خاتمی: امیدوارم بعدا افسوس نخوریم که فرصت را از دست دادیم/ ویدئو

رئیس دولت اصلاحات گفت: امیدوارم همه ملت ایران، با هر گرایشی، با هر رویکردی در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت کنند.

خاتمی: امیدوارم بعدا افسوس نخوریم که فرصت را از دست دادیم/ ویدئو

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات در روز رای گیری مرحله دوم انتخابات ۱۴۰۳ گفت: امیدوارم همه ملت ایران، با هر گرایشی، با هر رویکردی در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت کنند.

وی افزود: امروز جوری نباشد که بعدا افسوس بخوریم از اینکه فرصت را از دست دادیم؛ همه بیایند و با شوق و به امید بهبود و به امید سربلندی ایران و انشاءالله که موفق باشند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ارسلان
    2

    اگر گروه اقلیت ۴ درصدی پیروز بشه فاتحه باید خواند اما ملت بصیر ایران کار را به کاربلد واگذار خواهد کرد درود بر پزشکیان پاینده باد خاتمی

  • ناشناس
    5

    هر وقت از ممنوع التصویری خارج شدی، بیا در مورد بهبود اوضاع و سربلندی جمهوری اسلامی(ایران) روضه بخون برامون.

  • ناشناس
    6

    نگران نباش‌. افسوس را کسانی میخورند که به وعده‌ و تکرارهای پوچ تو و امثال تو دل خوش کردند و بخاطر جوانی و بی‌تجربگی فریب خوردند و توهم زدند که اصلاحی در داخل سیستم امکانپذیر است و عمر و جوانیشان به فنا رفت و الان از .. پشیمان‌تر هستند. بسه دیگه فریبا. برو پی کارت

  • ناشناس
    3

    ناشناس ۱۶:۵۸ اگر ذره ای ادب و شعور داشتی با رئیس موفقترین دولت بعد از انقلاب مؤدبانه تر صحبت میکردی .به احتمال زیاد الگویت هم کسانی هستند که فرهنگشان در همین حد است .

  • ناشناس
    2

    احسنت برشما که مجسمه فضیلت،تقوی و ورع هستید و برخلاف رؤسای جمهور شهید رجایی و شهید رئیسی،از فرصت ریاست جمهوری هشت ساله خود نهایت استفاده و بهره برداری را بعمل آوردید،اگرچه دوران فرصت سازی شما،به بهای نابودی اعمال و آخرت تان تمام شد،اما خدا را شکر لااقل دنیای خود و یاران صدیقتان را در آن دوران طلایی پیش خرید کردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها