دونالد ترامپ در ادعایی بی اساس:

آزادسازی دارایی های ایران توسط بایدن منجر به حمله هفتم اکتبر حماس به اسرائیل شد

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ در اظهاراتی بی اساس مدعی شد که آزادسازی دارایی های ایران توسط دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا منجر به حمله هفتم اکتبر به اسرائیل شد.

آزادسازی دارایی های ایران توسط بایدن منجر به حمله هفتم اکتبر حماس به اسرائیل شد

به گزارش "وای نت", ترامپ روز دوشنبه کارزار انتخاباتی جدیدی را آغاز کرد و سیاست های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را دلیل وقوع حمله ۷ اکتبر به اسرائیل دانست.

ترامپ که پیش از انتخابات آمریکا دوباره به حساب کاربری خود در اجتماعی ایکس دسترسی پیدا کرد، یک کلیپ یک دقیقه‌ای منتشر کرد که با اشاره به حوادث ۷ اکتبر شروع می‌شود و ایران را مقصر حمله حماس معرفی می کند.

این کلیپ با استناد به نقل قولی از روزنامه نیویورک پست که آن را «باج به ایران» توصیف می کند، به تصمیم بایدن برای آزاد سازی دارایی‌های ایران تمرکز می کند.

این کلیپ ادعا می کند: ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا موضع سختی در مقابل ایران گرفت، داعش را نابود کرد، خاورمیانه را در صلح نگه داشت و ما را با قدرت از جنگ های بی پایان دور نگه داشت. "

ترامپ در ادامه این کلیپ می گوید: تاریخ به وضوح نشان می دهد که بدی فقط به یک چیز احترام می گذارد: قدرت راسخ. وقتی به کاخ سفید برگردم، دشمنان ما خواهند دانست که اگر قطره‌ای از خون آمریکایی‌ها را بریزند، ما یک گالن خون آنها را خواهیم ریخت.

گفتنیست، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند. این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    3

    حکومت ایران هر طوری شده نفت خام استخراجی خود را در شرایط تحریم اقتصادی حتی به یک چهارم قیمت هم که شده در بازارهای جهانی می فروشد و خرج نهادهای حکومتی و امور برون مرزی خود را در می آورد.

  • اااااعععععععععععععععع
    3

    اوخ اوخ
    داش ترامپ انتخابات رو برنده بشه
    فرداش دلار حداقل 20 درصد گرون میشه
    بعدش هم با هر اخم ترامپ بار هم دلار چند درصد گرون میشه
    اگر برای کسی کمربندی مونده
    کمربندش رو باید اون روزا محکم ببنده
    اگر هم نمونده که الفاتحه ه ه ه ه ه اااااع ع ع ع ع

  • ناشناس
    3

    اينكه حرف تازه اي نيست يك چیزی بگو که ما ندونیم ودنیا

  • ناشناس
    0

    خروج شما از برجام باعث شد پای تندروها در ایران باز بشه عامل اصلیش همینه فکر می کنی اگه رئیسی میموند الآن اسرائیل بی پاسخ میموند

  • محمد
    13

    اقای ترامپ ایرانیها بابت تقاص خون سردار سلیمانی یه پدری ازت درارن که نفهمی از کجا خوردی اره اینطوریه بابا.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      متوهم مفت خور
      تقاص تان رو به دلار محاسبه کردن و هر روز حساب شان رو چک میکنند که کدخدا پول واريز کرده

  • ناشناس
    0

    بله بله
    ایران نفت را به یک سوم قیمت به چین می فروشد و عوض آن اسباب بازی و لوازم خودرو و خودرو وارد می کند!!!!

  • ناشناس
    0

    کاملا درسته

  • ناشناس
    0

    کجای این حرف بی اساس هست؟ فقط دوست دارید دروغ های شما رو مردم باور کنند؟ فکر میکنید حقیقت همیشه پنهان میمونه؟ با بازگشت ترامپ شاهد فشار حداکثری به توان 3 و در نهایت حمله نظامی خواهیم بود و در نهایت نوشیدن جام زهر و غلط کردم و انواع نرمش و جسم ناقصی دارم و از اینها!!!

  • ناشناس
    0

    برو عامو حماس به ما چه اونا اصلا از ایران دستور نمیگیرن
    اگه قبل عملیات با ایران مشورت کرده بودن مگه ایران میزاشت این عملیات بی ثمر احمقانه رو انجام بدن و ۱۲۰۰ نفر غیرنظامی بکشن وجهه فلسطین تو دنیا خراب کنن بعد هم ۴۰ هزار فلسطینی به کشتن بدن
    حماس هر کاری کرده به خودش مربوطه

  • رضا
    3

    درست است تازه قرار بود با همسرت شام بریم بیرون که دیکه پول تمام شد

  • ناشناس
    0

    خدایی درست گفته پول مردم ایران دود شد رفت هوا.... خلایق زندگی در فقر و فلاکت لایق

  • ناشناس
    0

    به نظر شما عقیده ترامپو واین آمریکاییها رو میشه تغییر داد؟ حداقل 100 سال میکشه، یا باید انقدر خوار بشی بلکه 1 درصد نظرش نسبت به ایران تغییر کنه .پس قدرت بیشتر باعث میشه بشینه روبروت باهات مذاکره کنه تن به قردادهایی مثل برجام بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد