فرمانده سپاه:

ما آمده‌ایم زمین را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) آماده کنیم/ همه می‌دانند که غیرمسلمانان نمی‌توانند بر مسلمانان حاکم شوند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) زمین را سرشار از عدل و قسط می‌کنند در حالی که زمین از سوی جنایت‌کاران سرشار از ظلم شده باشد، گفت: حضرت حجت(عج) احیا کننده مجدد سنت‌ها و احکام الهی هستند.

ما آمده‌ایم زمین را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) آماده کنیم/ همه می‌دانند که غیرمسلمانان نمی‌توانند بر مسلمانان حاکم شوند
سردار حسین سلامی صبح امروز در برنامه صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح که با عنوان عهد سربازی همزمان با سالروز امامت حضرت حجت(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: توصیفات وجود شریف و مقدس حضرت امام عصر(عج) در فرازهای زیبا و معنوی دعای ندبه به خوبی جلوه‌گر ابعاد عظیم آن وجود نازنین و موهبت برای بشریت است.
 
وی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) زمین را سرشار از عدل و قسط می‌کنند در حالی که زمین از سوی جنایت‌کاران سرشار از ظلم شده باشد، مطرح کرد: حضرت حجت(عج) احیا کننده مجدد سنت‌ها و احکام الهی هستند.
 
فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه امام زمان(عج) برای هدایت و آزادی بشریت قیام خواهد کرد، عنوان کرد: ایشان وارث تمام فضائل انبیاء و اولیاء الهی هستند.
 
وی با اشاره به اینکه حضرت حجت(عج) ذلیل کننده تمام دشمنان الهی است، خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) تجلی و منظر صراط مستقیم و مسیر الهی هستند.
 
سردار سلامی با بیان اینکه ایشان فرزند طاها و محکمات و تجلی قرآن هستند، تصریح کرد: حضرت حجت(عج) می‌آیند تا جهان را از صلح و آرامش سرشار کنند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جلوه‌ای از این قیام نورانی است، یادآور شد: انقلاب اسلامی انفجار نور در فضای ظلمت و جهل بود.
 
سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قاسم جبارین و درهم شکننده متجاوزان و کافران بود، گفت: انقلاب اسلامی ثبات قدم ماندن در تمام فتنه‌ها و کرنش‌ها را به زیبایی نشان داده است.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقطه مبدأ جدیدی حول محور صراط مستقیم ایجاد کرده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دشمنان و مستکبران را به عقب رانده و آن‌ها را از تسلط بر مسلمانان دور ساخته است.
 
فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت را به مسلمانان بازگردانده است، مطرح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر ظهور درحال ایجاد زمینه‌سازی است.
 
وی با اشاره به اینکه این انقلاب برای این است که انسان‌ها با کرامت انسانی خود آشنا شوند و زنجیرهای برده‌داری مدرن از بشریت آزاد شود، عنوان کرد: بیرق‌های توحید برافراشته شده و پیشانی بندهای جهاد بر پیشانی‌های جوانان مؤمن بسته شد تا متجاوزان از تسلط‌های سنتی خود دور شوند.
 
سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ظهور جدیدی در قدرت‌های جهادی داشته است، خاطرنشان کرد: امروز اعتبار قدرت مسلمانان در جهان درک می‌شود و همه می‌دانند که غیرمسلمانان نمی‌توانند بر مسلمانان حاکم شوند.
 
وی با اشاره به اینکه ظهور یک جریان ممتد است که از جریان انقلاب اسلامی آغاز گردیده است، تصریح کرد: این راه یک راه ادامه‌دار است، ما برای این مسیر شهدای بسیاری داده‌ایم ولی پیوند ما همچنان استوار است.
 
فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: ما آمده‌ایم زمین را برای ظهور حضرت حجت(عج) آماده کنیم و زمین تمام ظرفیت‌های خود را به جهان نشان دهد.
 
وی با بیان اینکه پیوند خوردن آسمان و زمین یکی از نشانه‌های ظهور است، یادآور شد: انقلاب اسلامی در این مسیر قدم بر می‌دارد و ما نیز در کنار رهبری که نایب امام زمان(عج) است تا آخرین نفس ایستاده و در امتداد زمین‌وزمان حرکت می‌کنیم.
 
سردار سلامی با اشاره به اینکه ما در لحظات سخت نصرت‌های الهی را دیده‌ایم، گفت: دیگر هراسی از دشمنان نداریم چراکه اعتقاد داریم که کبریایی از آن خداوند است و این قدرت‌های شیطانی قدرت آفرینش یک مگس را ندارند.
منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    نه

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      اگه این آقا (سلامی) میخواد زمین رو برای ظهور اماده کنه پس خدا چیکارس؟

  • ناشناس
    0

    تا اونجایی که ما میدونیم در بین شیعه حد اقل دو نوع تفکر ونظر یا روایت،گفتمان و.....در مورد ظهور امام زمان(ع)وجود دارد یکی اینکه زمینه برای ظهور با اقدامات حوب وخیر خواهانه ورضایت مندی وامیواری مردم ،وپاک شدن زمین ومملکت از گناه والودگی وبی عدالتی وظلم وفساد،تباهی و.....فراهم شود.که متاسفانه الان انچه را که ما می بینیم بر عکس این است،ویک تفکر دیگر این است که در واقع تفکر وگفتمان خاص انجمن حجتیه است که باید زمین و مملکت پر از ظلم وفساد وتباهی و.....شودودر واقع منتظرین هم کمک کنند به هر چه بیشتر شدن ظلم وستم وتباهی تا حضرت برای سر وسامان دادن به این معضلات وجلوگیری از هر چه بیشتر شدن ظلم وستم ظهور کند حالا جناب سردار خودت قضاوت کن وضعیت کنونی مملکت کدوم قسم از این دو گفتمان است؟؟؟!!!!!

  • ناشناس
    0

    عجب توصیفی هست دنیا پر از ظلم وفساد و بی عدالتی باید بشه که حضرت ظهور کنه، در اصل سردمداران تا میتونن غارت کنن عیش و نوش کنن از بین المال تا اقا ظهور کنه غارت رو ریشه کن کنه، این وسط سهم اونا که تو این دوره تو فلاکت زندگی کردن و اون موقع نیستن چی میشه، اندکی تفکر لازم است

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخ.

  • ناشناس
    0

    نه تنها زمین رو برای ظهور اقا اماده نکردید یه ذره دین و ایمونمونم به باد دادید بافقر ودروغ ریاتون دیگه قبولتون نداریم برید خودتونو گول بزنید

  • ناشناس
    0

    جواب ابلهان خاموشیست .

  • بیتا
    1

    قبل از ظهور حضرت باید نماینده ایشان ظهور کند اون کس کسی جز سید؟( )نیست

  • علی
    0

    توهم تاکجا سردار توروخدا دست بردارید ماکه دیگه نابود شدیم چیزی از دین ایمان عفت اقتصاد این کشور نماند مگر شماتواین مردم زندگی نمی کنید؟!!!

  • ناشناس
    1

    به نظر میاد که با توجه به اینکه بیشتر امور به دست نظامی ها است جذب نخبه ها در این قسمت از اهمیت بیشتری برخوردار است تا مثلا در اقتصاد یا قسمت های دیگر دولت

  • یک نفر
    0

    فاید ه ای ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد