بازنشر ویدئوی سال 1401 معاون اجرایی پزشکیان

مسعود پزشکیان، در ادامه انتصابات خود طی حکمی محمد جعفر قائم پناه را به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

بازنشر ویدئوی سال 1401 معاون اجرایی پزشکیان

محمد جعفر قائم پناه از جمله پزشکانی بود که در جریان اعتراضات پس از مرگ مهسا امینی در تاریخ( ۷آذر ۱۴۰۱) در ویدئویی نسبت به استفاده ماموران از تفنگ ساچمه‌ای و نابینا شدن معترضان هشدار داده بود. 

وی در نامه ای که در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ منتشر شده بود خطاب به  دبیرکل انجمن چشم پزشکی ایران خواستار پیگیری نامه‌ی چند روز پیش اساتید و فوق تخصص‌های  شبکیه درباره‌ی عوارض گلوله های ساچمه‌ای و پینت بال شده بود.

در نامه دکتر قائم پناه دکتر جبارونددبیرکل انجمن چشم پزشکی ایران آمده بود: «ما چشم پزشکان ایران زمین – که بهترین سالهای عمر خود را وقف کسب دانش و مهارت در جهت نجات بینایی و چشم‌های انسان‌ها کرده‌ایم و ردای خدمت به نور و روشنایی پوشیده‌ایم-  بر خود فرض می‌دانیم که پیگیر  پاسخگویی مطالباتی باشیم که در نامه قبلی گروه محترم ویتره و رتین درمورد عوارض چشمی غیرقابل جبران ونابینایی ناشی از به کار گیری گلوله‌های ساچمه ای و پینت بال در حوادث اخیر بیان شده بود.

وی در این نامه نوشته بود: از شما درخواست داریم که نتایج پیگیری‌های خود را به طور شفاف با جامعه چشم پزشکی در میان بگذارید.»

محمدجعفر قائم پناه کیست؟ 

 قائم پناه، چشم پزشک و فوق تخصص قرنیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران است. معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اولین دوره شورای شهر کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، عضویت در انجمن اسلامی و مسئول اعزام دانشجویی به جبهه‌های جنگ تحمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله سوابق دکتر قائم پناه است

منبع: دیده بان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    37

    بنظربهائی میادبیخودنبودظریف دنبال حذف شیعه ازدولت بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خفه شو مزدور

  • دانا
    2

    انشاالله با استفاده از چهره های جدید و افکار نو به سمت ارامش فکری و اقتصادی برویم

  • فردین
    1

    یه ادمه درست

  • مهندس
    0

    مگه داره دروغ میگه....

  • ناشناس
    7

    این فرد سابقه اجرایی که ندارد. نباید از افراد بی تجربه استفاده کنه

  • ناشناس
    6

    چرا معاون اجرایی ایشان صرفا در امور درمان فعالیت نموده است معاون اجرایی حداقل باید سابقه اداره بخشداری و فرمانداری را داشته باشد..

  • ناشناس
    0

    تنها راه نجات ایران از کلاف سر درگم اقتصادی و اجتماعی و.... استفاده از متخصصین هست .

  • چای دبش
    1

    حرف حق

  • ناشناس
    0

    چرا آدم یاد تئودور خواهرزاده بیلفران می‌افتد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد