گردان‌های القسام ویدئوی ضبط شده یکی از اسرای کشته شده اسرائیلی را منتشر کرد

اعتراض اسیر اسرائیلی به بی‌توجهی نتانیاهو، پیش از کشته شدنش/ ویدئو

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس ویدئو ضبط شده از یکی از ۶ اسیر صهیونیستی که اخیراً اجساد آنها در نوار غزه کشف شد را منتشر کرد که حاوی اعتراض او به نخست‌وزیر رژیم اشغالگر به دلیل بی‌توجهی به سرنوشت اسرا است.

اعتراض اسیر اسرائیلی به بی‌توجهی نتانیاهو، پیش از کشته شدنش/ ویدئو

 «عدن یروشالمی» اسیر صهیونیست در این ویدئو که پیش از کشته شدنش در نوار غزه ضبط شده است خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه این رژیم می‌گوید:  باید ما را آزاد کنید، ما اینجا می‌ترسیم، برای آزادی شالیط هزار نفر را آزاد کردید حالا در برابر هرکدام از ما ۲۵۰ نفر را می‌خواهند، من نمی‌فهمم ما از او کمتر هستیم؟

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، وی تاکید می‌کند: من شهروند اسرائیل هستم و وظیفه کابینه اسرائیل است که من را آزاد کند من نمی‌فهمم چرا اینجا هستیم، ما می‌خواهیم به آغوش خانواده‌هایمان بازگردیم.

این اسیر در ادامه خطاب به ساکنان سرزمین‌های اشغالی تاکید می کند: به خیابان‌ها بیایید و صدای ما باشید.

وی ادامه می‌دهد: اتفاقات هفت اکتبر بخاطر ضعف ارتش، کابینه و نهادهای امنیتی رخ داد.

گردان‌های القسام در پایان این ویدئو با ارسال پیامی برای صهیونیست‌ها تاکید کرد: معامله تبادل اسرا برابر است با آزادی و زندگی و در مقابل فشار نظامی مساوی است با مرگ و شکست.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه ادعا کرد نیروهای ارتش با همکاری آژانس امنیت عمومی (شاباک) روز شنبه اجساد ۶ اسیر صهیونیست را از داخل یک تونل زیرزمینی در منطقه رفح پیدا کرده و به اسرائیل بازگرداندند.

در بیانیه ارتش اشغالگر عنوان شده است ۶ اسیر عبارتند از: کارمل گات، عدن یروشالمی، هرش گلدبرگ پائولین، الکساندر لوبنوف، آلموگ ساروسی و افسر اوری دنینو.

پس از آنکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای این رژیم اجساد ۶ نفر از اسرا را کشف کرده‌اند، خشم عمومی علیه نتانیاهو تشدید شد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از این اسرا از طریق توافق و شماری دیگر در اقدامی انسان‌دوستانه از سوی جنبش حماس آزاد شدند. تعدادی از آنها نیز به دلیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جانشان را از دست دادند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    باید این گروه جانی تا نفر اخر نابود شوند.

  • پدر
    1

    همه چيز رو وارونه نشان ندهيد . كجاي دين اسلام گفته به مناطق مسكوني حمله كنيد و زنان و كودكان بي دفاع رو اسير بگيريد و در ازاي اسراي غير نظامي خواسته داشته باشيد و بعد آنها را معاوضه كنيد و اسم آن را انسان دوستانه بگذاريد ؟ و كجاي اسلام گفته اسرا را به قتل برسانيد ؟
    دشمن هر چقدر وحشي و هرچقدر ظالم هر چقدر بي دين و سياه رو باشد مي گوييم كافر است . ولي كساني كه از دين اسلام پيروي مي كنند چرا بايد خلاف آن عمل نمايند ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صهیونیست ها خشونت بسیار هولناکی از خود نشان می دهند به خصوص که دستورات تحریف شده دین شان کشتن و بی رحمی به فلسطینی ها را واجب میداند. و این باعث این چرخه باطل خشونت شده است.

  • ناشناس
    1

    سر کردگان حماس با این جنایات که بهانه دست اسراییل می دهد و سپر کردن زنان و کودکان غزه نام ننگی تا ابد در تاریخ برای خود خواهند گذاشت

  • ناشناس
    3

    جنگ رو حماس شروع کرد ! ولی نتانیاهو ملعون و ضد بشر نمیخواهد اسرا آزاد شوند وجنگ تمام شود چون آتش بس به معنی پایان عمر خودش ودولت نژاد پرست وی می‌باشد !!!

  • ناشناس
    3

    نتانیاهو عمرش تمام است

  • ناشناس
    0

    کشتن اسیر .
    فقط یه سلفی می‌تونه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد