خط و نشان کشیدن برای پزشکیان

یک کارشناس حوزه بین المللی نزدیک به اصلاح طلبان با انتقاد از خط و نشان کشیدن برخی نیروهای اصلاح طلب برای مسعود پزشکیان تاکید کرد که اصلاح طلبان به جای تمرین حمایت کردن از دولت جدید، طلبکاری می‌کنند.

خط و نشان کشیدن برای پزشکیان

علی نصر در کانال تلگرامی خود نوشت: چند روز برای رئیس‌جمهور منتخب خط و نشان نکشیم. چند روز صبر کنیم تا پسوند «منتخب» از عنوانش برداشته شود و بعد انتقادات و ایرادات و خرده‌گیری‌ها و هشدارها را به سویش روانه کنیم. کمی صبر کنیم تا در نقش جدیدش تثبیت شود، دید و بازدیدهایش را انجام دهد، در هر جلسه و مراسمی که صلاح می‌بیند شرکت کند و پیوندهای سیاسی که لازم میداند را برقرار سازد، بدون اینکه هر لحظه نگران «پشیمان» شدن ما از رای‌مان باشد.

به باور علی نصری، «تمرین دموکراسی» فقط تمرین انتقاد کردن و ایراد گرفتن و مطالبه‌گری و طلبکاری نیست، تمرین «حمایت» کردن و یاری رساندن و تقویت نمودن دولت منتخب‌مان نیز هست.

این فعال اصلاح‌طلب گفته است: اگر باید درسی از گذشته گرفته باشیم این است که تغییر و اصلاح با «تضعیف» دولت میسر نیست. بهبود وضع موجود تنها از طریق «تقویت» و توانمندسازی رئیس‌جمهور و دولتش امکان‌پذیر است. دولتی می‌تواند مطالبات ما را محقق سازد که نیروی انجام این کار را به او بخشیده باشیم و این وظیفه امروز ما در این مقطع است

منبع: فرارو
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاسبان تحریم
    1

    کجای کاسبان تحریم می سوزد که با انتقاد بر طرف می شود

  • چای دبش باغ ازگل
    2

    خط نشان کشیدن برای منتخب مردم ایران زمین از طرف هر گروهی یا حزبی با پاسخ کوبنده مردم ایران زمین روبرو خواهد شد! هیچ کس حق ندارد ب منتخب مردم ایران زمین بالاتر از گل بگوید افتاد!!!

  • ناشناس
    7

    پزشکیا اگر ضربه‌ای هم بخورد از طرف اصلاحطلبان هول کرده است. دعا کنیم تو دیگ نیافتند.

  • ناشناس
    4

    نصری خجالت بکش ، جمهور شهید را خون به دل کردید ، این اراجیف از شما بر می آید نه اهل اعتقاد به خداوند ، آب را از سرچشمه بنوش ، دروغ رسوایتان کرده کافی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد