جاستین ترودو پسر فیدل کاسترو است؟

رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کتاب جدیدش به شایعات موجود درباره این که جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا پسر فیدل کاسترو، رهبر پیشین کوبا است، دامن زده است.

جاستین ترودو پسر فیدل کاسترو است؟

دونالد ترامپ، هفته گذشته نیز در گفتگویی در یک پادکست گفته بود: «خیلی‌ها می‌گویند ترودو پسر فیدل کاسترو است و می‌تواند هم باشد.»

خیلی‌ها می‌گویند ترودو پسر فیدل کاسترو است و می‌تواند هم باشد.

وی در کتاب جدیدش به شایعات موجود درباره این که جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا پسر فیدل کاسترو، رهبر پیشین کوبا است، دامن زده است.

ترامپ هفته گذشته نیز در گفتگویی در یک پادکست گفته بود: «خیلی‌ها می‌گویند ترودو پسر فیدل کاسترو است و می‌تواند هم باشد.»

دونالد ترامپ در کتاب جدیدش با عنوان «آمریکا را نجات دهیم» که در روز‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد، نوشته است: «مادر ترودو زن زیبا و وحشی بود. او در دهه هفتاد با اعضای گروه راک رولینگ استونز حشر و نشر داشت. اما به نوعی با فیدل کاسترو هم در ارتباط بود. او می‌گفت که فیدل کاسترو جذاب‌ترین مردی است که تا به حال دیده است و خیلی‌ها می‌گفتند که جاستین پسر فیدل کاسترو است.»

ترامپ افزود: «البته که او قسم می‌خورد که این طور نیست. اما از کجا می‌داند؟ کاسترو مو‌های خوبی داشت. پدر ترودو نداشت. اما جاستین مو‌های خوبی دارد و مثل کاسترو کمونیست شده است.»

منبع: یورو نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    3

    اگر ترودو فرزند فیدل کاسترو بود باید مثل پدر در کشور خود میرید.

  • بهنام
    3

    ای تردو زنازاده
    هر چند خود ترامپ هم ولدزنا تر از جاستین ترودو است .

  • ناشناس
    0

    آقا بهنام بقول خودتون ترامپ ولدزنا تر از ترادوست پس شما چطور حرف یک ولد زناتر را باور میکنید
    در صورتیکه هنوزجزترامپ جنایتکار کسانی دیگراینو نگفتند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد