مهدی کروبی: اگر در مرحله اول پیام تحریم طنین انداز شد، الان باید پیام تغییر پخش شود

مهدی کروبی در پیامی نوشته که اگر در مرحله اول پیام تحریم طنین انداز شد الان باید پیام تغییر پخش شود.

مهدی کروبی: اگر در مرحله اول پیام تحریم طنین انداز شد، الان باید پیام تغییر پخش شود

متن کامل پیام مهدی کروبی در باره انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم عزیز ایران 

کسانی که رای دادید 

و کسانی که رای ندادید 

شما در برابر هم نیستید ، در کنار هم هستید . 

رای همه شما رای به تغییر بود ؛ چه با رای دادن ، چه با رای ندادن . رای به مسعود پزشکیان - با وجود رد صلاحیت همه اصلاح طلبان - یک " نه بزرگ " به ... بود ... غیبت نزدیک به ۶۰ درصد ملت در انتخابات پیامی به ... در اعتراض به رد صلاحیت‌ها، حذف مردم ، توهین به زنان و نادیده گرفتن جوانان، ناکارآمدی و فساد دولت و سرکوب اعتراضات بود .

 و این همه انتقادات و اعتراضاتی بود که رای دهندگان هم به آن باور دارند .همان رای دهندگانی که با رای خود مسعود پزشکیان را به نفر اول انتخابات بدل کردند .

چه بسیار خانواده‌هایی که والدین رای دادند و فرزندان رای ندادند. و فرزندانی که رای دادند اما والدین رای ندادند. این تفاوت روش درون خانواده ای است .اما هدف مشترک است : 

شکستن انحصار و از بین بردن حاکمیت یکدست .

دروغ می‌گویند و بی انصافی می‌کنند. مسعود پزشکیان با دیگران فرق می‌کند. سالم و پاکدست و روشن بین است . رای شما به او رای به اصلاح نظام است و نه فقط رای به حفظ نظام . نظام را ... یک جناح خلاصه نکنید. نظام یعنی مردم . ... .نظام بدون مردم معنا ندارد. همانطور که امام عظیم الشان ره فرمود: "میزان رأی ملت است"... .

اگر نظام از اساس خود که جمهوریت است دور شود و به جای اکثریت ، اقلیت بر ملت حکومت کند دیگر نه جمهوری است و نه اسلامی و باید ملت نظام را به نقطه اول خود برگردانند. اگر این به معنای رای به نظام است ، پس برای اصلاح نظام باید رای داد . و این همان هدف مشترک رای دهندگان و تحریم کنندگان انتخابات است . 

اگر در مرحله اول پیام تحریم طنین انداز شد الان باید پیام تغییر پخش شود .مگر تحریم برای تغییر نبود ؟ حالا نوبت تغییر سرنوشت است .نباید به دست خود زمینه تحکیم انحصار را فراهم کنیم .... آنان ما را اقلیت می‌خواهند ، باید قدرت اکثریت را نشان داد . باید کار ناتمام را تمام کنیم .باید در ۱۵ تیرماه دوباره به مسعود پزشکیان رای دهیم ..

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    9

    ملت عزیز ایران متوجه باشید چه شده که منافقان کاسب کار همه ازسوراخ بدر آمده اند تا بااتحاد نامیمون خود خوابی آشفته برای ایران وایرانی تدارک ببینند،خدا با مومنین است انشاالله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حاج شیخ مهدی کروبی شجاع و دلیر مرد خداست.

  • ناشناس
    2

    اگه نیاییم منم نیومدم ولی اگه الان نیاییم تواسپیس هم به دوستام میگفتم بیچاره تمامیم اینها بیان مثل فراعنه باید زن ومرد بیگاریشونو بکشیم واهرام خئوپسوبسازیم وبریم رومین برای منافع این 2درصدیها

  • ناشناس
    0

    به به ،اجازه پخش تصویر کروبی داده شد !!!!!تعجب دارد

  • ا
    0

    این بویی که به مشامت رسیده بوی کباب نیست دارند خر داغ میکنند

  • ناشناس
    0

    داش مهدی خوبی؟

  • امیر
    0

    مگه تو نبودی میگفتی انتخابات تقلبه!؟ چی شد پس

  • هموطن
    1

    این ...ه هم آدم شده
    کاش اینقدر آزادی بیان داشتیم که میتوانستیم برای این مردک حرف دلمون را مینوشتیم
    جالبه در طول این 45 سال همینها مملکت را به .... کشیدند حالا خودشونو مبرا میکنند فکر کرده ما خیانتها و جنایتهایش در دوران ریاست مجلسش را فراموش کرده ایم

  • ناشناس
    0

    اهه از ممنوعیت در اومد !!

  • ناشناس
    0

    از ننه جونت چه خبر
    میدونه تورم چیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها