فواد شکر از فرماندهان حزب‌الله لبنان به شهادت رسید/ حزب‌الله شهادت فواد شکر (حاج محسن) را اعلام کرد

خبر شهادت فواد شکر، معروف به حاج محسن از فرماندهان بزرگ نظامی حزب الله لبنان که در پی حمله تروریستی شب گذشته صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت زخمی شده بود تایید شد.

فواد شکر از فرماندهان حزب‌الله لبنان به شهادت رسید/ حزب‌الله شهادت فواد شکر (حاج محسن) را اعلام کرد

فواد شکر، معروف به حاج محسن از فرماندهان بزرگ نظامی حزب الله لبنان که در پی حمله تروریستی شب گذشته صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت زخمی شده بود، به شهادت رسید.

بیشتر بدانید: انفجار در بیروت / صهیونیستها نفر دوم حزب‌الله را ترور کردند/ حزب الله رسما اعلام کرد که سوء قصد علیه فواد شکر شکست خورد/ ویدئو

علیرغم حمله سنگین صهیونیست‌ها به ساختمانی که شهید فواد شکر در آن حضور داشت، اما این فرمانده حزب الله در حمله اولیه شهید نشد، با این حال در پی جراحات وارده، دقایقی پیش به لقاءالله پیوست.

شهادت فواد شکر تایید شد

شبکه المنار در بخش خبری خود شهادت فواد شکری، از فرماندهان مقاومت لبنان را تایید کرد.

شهید فواد شکر (حاج محسن) در کنار سید مقاومت

photo_۲۰۲۴-۰۷-۳۱_۲۲-۲۰-۲۷

تصویری از شهید فواد شکر در کنار حاج قاسم سلیمانی

photo_۲۰۲۴-۰۷-۳۱_۲۲-۲۳-۴۲

حزب‌الله شهادت فواد شکر (حاج محسن) را اعلام کرد

مقاومت اسلامی لبنان شهادت فؤاد شکر معروف به حاج محسن در حمله رژیم صهیونیستی را رسما تأیید کرد.

 بیانیه حزب الله لبنان به شرح ذیل است::

پس از یک مسیر پربار که همگی با ایمان به خدا، عهد با او، صداقت در این ایمان و عهد و جهاد مداوم بدون خستگی و انتظار طولانی برای دیدار با خدا و دوستانی که از میان رهبران، شهدا و شهادت طلبانپیشتر رفته بودند، در اوج اشتیاق برای این دیدار، خداوند به بنده مجاهد، صادق، مخلص و عاشق خود، مدال والای شهادت را عطا کرد و او را به این دیدار ابدی در رضوان خدا و جوار او مشرف کرد. او فرمانده جهادی بزرگ، برادر عزیز و دوست‌داشتنی، سید فؤاد شکر (سید محسن) بود که او را به عنوان شهید بزرگی در راه قدس معرفی می‌کنیم. مقاوت ما او را به عنوان نماد تعهد قاطع و عزم راسخ خود برای ادامه جهاد تا آزادسازی سرزمین، مقدسات و انسان از ظلم و وحشیگری این رژیم غاصب و جنایتکار معرفی می‌کند. او یکی از نمادهای بزرگ مقاومت بود که پیروزی‌ها و قدرت و اقتدار آن را ساخت و از رهبران میادین بود که جهاد را تا آخرین نفس رها نکرد.

همان‌طور که حضور او در زندگی ما نیرویی متمایز برای مقاومت بود، شهادت بزرگ او نیز انگیزه‌ای قوی برای برادران مجاهد ما خواهد بود تا با ثبات و شجاعت به پیش بروند و دستاوردها، پیروزی‌ها و توانایی‌ها را حفظ کنند و اهداف و آرزوهایی را که این فرمانده بزرگ به دنبال آن بود، محقق سازند.

شهادت او در روزهای یادآوری شهادت امام حسین (ع) رخ داده است، کسی که عاشق حسین (ع) بود و این امر عزم و اراده ما را برای رد ذلت و پذیرش ظلم بیشتر می‌کند و اینکه هرگز تسلیم نشویم.

ما به امام زمان (عج)، به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله)، به همه مجاهدان و مقاومان در همه عرصه‌ها و به مردم صادق و وفادار مقاومت بابت شهادت این فرمانده جهادی بزرگ تسلیت و تبریک می‌گوییم. همچنین به خانواده شریف او یکایک تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال خواستاریم که به آنها صبر زیبا و بهترین پاداش دنیا و آخرت را عطا کند و این عزیز را از ما و آنها قبول کند و او را با رسول خدا و اهل بیت پاک او (علیهم السلام) محشور کند و به کاروان شهدای نورانی کربلا ملحق سازد.

این بیانیه تسلیت و تبریک ما است و اما موضع سیاسی ما در برابر این حمله ظالمانه و جنایت بزرگ، فردا توسط دبیر کل حزب‌الله، سید حسن نصرالله (حفظه الله) در مراسم تشییع شهید فرمانده بیان خواهد شد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • محمد
    3

    همان اول مثل بچه آدم اعلام کنید.

  • ناشناس
    2

    دیگه کسی هم مونده که نکشته باشند

  • ناشناس
    14

    اگر اعلام جنگ با اسراییل نکنید واقعابزدل هستید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اسرائیل به ماچه

    • ناشناس
      0

      حتما تو بی کس و کاری که اینقدر راحت از جنگ حرف میزنی امثال شماها برن غزه و لبنان کاری به مردم ما نداشته باشن

  • ف ج
    19

    انتقام باید گرفت از ترامپ بخصوص

  • ناشناس
    2

    مگه حزب الله رسما اعلام نکرد ترور شکست خورده و فوادشکر زنده اس و آسیبی ندیده ،؟؟
    نفر دوم حزب الله بعد از حمله مفقود شده از دقیقه اول اسرائیل میگه هدف قرار گرفته و کشته شده اونوقت دو روز طول کشیده خودشون متوجه بشن که شهید شده ؟؟؟؟ بعد فریاد میزنن که اسرائیل داره نابود میشه ؟؟؟

  • اختر
    1

    خدایا ما مردم بی کس را نجات بده .......

  • ناشناس
    1

    سپاه پاسداران باید سریع اسرائیل و آمریکا را نابود کند !
    از طرف صنف طلا فروشان و دلالان دلار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد