برا انجمن حجتیه رای مردم فقط برای تزئین سفره حکومت است،چون حکومت مد نظر آنها از آسمان آمده و ربطی به مردم زمینی ایران ندارد که انرا بخواهند و یا نخواهند

  • ناشناس
    8

    جلیلی امتحان خودشو با بیچاره کردن مردم پس داده

  • ناشناس
    30

    انتخاب جلیلی یعنی عزت

  • ناشناس
    23

    هچین میگین پزشکیان یعنی رونق اقتصادی که فکر می کنید مردم حسن کلید فراموش کردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      میخاستم _ بدم
      دستم خورد+ شد

  • فرزانه خانی
    9

    باافتخار تمام به دکتر پزشکیان رای میدهم

  • مهدیان
    6

    به قاسم کامنت گذار : احتمالا سروته از خواب بیدار شدی ؟ پزشکیان چه ارتباطی با پتروشیمی جم در استان بوشهر دارد ؟ پزشکیان چندین سال رئیس دانشگاه وعلوم پزشکی تبریز بوده ، چهار سال وزیر بهداشت بوده و قریب ۲۰ سال نماینده اول مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بوده است ، دروغ گفتن ذات کاندیدای انجمن حجتیه و طرفدارانش می باشد . به همین دلیل پزشکیان بزرگ فرمود : دولت من هرگز دروغ نخواهد گفت .

  • مهرانی
    10

    حتی روستائیان عزیز و زحمتکش هم می دانند عامل ویرانی ایران و به روز سیاه نشستن ملت و خالی شدن سفره ها ، همین تند روهای افراطی و متحجری هستند که چون طالبان منطق شان زور گویی ، از دیوار سفارتخانه ها بالا رفتن و زنان بیگناه را به بهانه بی حجابی بر کف اسفالت می کشند و معتقدند که انها وظیفه دارند ملت را به زور به بهشت ببرند !؟ تصور کنید که فردا نماینده افراطی انجمن حجتیه و پایداری چی ها پیروز شود ! قطعا روز قیامت خواهد شد و ملت به بازارها به خصوص بازار طلا و ارز هجوم خواهد برد . درست همانند زمانی که طالبان افغانستان را به زور تسخیر کرد !


  • ناشناس
    9

    خودتون انتخاب کنید.
    رای به پزشکیان یعنی داشتن دولتی متخصص و کارشناس و پاسخگو به مردم که مردم را از خود میدانند.
    ولی
    رای به جلیلی یعنی داشتن دولت ساداتی نژادها و مفتخورها و اختلاس گرهای چای دبش و دکل های نفتی گم شده و زمین خوار ازگل که افتخار میکنند سرمایه کشورو مفت به کمونیست ها میدهند و از حضورمردم واهمه دارند و میگویند بین لنکروز و 206 فرقی ندارد.

  • ناشناس
    0

    باسلام و احترام درود بر شما برادران و خواهران عزیز که برای نجات کشور عزیزمان ایران از تحریم و تورم و سروسامان دادن به اوضاع اقتصادی کشور و معیشت مردم و غیره به آقای ((((((پزشکیان ))))))) رای می‌دهند به امید پیروزی انشاالله یا علی مدد

  • ناشناس
    0

    از خبر فوری خواهشمندم بقیه نظرات رو منتشر کنید ممنون...

  • ایران
    0

    منطقه خداشاهده چندروستاچندین اخوندفرستادن واسه تبلیغ جلیلی،روستائیان عزیزاگاه با چوب و چماق طلبه هارابیرون راندند.زنده بادغیرت ایرانی...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      برو جلو بوق بزن ظرف بصراحت اعتراف می نماید ۵ میلیون رای روستائیان عزیز متوجه آقای جلیلی است بعد تو اینطور اظهار نظر می کنی و ۱۳ بار لایک

  • ناشناس
    1

    انتخاب درست ملت شریف ایران فقط و فقط آقای (((((پزشکیان ))))))

  • ناشناس
    9

    توجه توجه.. بر اساس بررسی های غیررسمی که احتمالا تاساعت ۲۴جمعه موثق می گردد. و خبر فوری نیز این خبرها و‌ پیش بینی ها را به نحوی تائید کرده، آرای دور اول پزشکیان در حواشی شهرها و روستاها و...به نوعی در حال برگشت به سمت جلیلی است. بخشی از این تحلیل این است. که: پر واضح است که جنگ انتخاباتی و تبلیغاتی دو نامزد به اوج خود رسیده است. حمله پزشکیان با ضد حمله جلیلی مواجه شده و سبد آراء در حال تغییر است. از مخاطبان و‌ مخالفان این نظر و پیش بینی تقاضا داریم. نسبت به این اخبار منفعل نشده، و منطقی باشند. حق را باید پذیرفت، هر چند به ضررمان باشد.‌

  • عباسی
    1

    فقطپزشکیان

  • متین عباسی
    2

    من ۷ تا رای تحریمی برای پزشکیان جورکردم

  • رواق
    1

    فقط پزشکیان صادق وسالم

  • حسن دلیر
    0

    باسلام بنده دوره قبل رای ندادم
    ولی امروزخودوخانواده 6رای به دکترپزشکیان دادیم
    به پیردوزی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      دروغ می گویی با گفتمان شما کسی رای نمی دهد.

  • زنده باد
    0

    جلیلی میخاد فرمان رییسی رو بره..این فاجعه است برای ایران.. افزایش فاصله طبقاتی مجدد ودلار ...یعنی دو دستگی جامعه...عده ای بخورن عده ای فقیر بمانند . امیدوارم پزشکی رای بیاره

  • ناشناس
    0

    ان شاء الله که بشود

  • علی
    0

    رای به پزشکیان ،،،یعنی نه به افکار بسته و پوسیده تندروها و عامل تحریمهای گسترده ضد ملت ایران .............بژی پزشکیان

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    جلیلی غذا داده عمسم رو ظرف غذاش انداخته این یعنی چی میخواهی گداپروری کنی نه کاری بکن که مردم خودشون بتونند بدون منت غذاتهیه کنند .خجالت بکشید این کارها دیگه قدیمی شده یا کارت هدیه بدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها