امام جمعه ساری: از تعطیلی شنبه نگران هستیم؛ این زیبنده کشور اسلامی نیست

امام جمعه ساری، گفت: تعطیلی شنبه‌ها دردی از مردم دوا نمی‌کند؛ گره مشکلات مردم را برای رضایت خداوند باز کنیم.

امام جمعه ساری: از تعطیلی شنبه نگران هستیم؛ این زیبنده کشور اسلامی نیست

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی با اظهار این که از تعطیلی شنبه نگران هستیم و زیبنده کشور اسلامی نیست، گفت: تعطیلی شنبه‌ها دردی از اقتصاد مردم را دوا نمی‌کند.

وی در نماز جمعه این هفته ساری، توضیح داد: مگر چند درصد مردم کشور درگیر مقولات اقتصادی با کشور‌های اروپایی هستند، بنابراین اولویت مردم تعطیلی شنبه‌ها نیست.

وی ادامه داد: در حالی که کشاورزان مازندران به شدت با مشکلات مختلف درآمدی مواجه هستند، بعضی‌ها تعطیلی شنبه‌ها را به عنوان یک اولویت مهم برای اقتصاد کشور مطرح می‌کنند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: تعطیلی شنبه‌ها دردی از مردم دوا نمی‌کند. گره مشکلات مردم را برای رضایت خداوند باز کنیم.

وی با ذکر این نکته که اسلام ناب، فداکاری و وفاداری دارد و این افتخاری برای مسلمانان است، بیان داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، جبهه حسینی و یزدی تمام شدنی نیست، بنابراین در این کارزار اجازه نخواهیم داد یزدیان بر حسینیان امروز زورگویی کنند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران مقابل همه یزیدیان زمان ایستادگی می‌کنند و تا از بین رفتن کامل آنان متحد نیز هستند.

وی به گرامیداشت هفته دولت اشاره کرد و گفت: ضمن این که برای دولت جدید آقای پزشکیان آرزوی توفیق داریم، توقع است تا این دولت همانند دولت‌های شهیدان رجایی و باهنر و رئیس جمهور شهید در جهت رضایت مردم کار‌های عملی انجام بدهد.

امام جمعه ساری از شکل گیری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در مصلی قدردانی کرد و گفت: درخواست‌های مردم باید به صورت ویژه مورد اهتمام قرار بگیرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    0

    الان رکوردسقوط ریال وزیری جمعیت وسرکوب مشاغل ازبازنشسته ومعلم کارگر وبهره نزول ودیرکرددرتمام جهان وتاریخ زیبنده است کلیه وقرنیه فروشی ونابودی وفحشایی که وعاظ مفت خوردرست کردن چی

  • ناشناس
    0

    این حرفای الکی رول کن خبرخوب دارم اولین موردابله میمونی ازاریعینی هادرتهران کشف شدبدون کیت وتخت وپرستارچه شود

  • راحیل
    0

    قیافه ملا ها هم زیبنده قرن ۲۲ نیست

  • ناشناس
    0

    اگه شما نگران اسلامی جلوی دزدی ها و حق خوری ها و تبعیض ها رو بگیر

  • ناشناس
    0

    چای دبش و باغ ازگل زیبنده کشور است که هیچ واکنشی نشان ندادید

  • ناشناس
    7

    دقیقا درست میگه حرف درست رو باید قبول کرد

  • ناشناس
    9

    دقیقا

  • ناشناس
    11

    آفرین حاج آقا حرف حساب زدید

  • ناشناس
    0

    خداییش ببینید بقیه احکامشونم پایه واساسش همین چیزهاست .بیچاره ما که عمری تقلید کردیم .فکر میکردیم اینا اینقد حالیشونه که ما نمیتونیم بفهمیم !!!

  • حسین
    5

    این تعطیلیا فقط به درد کارمندان مفت خور دولت میخوره که حقوق روز تعطیلشونم میگیرن .

  • ناشناس
    0

    تعطیلی شنبه هماهنگ است با تعطیلی اقتصاد جهانی و کسانیکه مخالف هستند با گروه مافیا هماهنگی می کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این اقا بعیده درکی از موضوع داشته باشه

  • ناشناس
    6

    "مگر چند درصد مردم کشور درگیر مقولات اقتصادی با کشور‌های اروپایی هستند، بنابراین اولویت مردم تعطیلی شنبه‌ها نیست."

    عمو جون نه تنها اروپاییها بلکه تقریبا همه کشورها شنبه تعطیلند از شرق اسیا بگیر تا کشورهای عربی. آن چند در صدی که به تجارت مشغولند قراره نیازهای بقیه مردم از جمله جنابعالی را تامین کنند. البته حق دارید درک این مسایل برای شما سخته.



  • ناشناس
    0

    چرا همه اینها شاگرد مصباح یزدی بودند؟

  • ناشناس
    0

    شما بعد تولد در نجف مدرسه هم رفته اید و یا مستقیما رفتید حوزه؟

  • ناشناس
    0

    تو فقط نگران این باش که یه روز مردم آگاه بشن

  • ناشناس
    0

    نگران کم شدن ارزش پول ملی، اعتیاد ،فساد ،رانت، گرونی، وووووهم باشید بی زحمت

  • علی
    0

    کارمندان دولت در مازندران را فراموش کردید؟ هدف از لاحیه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری فارغ از منافع اقتصادی، سازمانی و خانوادگی آن، رفع تبعیض و بی عدالتی نسبت به کارمندان دولت در شهرستان ها می باشد. در وضعیت موجود، کارمندان مستقر در تهران که مرکز مبادلات اقتصادی کشور و محل استقرار وزارتخانه ها است به دلیل تعطیلی پنجشنبه ها از 52 روز تعطیلی در سال برخوردارند و شهرستانی ها از این تعطیلی محروم و مغبون می باشند. آیا محروم کردن کارمندان شهرستانی، تبعیض و بی عدالتی نیست؟ آیا عدالت جزء مفاهیم اصلی شرع مقدس اسلام نیست؟ آیا طبق قانون اساسی، تبعیض و بی عدالتی جایز است؟ آیا تبعات بی عدالتی نسبت به کارکنان دولت بجز مایوس شدن از مسئولین، کاهش روحیه، نارضایتی شغلی، کاهش بهره وری و... چیز دیگری است؟ افراد و نهادهای ذیربط تا چه وقت می خواهند در برابر این بی عدالتی فاجعه بار، سکوت کنند یا فقط حرف بزنند و یا منفعل باشند؟ چرا برای جبران سوء مدیریت صندوق های بازنشستگی، لایحه افزایش سنوات اشتغال کارکنان برای بازنشستگی، که کاملا به زیان کارمندان دولت بود برخلاف شرع و اصول قانون گذاری، در سریع ترین زمان ممکن، تصویب شد و حضرات انتقاد و اعتراضی نکرند؟

  • وحید
    0

    تبعات مخالفت با تعطیلی شنبه ها: 1- باعث بی اعتبار شدن حیثیت مجلس می شود 2-از آنجا که کارمندان مستقر در تهران بجای شنبه ها، پنجشنبه ها تعطیل هستند این مساله موجب تبعیض و بی عدالتی نسبت به کارمندان شهرستانی و نارضایتی شغلی از حذف 52 روز از تعطیلات آنها می شود. 3- افزایش انزوای اقتصادی و کاهش تعاملات بین المللی کشور را موجب می گردد 4-باعث هزینه تراشی برای دولت شده و مانع کاهش یک ششم از هزینه های آب، برق، تلفن، اینترنت، بنزین و گاز ادارات دولتی و حذف هزینه نهار کارکنان مستقر در تهران می شود 5- فرصت تعاملات بیشتر اعضای خانواده و تحکیم بنیاد خانواده و فرزند آوری را کاهش می دهد6- باعت توهین و ناراحتی هموطنان کلیمی و یهودیان کل جهان می شود. 7- به رژیم صهیونیستی بهانه می بخشد که ایران نه بخاطر مساله فلسطین بلکه اساسا با یهودیت و دین پیامبر اولوالعزم حضرت موسی کلیم الله (ع) ضدیت دارد 8-تعصب دینی و یهودستیزی، اسلام ستیزی را در کل جهان افزایش می دهد. 9- باعث کاهش هماهنگی ستاد وزارتخانه ها با واحدهای استانی می شود. 10- عدم استقلال رای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت اثبات میشود.11- مانع جبران مصوبه زیان بار مجلس در مورد افزایش سنوات اشتغال کارکنان برای بازنشستگی می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد