خبرفوری بررسی می‌کند

این زن می تواند ترامپ را نابود کند/ تیلور سویفت از هریس حمایت کرد/ ملکه پاپ؛ بانویی در شمایل مریم مقدس/ راز محبوبیت عجیب سویفت چیست؟

قدرت تیلور سویفت فراتر از تصور است و حمایت او از کامالا هریس چند ده برابر مهم تر و چشمگیرتر از حمایت باراک اوباما و جو بایدن از هریس است.

این زن می تواند ترامپ را نابود کند/ تیلور سویفت از هریس حمایت کرد/ ملکه پاپ؛ بانویی در شمایل مریم مقدس/ راز محبوبیت عجیب سویفت چیست؟

به گزارش خبر فوری، ساعاتی پس از برگزاری مناظره اول کامالا هریس و دونالد ترامپ، تیلور سویفت، خواننده مشهور آمریکایی در اینستاگرام خود از هریس حمایت کرد. بسیاری معتقدند همین اتفاق می تواند برگ برنده هریس در مناظره اول باشد.

از لحظه اعلام حمایت سویفت از کامالا هریس تا کنون، پایگاه های مختلف خبری و مجازی به بازتاب این خبر پرداخته و در رابطه با آن تولید محتوا کرده اند‌. این اعلام حمایت چنان مهم بوده که گویی یک رهبر سیاسی یا مذهبی بزرگ از هریس حمایت کرده است.

Untigngftled-1-1024x497

آنچه مشخص است این است که تیلور سویفت فراتر از یک خواننده است. او یکی از مهم ترین سوپراستارهای آمریکا و جهان به حساب می آید و از چنان قدرت اجتماعی و فرهنگی برخوردار است که می تواند به راحتی سرنوشت انتخابات یا هر رویداد سیاسی دیگری را تغییر دهد.

اما به راستی خواننده جوان پاپ و کانتری آمریکایی از چه قدرتی برخوردار است و این قدرت اجتماعی را از کجا به دست آورده است؟

ستاره ای با شمایل مریم مقدس

Taylor-Alison-Swift

تیلور سویفت در اوایل دهه اول هزاره جدید کارش را به عنوان خواننده شروع کرد اما خیلی زود به چهره ای تاثیرگذار و مهم تبدیل شد. سویفت در طول ۱۰ سال به یکی از پرفروش ترین خوانندگان دنیا بدل شد و چنان نردبان ترقی را طی کرد که در سال ۲۰۱۸ توانست موفق ترین و محبوب ترین خواننده آمریکایی شود.

قدرت و محبوبیت تیلور سویفت فراتر از تصور است. او یک چهره اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بزرگ است. او شمایل واقعی یک سلبریتی موفق را بازتاب می دهد. سویفت قدرت جا به جایی میلیاردها دلار پول را دارد، او می تواند با کمک فضای مجازی یک کالا را پرفروش کرده یا نابود کند. سویفت همزمان از قدرت بالایی در اداره حوادث و رخدادهای فرهنگی و اجتماعی جهان برخوردار است.

بسیاری معتقدند راز موفقیت این خواننده آمریکایی قدرت هنری او است. سویفت یک آهنگساز، ترانه سرا و خواننده ماهر است. ترانه های او در عین سادگی و همه فهم بودن به شدت به روز هستند ‌و از مردان و زنان میانسال تا جوانان نسل زد آنها را زمزمه می کنند. قدرت موسیقی تیلور سویفت به حدی است که دانشگاه هاروارد یک تحقیق میدانی وسیع روی او و سبک هنری اش انجام داده و نظر دانشجوهای رشته موسیقی را در مورد نحوه تحریر، ترانه سازی، بیان، آهنگسازی و تنظیم آهنگ های تیلور سویفت پرسیده است. به گفته بیشتر این دانشجویان، سویفت یکی از قدرتمندترین خوانندگان فعلی آمریکا است و سایر خوانندگان پاپ مشهور باید بر سر مقام دوم با او رقابت کنند.

تیلور سوییفت

با این حال، قدرت موسیقی تنها راز شهرت و محبوبیت تیلور سویفت نیست. تیلور سویفت بسیار باهوش است و استاد تعامل با رسانه ها به حساب می آید. او به خوبی توانسته با طرفدارانش تعامل داشته باشد. به صفحات طرفدارانش سر می زند، پستهای آنها را لایک می کند و وقتی یکی از آنها مریض می شود به سراغشان رفته و حتی هزینه درمان آنها را می پردازد. او لایوهای صمیمانه ای با طرفدارانش دارد و به بسیاری از کامنت ها پاسخ می دهد. تیلور سویفت رابطه بسیار گرمی هم با شنوندگان موسیقی اش، به خصوص آنهایی که در کنسرت هایش حاضر می شوند، دارد. این رابطه به جایی رسیده که وقتی کنسرت سویفت با تاخیر برگزار شده یا لغو می شود، سویفت تمام هزینه کنسرت را به مخاطبانش باز می گرداند و با ارسال ایمیلی، شخصا از آنها معذرت می خواهد.

نتیجه این رفتار چه بوده است؟ این رفتار هوشمندانه باعث شده تیلور سویفت در نظر طرفدارانش فراتر از یک سلبریتی باشد. او تبدیل به "مریم مقدس" شده است.

تیفوسی های سویفت؛ چیزی شبیه مریدان حسن صباح

063_1307118198

سویفت حدود ۳ تا ۵ میلیون طرفدار تیفوسی دارد. آنها حاضرند برای سویفت بمیرند. اجتماع این طرفداران بیشتر به گردهمایی پیروان یک فرقه مذهبی می ماند. آنها دائما در کنسرت سویفت حاضر می شوند، پیراهن مخصوص می پوشند و برای جلب توجه سویفت، ترانه هایش را زمزمه می کنند. مشخص است که این طرفداران تیفوسی حاضرند برای محبوب خود هر کاری بکنند و مقام سویفت برای آنان همانند مقام حسن صباح برای مریدان اسماعیلی اش است.

اخبار زیادی از هیاهوی این طرفداران افراطی مخابره شده است. فی المثل، چندی پیش گفته شد که تحرکات طرفداران «تیلور سویفت» در کنسرت او در سیاتل باعث ایجاد لرزشی در زمین شده که معادل یک زلزله 2.3 ریشتری بوده است. همچنین، یک تیک تاکر آمریکایی به نام آیزاک جارمن مدعی شده از فروش بلیت‌هایی که از تور جدید کنسرت تیلور سویفت در اختیار داشته بیشتر از ۱۴ هزار دلار نصیبش شده و حالا می‌تواند با آن تمام شهریه‌ی دانشگاهش را بپردازد.

با این حال، نباید گمان کرد که فقط طرفداران تیفوسی تیلور سویفت حاضرند برای او کاری کنند. طرفداران معمولی تیلور سویفت نیز تحت تاثیر او هستند و حاضرند مثلا در صورت حمایت خواننده محبوبشان از کامالا هریس، به او رای دهند. لازم به ذکر است که نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌ دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ ها نسبت به تیلور سویفت نظر مثبتی دارند.

به همین دلیل، برخی معتقدند قدرت تیلور سویفت فراتر از تصور است و حمایت او از کامالا هریس چند ده برابر مهم تر و چشمگیرتر از حمایت باراک اوباما و جو بایدن از هریس است.

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 76
  • ناشناس
    9

    درسته زیبایی راخداوند بی دلیل به کسی عطا نمی‌کند ومحبووبیت آواز بیایی و کارهای انسان دوستانه اومیباشدوقتی کنسرت اوتعطیل میشودپول همه روبرمیگرداند وبامخاطب اومریض شودبه دیدن اومیرود وحتاپول درمان اورامیدهد ببین انسانیت چه طوری مردم را به طرف تومیکشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      از این انسانیتها آنهم بصورت بیصدا خیلی های دیگر انجام میدهند

    • ناشناس
      12

      سیاستی که بخواد بخاطر تیلور سویفیت تعیین بشه باید درش رو گل گرفت. دمکراتن دیگه

    • ناشناس
      1

      چقدر از ترامپ می ترسند که زنی که به او رأی میده میشه مریم مقدس....این تیترو تو آمریکا زده بودن خود شما وااصفا راه می انداختید

    • برنده داش ترومپه
      0

      این زن
      تازه نامزد کرده
      با تراویس کرس
      سال دیگه که باردار بشه کلا محو میشه و فراموشش میکنن


      ترامپ = مرد تنهای شب

    • ناشناس
      0

      خبر فوری تیترو عوض کن...به چه حقی این زنیکه رو با مریم مقدس مقایسه می کنی؟؟؟؟؟مریم مقدس همچون ائمه اطهار عصمت دارد و قابل قیاس نیست

  • J
    11

    دو عامل اصلی موفقیت تیلور سوییفت رو عمدا ننوشتید الف . زیبایی سوییفت . ب حماقت توده عوام مردم ( این مشکل همه کشورهای دنیا است و جزو خصوصیات ذاتی انسان است ) .
    میدونید الان مهمترین برگ برنده کاملا هریس چیه ؟؟ یک تکیه بر مسایل نژادی و رنگین پوست بودن و دوم جذب رای زنانی که تمایل به سقط جنین دارند و هریس هم شعارهایی در این باب میده . . یعنی سرنوشت بزرگترین قدرت اقتصادی و نطامی و سیاسی دنیا رو چندتا رنگین پوست نادان یا چندتا زن هوس باز (که بعد حامله شدن یادشون میوفته که این بچه حرام زاده رو میخوان سقط کنن) تعیین میکنن. پس نتیجه ادمهای عوام احمق در همه کشورها وجود دارند و ساست مدارها سوار این امواج میشوند . مثل وعده چیزهای مجانی یا پول نفت و فلان و بهمان

    نظرات شما -
    • رابی
      12

      دلبندم خود نظام ریاست جمهوری و دمکراسی کنونی یک چیز احمقانه است.افلاطون اون زمان گفت که دمکراسی حکومت مردم نادان است.و بهترین حکومت،حکومت خردمندان است.

    • J
      8

      رابی جان با نظرت کاملا موافقم . دموکراسی و این جور قرتی بازیها ابزاری است برای کنترل کشورها توسط همان سیزده خانواده پشت پرده که جهان رو اداره میکنن و تمام صنایع اصلی و بانکها و بازار طلا و نفت و غولهای خبر رسانی و ... در مالکیت آنها است . روتشیلد و راکفلر و خاندان ملکه گور به گور شده انگلیس و ... جزو اصلی ها هستند

    • ناشناس
      0

      البته اونایی که از بیت المال خرجش میکنن ونون خودشون را با این خبرها تو روغن میندازن اونا اینجوری و هدفمند دارن اظهار نظر میکنن والا این حرفا مفت نمیارزه

    • ناشناس
      4

      جناب J
      كمتر رايفي پور ببين تا خرافات از مغزت بيرون بره !

    • به رابی
      5

      در طول تاریخ، خیلی‌ها آبگوشت خوردند و خیلی حرفها زدند
      ارسطو هم می‌گفت: برده ذاتاً یک ابزار زنده است
      ابن‌سینا هم می‌گفت: سیاهان ذاتاً پست هستند
      ملاصدرا هم می‌گفت: زنها حیواناتی هستند که خدا آنها را به شکل انسان آفریده تا مردها بهشون رغبت کنند
      مارکس هم می‌گفت: کمونیسم فرجام محتوم بشریت است ..
      دموکراسی سیستم ایدئال نیست اما شما اگه جایگزین بهتری سراغ داری بی‌زحمت معرفی کن تا بقیه هم آگاه بشن. اون حکومت نخبگان جناب افلاطون قراره طبق چه قواعدی برقرار بشه؟ اون نخبگان به تشخیص چه کسانی و چگونه و برای چه مدتی تعیین بشن؟ حدود اختیاراتشون چقدر باشه؟
      محض اطلاع جنابعالی، افلاطون در فلسفه‌ی سیاسی پدر معنوی سیستم‌های توتالیتر محسوب میشه

    • J
      3

      جناب ناشناس عزیز . اتفاقا اصلا از رائفی پور و مزخرفاتش خوشم نمیاد . فقط تاریخ رو میخونم و نتیجه گیری میکنم .

  • ناشناس
    20

    واقعا مریم مقدسه😍😍😍

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      عکسهای دیگر او را ببین و تصمیم بگیر ، در این تصویر شرایط برایش مساعد بوده

    • علی رضا
      3

      درست نیست که این افرادو با مریم ، مادر عیسی مقایسه کنید
      مریم نماد پاکی و معصومیته

  • ناشناس
    0

    خلایق هر چه لایق

  • ناشناس
    30

    اتفاقا خیلی خوبه که یکدفعه یک زن رهبر جهان شود تا شاید به امید حق علیه باطل کل دنیا را بپوکونه

  • ناشناس
    0

    اکثریت به جای اینکه پیرو عقل باشند پیرو احساسند
    اکثریت مرید هستند نه مراد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      البته در نظام ما هم هر چقدر دلت بخواد از این مدل ها زیاده

  • ناشناس
    16

    قضییه هریس شده قضییه رئیسی وتتلو چه تحلیل مضخرف است که یک خواننده متجاهر شده مریم مقدس نعوذیالله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مزخرف از کلمه زخرف

  • ناشناس
    2

    اگر مردان آمریکایی مثل مردان ایرانی به محض دیدن یک خانم دست و پایشان شل شود و قرار از کف بدهند و بعبارتی جو گیری را به حد اعلا برسانند بنحوی که علیه هم جنس شأن بدون علت معقولی پرخاش کنند ، آری آری هریس با تمامی معایبش برنده میدان خواهد بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بردار عزیز زمان شاه حالا یا شاه خوب بود یا بد کاری نداریم هم خانمها سروباز بودن و هم با با حجاب بودن مردها خانم لختی هم میدن خوشان را شل نمیکردن همه چیز عادی یود براشان کسی نگاه نمیکرد مثله الان ترکیه زمان اون شاه موس به دین خود بود عیسا یه دین خود مردان ما در جمهوری اسلامی محدود محدودشان کردن اگر محدود نمی شدن الان خودشان را شل نمیکردن

  • دوستدار عیسی
    8

    لطفاً در به کار بردن کلمات و تیتر زدن دقت کنید.
    حرمت و احترام مریم مقدس را نگه دارید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      مگه بهش بي احترامي و يا توهين كردن ؟؟؟ تو اين مطلب گفته شد چون انسان خوبيه كلي طرفدار داره ! مثل مريم مقدس…

  • ناشناس
    6

    سلام
    لطفا مقدسات را به لجن نکشید
    یک زن خواننده با چند میلیون طرفدار
    را با مریم مقدس عالم تاب قیاس نکنید

  • شیرتوشیر
    3

    تو ایران هم مداحها چه می کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      25

      عشق امام حسین در قلب‌ها گذاشته شده وگرنه مأمون آن زمان خیلی تبلیغ کرد ولی مردم در بیابانها سمت امام رضا می دویدند . تعزیه جمعی معجزه که با نماد هزاره خانم انگلیسی را جذب کرده بود و بم آمده بود آنها را ندانستند نگه دارند

  • مجید
    0

    دنیابعد دوربین سینما دارای رهبران جدیدی شده که فلاسفه غرب به ان لقب مانکی مدیا می دهند یعنی میمون های پشت دوربین هر از گاهی یکی را معروف می کنند.بعدا به انها ژنرالهای جنگ نرم لقب دادند یعنی تاثیر گذاری ژرفی در نسل جوان که به دنبال نمونه وسرمشق هستند می گذارند همه کشورهای با برنامه .مواظب هستند.که غیر خودی به این مقام نرسند اگر هم اشتباهی یکی بالا رفت با شانتاژ ومسله سازی او را از صحنه بدر می کنند اما کشورهای بدون برنامه صحنه را به انها واگذار کرده وانسانهای معرف هم هر از گاهی جامعه را به سفارش دیگران به سویی می برند.

  • جمشید محسنی
    8

    در دوره ای به سر می بریم که سیاست به ابتذال کشیده شده است. تصور کنید کشوری با هژمونی ایالات متحده متوسل به یک خواننده زن زیبا جهت اغوای عوام دائما دست و پا شل ، برای پیشبرد اهداف سیاسی شده است. وای به روز جهان سومی ها :)
    توصیه ام به ترامپ توزیع کافور در تمام فروشگاههای زنجیره ای و فست فودهاست...!
    چرا که پاسخ ابتذال جز ابتذال نیست.

    نظرات شما -
    • داود
      3

      چرا اینقدر عقده ای و بی تحقیق نظر میدید
      این خانوم از نوجوانی زحمت و کار کرده و در عرصه موسیقی بهش عنوان صنعت موسیقی رو بهش دادن تمام آهنگهاش و شعرش و تنظیمش و مدیریت کنسرت هاش و حتی ساخت ویدیو کلیپ هاش رو خودش انجام میده
      توی کنسرتش ۴۰ تا اجرا داره و ۳۷ بار لباس عوض می‌کنه تماما زنده میخونه و نه لب‌خوانی
      احترام به طرفدارهاش واقعیه . شما تا حالا یک عکس مستهجن از ایشون دیدی که اینجوری قضاوت میکنید. فرهنگ اونها با ما متفاوت هست اینقدر بی تربیت و عقده ای نظر نده

  • ناشناس
    0

    ننه الیور تویسته؟

    نظرات شما -
    • رابی
      1

      ترامپ هم بیاید چند تا روضه خوان ایران را برای تبلیغات ببرد😁🤣😂

  • جمشید محسنی
    0

    خاطرم هست که بایدن را هم مسیح خواندند..! آیا مسیح در انظار عمومی باد رها میکرد؟ مسیر ورود و خروج خود را گم میکرد؟ فراموش میکرد چه بگوید؟
    در زمان زمامداری حضرت بایدن(بخوانید مسیح جعلی) سیاست های کشور رقیب یعنی چین به قدری توسعه پیدا کرد که دیری نمی پاید ایالات متحده از گردونه اقتصاد اول و ... خارج میگردد.
    البته برای ما ایرانی ها در کل فرقی نمی کند . ترامپ باشد فشار حداکثری اعمال میکند؛بایدن و امثالهم سر کار باشند معطلی حداکثری نصیبمان می شود و این ماییم تورم و گرانی و هزار مشکل دیگر...

  • ناشناس
    2

    از آن جایی که هریس فرق چندانی با ترامپ ندارد، حمایت سوئیفت از هریس فرق چندانی با حمایت او از ترامپ ندارد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      نع باباااااا تو دیگه آخر فیلسوفایی به جان بایدن

  • بهنام
    2

    شبیه معصومه ابتکار است.
    علی‌الخصوص تأثیر گذاری‌اش روی نسل Z

  • ناشناس
    12

    در جواب ناشناس و بقیه ای که راجع به این خانم بد نوشتند ترامپ چند روز پیش در دادگاه به خاطر رابطه با خانم هنرپیشه یا خواننده و دادن رشوه وکیلش به اون خانم محکوم شد و هزاران جور دزدی فرارمالیاتی و قمار بازی و همین اواخر جیب دنیا رو با همستر ( که کاش می شد به ترامپ گفت همستر) خالی کردو هزار کثافت کاری اخلاقی و نه اینکه مردان ایرانی خیلی محکمند و تا یه خانم خوشکل میبینند دست و پا شون شل نمی شه ، حالا شما بد این خواننده رو بگین تا ترامپ = کثافت انتخاب بشه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      از كي رابطه با زنها جرمه ؟؟
      شما مسلمون ها كه خودتون قانون دارين تا چهارتا حلاله و حتي ثواب هم داره اونوقت به يكي ديگه كه با يه زن خراب ( پورن ) خوابيده گير ميدين ؟؟؟

  • ناشناس
    5

    اولا مردم امریکا کشورشونو دست این زن نمیدن چرا که میدونن سالها در دفتر بایدن چکاره بوده !
    و میدونن این ادم یکنفر ادم با اصل و نسب نیست .
    ثانیا دمکراتها عامل همه بدبختیهای دنیا هستند !
    مکار شرور جنگ طلب
    و از اون گذشته بیشترین ضربه ها را ما مردم ایران از ناحیه همین جانوران مکار خوردیم .
    تیلور سویفت هم یک خواننده معمولیه ولی اگر میخوای بزرگش بکنی میل خودته !
    سقط جنین و خواننده و ......
    اینها میخوان دنیا را اداره بکنند؟؟؟
    راستی پس چرا اینها روسری نمیذارن؟؟؟!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      با اصل و نسب !!؟؟ منظورت چیه ؟

    • ناشناس
      2

      منظورت ژن خوبه ؟؟ بی اصل و نسب = ژن بد

  • ناشناس
    3

    هریس زن شیطانیه عین رایس

  • ناشناس
    5

    این تیتر مزخرف چیه زدید این رقاصه فاسد رو با مریم یکی از پاکترین زنان عالم مقایسه میکنید خجالت بکشید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      شما ايشون رو ميشناسيد كه ميگيد فاسده ؟؟؟؟
      شما متدين ها چقدر راحت به بقيه تهمت ميزنين …
      فقط كافيه طرف مقابل ظاهر و اعمالشون با شما فرق داشته باشه !!! يا كمي بي حجاب باشه … خيلي راحت بهش تهمت و توهين ميكنين

  • انا عمار
    0

    هه هه هه مریم مقدس

  • ناشناس
    0

    وقتی دنیای سیاست را سلبریتی ها میچرخانند
    بیچاره مردم
    حتما ترامپ هم سوییفتی رو میکنه

  • ناشناس
    3

    این زن تیلور سوییت چقد شبیه مردانی گردن کلفت این گربه هایی نر که دم حگخومه ما جیغ میکشن وای

  • ناشناس
    9

    توهین به مریم مقدس
    مثلا مسلمانید

  • هموطن
    5

    آخه مقایسه یه رقاص و خواننده با مریم مقدس؟
    فکر کنم نویسنده خبر فوری علاقه خاصی به این خواننده داره

  • ناشناس
    4

    این تیلورسو ییفت چیه شبیه مردای گردن کلفت و گربه های نر گشنه شایدم دو جنسه حالا مهم نی یه چند تا سوال اَغال بهش بدین بره ازش بالا انقد جیغ الکی نکشه بدبخت

  • ناشناس
    2

    علاوه بر غزه و لبنان و یمن و سوریه.. اینطور از کامنتها متوجه شدم که جبهه جدیدی هم در ایران در حال باز شدن است به نام دفاع از مریم مقدس در مقابل تیلور سوئیت کافر. کلا می توانیم از هر موضوعی یک فاز" حق علیه باطل" درست کنیم.

  • م
    1

    امریکایی جماعت اگر دنبال قدرت باید به ترامپ رای بده فقط نمیدانم چرا این بشر قرار بود حدود ۳۰۰۰ از خاندان وصل به بالا که در انجا ارتزاق میکنند و تحصیل رو دیپورت کنه و بهیقولش عمل نکرد ؟!

  • ناشناس
    6

    همین حمایتهای شیطانی کافیست که ماهیت خدا گریز و ضد انسانی مستکبر و ضد بشری آمریکا و غرب و نوکرانشان را رسوا سازد و بر ملا کند و بی تردید سرانجام دولتهای استعماری نسل کش آنان را به سوی نابودی سوق دهد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      يعني چون يه خواننده ازشون حمايت كرده شما فهميدي كه ظالم و فاسدن ؟؟؟
      خب پس اگه اينجوريه حاكميت ايران از امريكا هم بدتره كه !!! رييسي و تتلو رو يادتون رفته ؟؟؟

  • تلمبه
    1

    شب هم به مخاطب سر میزنه

  • ناشناس
    6

    کار ترامپ تمومه
    مناظره رو که بدجوری خراب کرد
    اونجا که از مهاجر ها که سگ و گربه میخورن حرف میزد و واکنش و پوزخند کامالا هریس کلا نابودش کرد مثل یک احمق جلوه کرد
    از طرفی هم رفت سمت ایلان ماسک که به جز ایران در تمام دنیا و امریکا بشدت منفوره
    و تمرکز کرده روی علایق و سلیقه کاربران مجازی که در تمام دنیا یک اقلیت خل چل هستن و عقایدشون بسیار متفاوته با واقعیت و مردم عادی و نرمال
    اگه همینجوری پیش بره ترامپ بدجوری میبازه

  • ناشناس
    0

    چه کسی باید پاسخگو باشه

  • فرج
    4

    توی آمریکا هم هرکس رو بخواهند برنده میکنند . مردم فقط سیاهی لشگرند.

  • ناشناس
    0

    مگه ما خودون تتلیتی نداریم که ناموسش رو برای تتلو تعارف میزنه؟ اینا عقل و فهم و شعور دارن؟

  • ناشناس
    2

    من ک مناظره روو دیدم هریس عین بازنده انتخابات خودمون فقط داد م هوچی گری نه هریس برد نه ترامپ

  • علی
    0

    حالا مهم نیست که سوییفت چطوره هریس در بیاد به ما چی میرسه این مهمه؟ عزیزان من

  • ناشناس
    1

    اصلا اینجوری که نوشتید نیست. حرفهای شما عین تبلیغ هایی که در نشریات و مدیای طرفدار دمکرات‌ها و هالیودی ها درجهت بزرگ نمایی و تبلیغ تیلور سویفت میشه است. این خواننده تا پنج شش سال گذشته اصلا رقم خیلی مهمی در بین خواننده های امریکا نبود. این چند ساله هم در رسانه ها بزرگش کردند برای استفاده سیاسی در چنین روزهایی. از شما بعیده که اینجوری در همان جهت اهداف آنها تبلیغ و ایده پردازی می کنید!!!!

  • ناشناس
    1

    بسوزه پدر ترس که آدم رو به روزی میندازه که از ترس ترامپ، تیلور سوئیفت رو در شمایل مریم مقدس ببینه😁

  • علیرضا
    1

    این فقط یک تبلیغ برای این خانومه الان همه دنیا میرن آهنگهای این خانم رو دانلود میکنند
    رهبر آمریکا رو ایران و چین و چند کشور اروپایی تعیین میکنند و انتخابات آمریکا کشکه

  • ناشناس
    4

    عزیزان چرا از زبان خودشان حرف نمیزنید ونظرهای الکی میدهیدخلاصه کل آمریکا و آسان خانم هریس به فیل اشاره کرد فیل میدانید چیست نشانه قدرت وزور که مخصوص لردها وسرمایه داران خفن میباشد در آینده درست مثل انتخابهای گذشته در مقابل فیل ملت هستند که نشانه دانکی یعنی خر دارند که آنها بارکش و مطیع هستند ودر انتخابات سنبل فیل وخر که پرچم آمریکا روی تندیسها یا پلاکاردهای این دوحیوان آنها کشیده شده وبرای شور انتخاباتی بکار میروداما پشت پرده سرملیه داران بزرگ یهودی که فراماسون هم گفته میشودفرماندهی این حیوانات را بر عهده دارد این کل آمریکاست دیگربقیه سیابازی است

  • رضا
    3

    خجالت و شرم ندارید که نام این قبیل افراد را کنار پاکانی چون حضرت مریم سلام الله علیها قرار می دهید؟

  • ناشناس
    0

    فیمینیست

  • ناشناس
    0

    چطوری ترامپ تا بحال اینو تور نکره

  • ناشناس
    1

    این دیگه از همه بدبخت تر است دراین سیاه بازی سرمایه داری یهودی صهیونیسم می خواهد تاثیر گذار باشد

  • ناشناس
    0

    خدا بای پدرمادرش نگه دارد ولی عجب پلنگیه

  • ناشناس
    0

    اگر کسی شماره این زنه داره بده تامابتوانیم کمکی برای خرج زندگیمان باشد

  • عاشق وطن
    0

    چندي پيش لو رفت كه تيلور سوئيف هم در كنار اوباما و همسرش و گروه سياست مداران مخالف ترامپ متهم به استفاده از آدرنوكروم هست .
    ( اشتباه نشود من طرفدار ترامپ نيستم )
    اگر تو فضاي مجازي جستجو كنيد يك تماشاچي از فرار يك نوجوان حدود 14 ساله بدون هيچ لباسي از يكي از پنجره هاي كاخ باكينگهام لندن فيلم گرفت و در ف حسابي خبر ساز شد و تقريبا چند ماه بعد بود كه ملكه را فوت شده اعلام كردند . آمار كودك ربايي در جهان به رقم وحشتناك 8 ميليون نفر تخمين زده شده و بارها نيروهاي نظامي و پليس خودرو هاي حاوي كودكان ربوده شده را رديابي و عوامل سطح پايين را دستگير كرده اند ، بخصوص در مرز اوكراين . پس لطفا تحت تاثير تبليغات و شوهاي جذاب شبكه هاي تلويزيوني تحت كنترل گروه اپستين و راكفلر ها و بوش ها و ... قرار نگيريد ، اينها همه فقط يك Screen Saver هست كه در پشت آن جهنم واقعي وجود دارد .

  • ناشناس
    1

    قطعا سلبریتی ها می توانند ضامن پیروزی سیاسی شوند ولی بقای سیاسی به هنر خود فرد است قبول کنیم که کاملا هریس برای تیلور جذاب است!!!! هیچ زن عاقلی حتی برای پول هم دیگه سمت ترامپ نمی رود آخرین نفر ملانیا و ایونیکا بوده اند که حالا فرسنگ ها از او دور هستند!!! بعد از اعلام پایان برده داری توسط ابراهام لینکلن شکست مجدد ترامپ تاریخ آمریکا را دوباره در پیش چشم جهان درخشان خواهد کرد نه از منظر سیاست و اقتصاد بلکه از منظر انسانیت!!!!!

  • ناشناس
    0

    چرا این نظر را منتشر نکردید؟!
    ---
    سرانجام حمایتهای شیطانی؟!
    ---
    همین حمایتهای شیطانی کافیست که ماهیت خدا گریز و ضد انسانی مستکبر و ضد بشری آمریکا و غرب و نوکرانشان را رسوا سازد و بر ملا کند و بی تردید سرانجام دولتهای استعماری نسل کش آنان را به سوی نابودی سوق دهد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد