واکنش منفی کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزیر پیشنهادی کار/ توضیح میدری درباره مواضعش در مجلس ششم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از واکنش منفی اعضای این کمیسیون به گزینه پیشنهادی وزارت کار خبر داد.

واکنش منفی کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزیر پیشنهادی کار/ توضیح میدری درباره مواضعش در مجلس ششم

ابراهیم رضایی در جمع خبرنگاران درباره جلسه با گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دقایقی پیش جلسه با آقای میدری به پایان رسید که جلسه پرچالشی برای وی بود و مواضع گذشته آقای میدری مورد اعتراض اکثریت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی ادامه داد: ازجمله مواضع وی مثل نامه در مجلس ششم معروف به جام زهر و برخی نطق‌ها و مواضع گذشته در سالیان قبل بود که در کمیسیون بازخوانی شد و نمایندگان نسبت به آن اعتراض و انتقاد داشتند.

رضایی بیان کرد: آقای میدری در پاسخ به نمایندگان گفت دغدغه شما دغدغه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی هم بوده، اما اعتماد کردند و یک اشاره به تجدیدنظر در دیدگاه‌هایشان کردند و گفتند راهی که برای اصلاحات و آزادی رفتیم اشتباه بود و از زمان اصلاحت منازعات سیاسی زیاد شد و از توسعه دور شدیم و الگوی آزادی‌خواهی باید مطابق با واقعیات باشد همچنین باید اختلافات فکری را حل کنیم و توضیحاتی درباره گذشته خود دادند و گفتند یکی از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی صندوق بازنشستگی است که هزینه‌های زیادی را تحمیل کرده است و یکی از راهکار‌ها تغییر سن بازنشستگی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: آقای میدری گفت پزشکان در کشور‌ها حقوق ثابت می‌گیرند و براساس تعداد عمل حقوق نمی‌گیرند. وی آمار بیکاری را حدود سه میلیون نفر دانست و اعضای کمیسیون دغدغه‌هایشان به غیر از نامه جام زهر و مواضع گذشته، حمایت از معلولان و سازوکار برای حذف دهک‌های بالا و رسیدگی به صندوق‌های بازنشستگی و مسئولیت‌پذیری وزارت کار در موضوع اشتغال و به‌کارگیری مدیران کارآمد در بخش‌های مختلف و فعال کردن واحد‌های تولید تعطیل اعلام کردند.

رضایی در پایان گفت: در مجموع با توجه به اظهارنظر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یک واکنش منفی را به وزیر پیشنهادی کار شاهد بودیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    از آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم بخواهید یک نظامی سپاهی یا یک روحانی را که مورد قبول نمایندگان اصولگرای مجلس دوازدهم باشد به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند!

  • رامین
    1

    جناب آقای دکتر میدری و همتی از مجلس فعلی رای اعتماد نخواهند گرفت...مطمئن باشید تندروهای اکثریتی ک در مجلس هستند بااین دو بزرگوار و چند تن دیگر از وزرای پیشنهادی اصلا سرسازگاری ندارند...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دکتر عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس دوازدهم خواهد شد ولی آقای میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس دوازدهم نخواهد شد چونکه سابقاً معاون آقای علی ربیعی وزیر کار دولت آقای دکتر روحانی بوده که از سمتش استیضاح و برکنار شده است!

  • عبدالله
    0

    افزایش سن بازنشستگی شرم آور است مگر زمانی که ما استخدام شدیم توافق ما با دولت سی سال کار نبود . در استخدام جدید میتواند این کار را بکند اما نه با ما که سالهاست هستیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد