پزشکیان در اولین نشست خبری:

ما نمی خواهیم تحریم شویم و با کسی دعوا نداریم/ با رئیس جمهور آمریکا هم صحبت می کنیم، دعوا نداریم، با آنها هم برادریم/ نامه به مجمع تشخیص می نویسم برای حل مساله FATF/ ابر پروژه من ایجاد امید و دوباره مردم را به صحنه آوردن است

اولین نشست خبری مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

ما نمی خواهیم تحریم شویم و با کسی دعوا نداریم/ با رئیس جمهور آمریکا هم صحبت می کنیم، دعوا نداریم، با آنها هم برادریم/ نامه به مجمع تشخیص می نویسم برای حل مساله FATF/ ابر پروژه من ایجاد امید و دوباره مردم را به صحنه آوردن است

واکنش پزشکیان به موضوع رفع حصر کروبی و موسوی (اینجا ببینید)

نشست خبر رئیس جمهور ساعت 17:30 به پایان رسید.

پزشکیان گفت: مردم می خواهند با عزت زندگی کنند و آنها اجازه دهند. به حقوق مردم ما احترام بگذارند و برای ایران توطئه نچینند. مردم انقلاب کردند تا با عزت و سربلندی زندگی کنند. آنان کاری نکنند که این روند بهم بخورد. ما در فکر صدور انقلاب به جایی نیستیم. اگر دست از سر ما بدارند رفتار و زندگی ما می‌تواند برای جاهای دیگر الگو باشد اما آنها آدم‌های خوب و نخبگان و دانشمندان ما را ترور می‌کنند و ما را وادار به انجام کارهایی می‌کنند و بعد می‌گویند اینها آدم‌های خوبی نیستند.

خبرگزاری موج پیام برای آمریکا چیست؟

پزشکیان گفت که از زمانی که ما آمدیم سلاحی ندادیم. قبلا هم اگر بوده به صورت قانونی بوده. ما طرفداریم صلحیم. ما از میانجیگری ژاپن برای هر طرح صلح آمیزی استقبال می کنیم. 

 ایران و روسیه با هم تبادل و کار می کنند؛ آنها ما را تحریم کردند ولی روسیه به ما کمک کرد. طبیعتا ارتباطاتی با روسیه داریم. در گذشته، اینکه احتمال رد و بدل وجود داشته باشد، من وارد آن نمی‌شوم، اما منعی وجود نداشت که چنین کارهایی بشود.

رئیس‌جمهور افزود: یک بحث این است که چرا روسیه و اوکراین با هم وارد جنگ شده‌اند؟ اما آنچه با قاطعیت می شود گفت این است که از زمانی که من آمده‌ام، چیزی به روسیه نداده‌ایم که غرب بخواهد ما را تحریم کند.

پزشکیان اضافه کرد: ما می گوییم بیاییم صلح کنیم ولی آنها ما را تحریم می‌کنند؛ در گفت‌وگوهایی که داریم، تمام تلاشمان در منطقه این است که باید با هم صلح کنیم و صلح است که اجازه می‌دهد کشورها با هم ارتباط برقرار کنند؛ هیچ کشوری با دعوا توسعه نمی‌یابد. این به نفع ما، منطقه، اروپا و دنیا نیست. نمی خواهیم بجنگیم یا جنگی را در منطقه تقویت کنیم، بلکه آنها هستند که این کار را می کنند.

وی گفت: با روسیه ارتباط داریم و خواهم داشت؛ اما دیدگاه ما در همه جنگ‌ها این است که همه باید حریم خود را حفظ کنند؛ هیچ کشوری نباید به خاک کشور دیگری تجاوز کند؛ اما اینکه چرا روسیه این کار را کرده، از اروپایی‌ها بپرسید که چرا ناتو می‌خواهد مرزهای خود را گسترش دهد؟ خودشان پیمان شکنی کرده‌اند، حالا به روسیه می‌گویند چرا پیمان شکنی کرده‌اید؟

رئیس‌جمهور افزود: ما از تلاش های میانجی گرایانه ژاپن استقبال می‌کنیم، از هر تلاشی که در دنیا آرامش ایجاد کند، استقبال می‌کنیم؛ به جای آنکه از فرصت زندگی در دنیا لذت ببریم، دولت ها به جان یکدیگر افتاده‌اند و این از زیاده خواهی نشأت می‌گیرد، در حالی که می‌توانیم از جهانی که در آن صلح است لذت ببریم، همه‌اش جنگ شده است.

پزشکیان تصریح کرد: این غرب است که دارد بمب اتم تولید می‌کند و سخت افزارهایی می‌سازند که انسان‌ها را به آتش می‌کشد؛ خودشان درست می کنند، بعد می گویند شما چرا درست کرده‌اید؟ خُب چه کار کنیم؟ بگذاریم تا شما ما را بکشید؟

خبرنگار نیکی ژاپن درباره تحریم ایران به خاطر ارسال موشک به روسیه. میانجی ژاپن بین ایران و آمریکا

سعی می کنیم از زنان بشتر در معاونتها استفاده می کنیم اما دفعتا اتفاق نمی افتند

ما داریم تلاش می کنیم و وزارت کشور نیز آئین نامه هایی را تنظیم می کند. از یک طرف این ها ما را تحت فشار می گذارند و از یک طرف نباید اجازه دهیم این اتفاقات بیافتد.در بحث زنان آنچه در توان ما است سعی می کنیم  انجام دهیم. در دولت تلاش می کنیم از زنان در جایگاه های مختلف استفاده کنیم. در دولت چهار نفر از بانوان هستند. در هیچ دولتی فکر کنم چهارتا نبوده است. توصیه کردیم در معاونت ها از زنان استفاده کنند و به همین شکل این روند ادامه می یابد. هر کاری از دستمان بر می آید برای استفاده از حضور زنان و بانوان انجام خواهیم داد. باید اجازه داد آرام آرام کار پیش برود. باید بین دو طرف تعادل برقرار کرد. هر دو طرف باید مقداری کوتاه آمده و بتوانیم در کنار هم قرار بگیریم.

شبکه تلویزیونی زد دی اف درباره جمع آوری گشت ارشاد

جنگ زور است با آدمهایی که ظاهرشان خوب است اما نسل کشی می کنند

ما هم با برادران مسلمان‌مان جلسه گذاشتیم و تلفنی صحبت کردیم و با وزرای خارجه و نخست‌وزیران و دیگران صحبت کردیم؛ آنان وعده دادند تا این هفته مساله را حل کنند و این هفته هم تبدیل شد به آن هفته و در حال وقت تلف کردن هستند. وحدت و انسجام مسلمانان به حدی نیست که به اسرائیل اولتیماتوم بدهیم که حق ندارد مردم را بکشد. رسانه‌هایشان نیز اذهان را مشغول کردند، اما در حال زمان دادن به طرف اسرائیلی است که تا جایی که دلش می‌خواهد مردم را بکشد. جنگ زور، نسل‌کش‌ها، آدم‌های قلدر، جنگ با انسان‌هایی است که دم از ملیت، حقوق زن و مردم و انسانیت می‌زنند اما خودشان همه چیز را نابود می‌کنند و یک نفر هم نیست بپرسد نامرد چرا اینطور می‌کنید.

 خبرنگار فلسطین الیوم درباره نسل کشی اسرائیل

پزشکیان گفت به چهارچوب برجام پایبندیم و تعهدشان پایند باشیم

 بارها گفتیم ما نمی خواهیم این کار را کنیم. ما نیاز تکنیکی و علمی خود را دنبال می کنیم و به دنبال سلاح هسته ای نیستیم. به چارچوب برجام پایبند بودیم و باز هم به دنبال حفظ تعهدات هستیم. آنها پاره کردند، ما در چهارچوب سازمان انرژی اتمی کار خود را پیش می بریم. آن ها به تعهدی که نوشتند پایبند باشند ما هم به تعهدات خود پایبند می شویم.

سوال خبرنگار AP درباره غنی سازی

پزشکیان گفت  که دادستان هم اعلام کرد حق برخورد ندارند در برحث گشت ارشاد. چارچوب قانونی برای اتباع داریم می چینیم

 اتباعی که به صورت غیر قانونی وارد این ایران شده‌اند، با احترام برگردانده می‌شوند.

وی گفت: «یک عده از آنان پاسپورت دارند، ارتباط دارند. طبیعتاً با آنان یک نوع برخورد شود. یک عده آنان خلاف قانون آمدند که بالاخره باید چارچوب قانون را مراعات کنند. خلاف که نمی شود وارد شد. برای حضور در هر کشوری چارچوبی وجود دارد، حتی در کشورهای اسلامی. مثلاً ما بریم افغانستان، اگر پاسپورت نداشته باشیم، ممکن راه ندهند.»

وی افزود: «ما با هم برادریم، همانطور که قبلاً گفتم حالا هم با هم برادریم، ولی مراعات یک سلسله چارچوب ها بین دولت ها، قاعده ایست که باید مراعات بکنیم و در حال تنظیم این چارچوب قانونی بین کشورهای اسلامی هستیم.

 گشت ارشاد حق برخورد با مردم ندارد

دادستان انقلاب اعلام کردند که گشت ارشاد حق برخورد با مردم ندارد.

در مورد افغانی‌ها سه جلسه در شورای عالی امنیت گذاشته‌ایم. باهم برادریم اما مراعات چارچوب‌های بین دولت‌ها لازم است.

خبرنگار خبرآنلاین درباره فیلترینگ و گشت ارشاد و اتباع خارجی پرسید

پزشکیان: ۵ میلیارد دلار برای واردات بنزین هزینه کردیم، اگر این را نمی‌دادیم پول بازنشسته‌ها و معلم‌ها و پرستارها را می‌شد پرداخت کرد 

پزشکیان گفت روابط با مصر از خدای ماست. درباره مذاکرات ما پایبند چارچوبها هستیم. دنبال سلاح هسته ای نیستم.

خبرنگار العالم درباره روابط مصر و ایران پرسید و مذاکرات با غربیها

من اصلاً پول نداشتم که برای ستاد خرج کنم؛ خودم هم نمی‌دانم چطوری شد که اینجوری شد!

ما خودمان پول نگرفتیم و خیلی ها کمک کردند. اگر مردم نیایند پای صندوق، حاضر نیستم ایران ضعیف باشد. 60 میلیون احتمالا حقوقم باشد

خبرنگار تابناک درباره هزینه ستادها و حقوق وزیران

 واکنش پزشکیان به سوال خبرنگار «اندیشه پویا» درباره گشت ارشاد

مریم شبانی: برای رسیدم به اینجا، از میانبرهای بسیاری گذر کردم که گیر گشت ارشاد نیافتم/ پزشکیان: باز هم گشت ارشاد اذیت می‌کند؟ قرار نبود ادامه دهند، پیگیری می‌کنم

فکر نمی‌کنم وفاق فقط در بالای جامعه شکل بگیرد، چون اگر صرفاً در بالا شکل بگیرد به نوعی تحکم از بالا است، اگر ما مشارکت مردم را نداشته باشیم به جایی نمی‌رسیم و اگر نتوانیم موفق شویم همه ما ضرر می‌کنیم و همه ما باید تلاش کنیم تا آرامش و وحدت و انسجام در چارچوب قوانینی و احترام‌هایی که هست، شکل بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در توسعه یافتگی احترام به فرهنگ جامعه است. یک عده آدم‌هایی که با هنجارشکنی باعث عکس‌العمل‌های مردم می‌شوند، این توسعه‌یافتگی نیست. اگر به چیزی که من عبادت می‌کنم توهین کنید، ممکن است من در واکنش کاری کنم که منطقی نیست. چرا که این اعتقاد را نمی‌توانیم نادیده بگیریم.

رئیس جمهور ادامه داد: در مسابقه والیبالی دیدیم که آمریکایی‌ها به احترام مسلمان‌ها در ماه رمضان تا زمان افطار آب نخوردند. یعنی آنان می‌دانستند که طرف روزه است و به احترامشان آب نخوردند. در داخل متأسفانه عده‌ای به دنبال درآوردن لج هستند در حالی که هر دو طرف باید کوتاه بیاییم و بپذیریم که لج یکدیگر را در نیاوریم. اگر کسی که قدرت دارد در مقابل عقب‌نشینی طرف مقابل جلوتر بیاید، این درست نیست. آن طرف آبی‌ها هم راحت دارند کیفشان را می‌کنند و به داخل می‌گویند این کار را بکنید، آن کار را بکنید. شما خودتان بلدید بیاید این کارها را بکنید، چرا رفته‌اید آن طرف آب‌ها؟

مشارکت نداشته باشیم موفق نخواهیم شد. توسعه یافتگی  باید به فرهنگ احترام بگذاریم. احترام متقابل و نشکستن حریم ها. 

خبرنگار اندیشه پویا درباره گشت ارشاد پرسید و از رای ندادن مردم و تصمیم سازی سخت است

پزشکیان گفت ما با عراق خیلی شبیه هم هستیم و نباید آمریکا مانع شویم. اگر عاقل باشیم دعوا نخواهیم کرد

خیلی احساس خوبی در بصره و کردستان داشتیم. مسعود بارزانی در مهاباد ایران به دنیا آمده منم در مهاباد به دنیا آمدم، او مسعود منم مسعود هستم. ما می توانیم خیلی روابط خوبی باهم داشته باشیم. قرار شد دو طرف امنیت را حفظ کرده و به هم کمک کنیم. آمریکا دلش می خواهد ما باهم دعوا کنیم اما اگر عاقل باشیم با هم دعوا نخواهیم کرد.

خبرنگار العهد عراق درباره عملیاتی کردن توافقات با عراق پرسید

جلوی رانت و فساد را سعی میکنیم بگیریم. هر کس آمد یک لشکر با خودش آورد. هر کس بلد است مدیریت کند بیاید بلد نیستی نیا. 

در نهاد رئیس جمهوری 4 هزار نیرو داریم ولی می شد با 400 نفر آن را را حل کرد اما نمی شود کاری کرد و تقصیر من است چون کار به آنها نسپردیم. هر کسی آمده، با خودش یک لشگر آورده است!

خبرنگار صدا و سیما درباره کسری بودجه و تورم پرسید

برای درمان اقتصاد مداخله لازم است و این را باید رسانه ها کمک کنند. درباره کنکور بحث خواهیم کرد

اولاً تأخیر در نشست خبری به خاطر این بود که باید مستقر می‌شدیم و تیم خود را می‌چیدیم تا بعد با شما به گفت‌وگو بنشینیم. در نتیجه تلاش کردیم که تا حدودی ثبات لازم را پیدا کنیم، تا بتوانیم با رسانه‌ها گفت‌وگو کنیم.

وی‌ادامه داد: در حال حاضر و در همین مدت اندک، عمق قضیه و ناترازی‌ها را بیشتر درک کردیم. برای کسی که بیمار است مانند اقتصاد ما، دارو، جراحی و حتی بیهوشی لازم است. اقتصاد ایران مداخلاتی را طلب می‌کند که شما به‌عنوان رسانه، دانشگاهیان و سیاستمداران باید به ما کمک کنند تا بتوانیم روش‌های درمان را برای اقتصاد ایران اجرایی کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: درمان اقتصاد بیمار به نفع محرومان و خود اقتصاد کشور است، ممکن است این دارو تلخ باشد اما نگوییم چرا به مردم داروی تلخ می‌دهید. بپذیریم اگر این مداخله انجام شود به نفع آن محروم و به نفع اقتصاد است. اگر لازم شد یک مداخله انجام دهیم بپذیریم که آینده را بهتر می‌کند. این به کمک خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و دانشگاهیان سیاستمداران و وحدت با آنها می‌توان آن را به بهترین شکل انجام داد.

رئیس دولت چهاردهم در پاسخ به ادامه پرسش این رسانه درباره کنکوری‌ها و مشکلاتی که دارند، اظهار کرد: در خصوص کنکوری‌ها قرار است که با شروع جلسات شورای انقلاب فرهنگی آن را بررسی کنیم.

خبرنگار شرق درباره تورم و کنکور پرسید

پزشگیان گفت  ارتباط ما با روسیه و چین خوب بوده و با قدرت ادامه می دهیم و اینگونه نیست اگر با دنیا صلح کنیم دوستان خود را فراموش کنیم. این دیدارها می تواند این مصوبات و نگاه هایی که شهید رئیسی داشتند را عملیاتی تر کند. مطمئنم اگر ما در بریکس و منطقه با هم تعامل کنیم تحریم های ناجوانمردانه اثرگذار نیست. ما دوست نداریم با آنها قطع ارتباط کنیم، اما دوست نداریم کسی به ما زور بگوید و ما زیر بار زور نمی رویم.

خبرنگار راشاتودی درباره سفر به روسیه و روابط با این کشور

پزشکیان گفت : قانون برنامه را برای هر وزارت خانه مشخص کردیم و برنامه ای مرکز تحقیقات مشخص کرده بود استفاده کردیم 

در وزارت خانه ها قرار است یک نماینده از برنامه بودجه حضور داشته باشد.

 با اجازه شما قانون برنامه را برای هر وزارتخانه مشخص کرده‌ایم، بند به بند. تحقیقات مجلس را هم استفاده می‌کنیم و معاونت برنامه‌ و بودجه نهاد را هم به آن اضافه کردیم و دستورالعملی را به وزرا ابلاغ کردم. طبق این دستورالعمل از هر وزارتخانه‌ای یک نفر به عنوان ناظر انتخاب می‌شود و وزیر مربوطه بندهای برنامه را که مربوط به معاونت‌هایش است، تعیین کند بعد چارچوب کار تعیین و گزارش دهد و بگوید کدام بند قانون برنامه قابل اجراست و کدام بند قابل اجرا نیست تا یک ماه آینده به مجلس اعلام کنیم کدام بندها قابل اجرا نیست.

خبرنگار خانه ملت سوال بعدی درباره برنامه توسعه

پیگیریم برای رفع فیلتر اما  ابتدا به آمریکا برویم. با رئیس جمهور آمریکا هم صحبت می کنیم، دعوا نداریم، با آنها هم برادریم

این موضوع در دستور کار است و جمع‌بندی در شورای امنیت صحبت می‌کنیم و پیگیری می‌کنیم که اجرا شود. تلاش می‌کنیم که این امر هرچه سریع تر انجام شود، اما با روندی که هست این هفته باید به آمریکا برویم و بعد هم یک سفر استانی داریم‌. در آمریکا هم باید خود را آماده کنیم که از حقوق مردم کشور خود دفاع کنیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها از ما آدم‌هایی ساختند که خیال می‌کنند ما جنگ‌طلب هستیم، در حالی که ما صلح‌طلب هستیم. آنان هستند که ما را وادار می‌کنند کاری کنیم که حداقل از خود دفاع کنیم، نه اینکه هروقت دلشان خواست بیایند و خاک ما را بگیرند و ما ذلیلانه مقابل آنان سر خم کنیم، ما سر خم نخواهیم کرد.

رئیس‌جمهوری درباره مذاکره با آمریکا نیز اظهار کرد: درباره دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا ابتدا باید آنها برادری‌شان را ثابت کنند و بعد از ما ارثیه بخواهند. اول آنان آن چیزهایی که نوشتیم را پاره نکنند و بگذارند ما زندگی کنیم بعد باهم گفت‌وگو می‌کنیم. ما با هیچکس دعوایی نداریم ولی آنان هستند که همه راه‌ها را روی ما بسته‌اند. همه راه‌ها را امریکایی‌ها بر روی ما بسته‌اند، با هرکسی می‌خواهیم صحبت کنیم می‌گویند آمریکا اجازه نداده است. در چنین وضعیتی برویم و چه بگوییم؟ اول نشان دهند با ما دشمنی ندارند. ما که با آنان دشمنی نداریم. ما که نرفتیم دور آمریکا پایگاه بسازیم و آنها را تحریم کنیم، آنها این کار را کرده‌اند. آنها پایگاه زدند و ما را تهدید می‌کنند، این کارها را نکنند، اصلاً با امریکایی‌ها هم برادر هستیم.

خبرنگار عصر ایران رفع فیلترینگ و دیدار با رئیس جمهور

پزشکیان گفت ما نمی خواهیم تحریم شویم و با کسی دعوا نداریم. ما شروع کننده جنگ نبوده. ما قدرت دفاعی رو از دست نمی دهیم. زیر بار تحقیر نمی رویم

اسرائیل با ترور شهید هنیه می‌خواست ما را به جنگ منطقه‌ای بکشاند اما ما تا حالا خویشتن‌داری کرده‌ایم

حق دفاع از خود را محفوظ می‌دانیم.

در آمریکا بدنبال دفاع از حقوق مردم ایران هستم 

آنها اول برادریشان را ثابت کنند 

ما آنها را تحریم نکردیم و تهدید نکردیم اگر آنها تهدید نکند ما با آنها هم برادریم 

آمریکا نشان بدهد با ما دشمنی ندارند آنها دور ما پایگاه زدند

خبرنگار فرانس 24 گفت درباره لغو تحریها پرسید و آیا با آمریکا گفتگو می کنید

پزشکیان گفت با قابل قبول نیست کسی که در مناطق محروم است، نتواند به دانشگاه برود و کسانی که در مدارس ویژه هستند و پول دارند بتوانند

تمام مناطق محرومی که مدرسه ندارند، در طول یک سال مدرسه دار خواهند شد.

خبرنگار جام جام سوال بعدی درباره عدالت آموزشی

پزشکیان کرسی های آزاداندیشی این است که اگر فردی مخالفت کرد او را از دانشگاه اخراج نکنیم، باید پاسخ افراد را داد با زور و اخراج مملکت درست نمی شود. خائن و جاسوس نگفته ایم

کرسی آزاداندیشی معنی‌اش این نیست که اگر کسی حرفی زد فردا او را از کارش اخراج کنیم.

به عنوان مسلمان باید هر حرفی را بشنویم و از بهترین حرف‌ها تبعیت کنیم.

با زور گفتن و تبعید و اخراج کردن، مملکت درست نمی‌شود.

خبرنگار ایسنا درباره کرسی های آزاداندیشی و حمایت از تشکل های دانشجویی بود

پزشکیان گفت که ترکیه و همسایگان اولویت اند و باید بتوانیم راحت جابجا شویم

حتما، ترکیه دوست و برادر ما است. در کنار  ارتباط همسایگی قوم و خویش ما است. خط کشیدند وگرنه اینور و اونور با  هم یکی بودند. باورها و اعتقادات و فرهنگ ما با هم تنیده است. این انگیزه و خواست ما است که سرمایه گذاری مشترک داشته باشیم و هماهنگ شویم این تجارت شکل بگیرد. ترکیه می تواند از طریق ایران با پاکستان و افغانستان ارتباط تجاری برقرار کند. ما باید مسیری را ایجاد کنیم که شما راحت به ایران بیایید و ما راحت به ترکیه بیاییم. این روند را با قدرت ادامه می دهم. حتما به ترکیه می آییم و هم دعوت می کنیم تا به ایران بیایند. سرمایه گذاران، سیاسیون و دانشگاهیان دو کشور باید باهم ارتباط داشته باشند. ما خیلی به روابط ایران با ترکیه و کشورهای اسلامی امیدوار هستیم.

خبرنگار آناتولی ترکیه درباره همسایه ها و چشم انداز با ترکیه چگونه می شود

انسجام داخلی و با تغییر رفتارها، باور را در مردم ایجاد کنیم که می توانیم اصلاح کنیم و رانت و فساد را کم کنیم با کد ملی

ابرپروژه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است. نرم‌افزاری یعنی انسجام، وحدت، ایجاد امید، مشارکت، دوباره به صحنه آوردن مردم و از بین بردن جو ناامیدی است. مردم نباید فکر کنند اگر کسی از ما خوشش نیامد مملکت را ول کند و برود. نباید تصور کرد که ما عقل کل هستیم و بقیه نمی‌فهمند. مملکت برای همه است. بحث‌های نرم‌افزاری خیلی پیچیده‌تر از سخت‌افزاری است. باید در اندیشه، فکر و رفتار تغییر ایجاد شود که ممکن است دهه‌ها طول بکشد.

وی گفت: بنده با مردم هستیم و خیلی برایم مهم است که مردم این باور را بپذیرند. ماها همه اشتباه کرده‌ایم و می‌کنیم و هیچ یک معصوم نیستیم، هنرمان باید رفع ایرادات و کار کردن با یکدیگر است.

وی ادامه داد: گروهی را برای شناسایی رانت، قاچاق، رشوه و دزدی و امثال این مسائل تعیین کرده‌ایم. اگر بتوانیم کد ملی و کدپستی و کد زمین و قانون ۱۶۹ مکرر را به هم وصل کنیم هیچ کس نمی‌تواند رشوه بگیرد و به حساب اعضای خانواده و دوستانش واریز کند چون سیستم اجازه تخلف را نمی‌دهد. چیزی که مردم از آن شاکی هستند رانت‌ها، دزدی‌ها، رشوه‌ها و قاچاق‌هاست. اگر اینها درست شود، مردم به ثبات فکری و امنیتی می‌رسند.

پزشکیان ادامه داد: اگر در حوزه سخت‌افزاری جاده‌ها و ریل‌هایمان را به گونه‌ای درست کنیم که بتوانیم راه‌های‌مان را به هم وصل کنیم مشکلات‌مان هم حل می‌شود.

خبرنگار انصاف نیوز درباره ابرپروژه پزشکیان چیست

پزشکیان نقد را پذیرفت و سفره مردم نباید مشکل دار شود. بدهی گندم کارها و پرستاران و بازنشسته ها بود. آن مصوبه ها به ما ارث رسیده و باید قدرت خرید را افزایش دهیم

ابر پروژه من ایجاد امید و دوباره مردم را به صحنه آوردن است 

باید از آن حالت که یک عده فکر کنند مملکت مال آن‌هاست و بقیه اگر خوششان نمی‌آید باید از کشور بروند، بیرون برویم.

خبرنگاران جماران درباره گرانی نان پرسید

پزشکیان گفت چرا نباید رفت و آمد کنیم دعوت کردم از بن سلمان به ایران بیاید و وحدت ما مسلمانان مانع نسل کشی اسرائیل شود

روابط با مصر و اردن و عربستان را گسترش می‌دهیم

ما باهم برادریم و باید باهم رفت و آمد داشته باشیم.

ان المومن اخوه. هر اختلافی که بین مسلمانان را بتوانیم حل کنیم از سالها نماز و روزه ثواب آن بیشتر است.

با مصر و اردن و عربستان تلاش خواهیم کرد روابط را گسترش بدهیم.

با وحدت ما مسلمانان به اسرائیل متجاوز خواهیم فهماند که نمیتواد جرات بمباران زن و بچه را داشته باشد.

خبرنگار المیادین سوال بعدی پرسید درباره روابط با کشورهای عربی و سفر بن سلمان به ایران بود و روابط با اردن و اوضاع فلسطین

پزشکیان گفت به خاطر اشتباهات گذشته افراد توانمند را کنار نمی گذاریم. مرا رد صلاحیت کردند گفتند به دین اعتقاد نداری

قرار نیست به خاطر اشتباه افراد را کنار بذاریم. 

یکی در گذشته براساس نگاهی که شما دارید موضعی داشته چطوری میتوانیم وفاق کنیم و وحدت داشته باشیم؟

می دانید برای نمایندگی من را رد کرده بودند ؛ عدم التزام به جمهوری اسلامی 

یادم نمی آید یک هفته مرخصی رفته باشم

خبرنگار بعدی از کیهان درباره افراد زاویه دار و بدسابقه در دولت

پزشکیان گفت باید بین منابع و مصارف تعادل باشد. توسعه به جاهای مختلف از جمله دریاها برود. روند فعلی قابل ادامه دادن نیست

نشست زمین در تهران وحشتناک است، آب‌های زیرزمینی در حال تمام شدن است

بدون توجه به منابع در حال توسعه شهرها هستیم و ادامه این وضعیت  غیرممکن است.

باید توسعه شهری را جایی ببریم که امکان توسعه در آن وجود دارد. 

امکانات بزرگی در کنار خلیج فارس وجود دارد که بیشتر کشورها حسرت ده کیلومتر آن را دارند.

واکنش رئیس جمهور به درخواست مجری برای پاسخ‌های کوتاه

مشکلات مملکت را می‌خواهید در یک دقیقه جواب بدهم.

پزشکیان گفت: توسعه ساده است؛ یعنی تعادل بین منابع و مصارف. اگر تعادلی در این زمینه نداشته باشیم قطعاً به مشکلات بسیار بزرگی برخورد می‌کنیم. اگر کاهش بارندگی داشته باشیم قطعاً به مشکل آبرسانی می‌خوریم. اگر به فرونشست زمین توجه نکنیم به مشکل خواهیم خورد، به این مسائل باید توجه کنیم.

رئیس‌جمهوری افزود: ما امروز امکان بزرگی در کنار خلیج فارس داریم که بسیاری از کشورها حسرت داشتن بخشی از این خط آبی را می‌خورند. از این ظرفیت چرا استفاده نکنیم. باید تعادلی بین زیست محیط و تداوم زندگی ایجاد کنیم. روند فعلی غیرقابل ادامه است و اگر به آن توجه نکنیم قطعاً به مشکل می‌خوریم و نباید بگذاریم آن روز دیر شود. حرفی که زدم این نیست که امروز این اتفاق رخ دهد و پایتخت را منتقل کنیم اما باید به آن موضوع هم توجه کنیم.

خبرگزاری دانشجو سوال بعدی درباره انتقال پایتخت

پزشکیان ما آن موشک را نداریم که بدهیم آنها خودشان ساخته اند ولی نگاه مان یکی است و بر علیه اسرائیل نسل کش هستیم

 اکنون رفتن نیروی انسانی به یمن با یک هفته تاخیر صورت می گیرد. یعنی یک انسان به یمن به راحتی نمی تواند برود حال چگونه یک موشک از ایران به یمن رفته و اینها  ندیده اند. اصلا چنین چیزی نیست. ما اصلا از این موشک در ایران نداریم، اینکه  این ها توان پیدا کردند تا این موشک را داشته باشند کار یک روز و یک هفته و یک سال نیست. علم و مهارت در طی زمان به دست می آید.

وی اضافه کرد: بدست آوردن این تکنولوژی در طول یک سال جنگ غیرممکن است. اما اینکه ما با هم هماهنگ هستیم و به هم کمک می کنیم. اسرائیل در حال نسل کشی بوده و زن و بچه ها را می کشد و ما نسبت به آن اعتراض داریم. دنیا ایستاده و در مقابل دیدگان دنیا آنجا نسل کشی کرده و هیچ کس جلوی آن ها را نمی گیرد. امریکا و اروپا نیز به اسرائیل هم موشک می دهند و هم بمب می دهند، هم از ان دفاع می کنند. اگر این ها نسبت به اسرائیل و  امنیت آن نگران هستند چرا نسبت به مردم بی گناه که ترور می شوند نگران نیستند.

سوال از الجزیره سوال بعدیست درباره حمله یمن به اسرائیل

پزشکیان نقد را گفت می پذیرم از جوانان و زنان و مذاهب حتما استفاده می کنیم

 رفتن یک انسان به یمن یک هفته طول می کشد این موشک چطور رفته آنجا

 ما از آن موشک نداریم که در اختیار یمن قرار بدهیم.

صالحی وزیر فرهنگ الان به جلسه آمد

سوال بعدی از هم میهن درباره سن اعضای کابینه بود

پزشکیان گفت اکثر بازرگانان موضوع FATF را مانع می دانند

در رابطه با رونق تولید، قدم اول آزادکردن و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاران داخلی است

 اکثر اتاق‌های بازرگانی گلایه دارند FATF نیست و روندخرید و فروش‌شان گران تمام می شود.

چون مدیران پله پله بالا نمی آیند ثبات مدیریتی در سیستم وجود ندارد.

 چهل و پنج  سال است نیرو آوردیم اشتباه کردند کنار گذاشتیم و وضعیت این است.

سوال بعدی از ایرنا بود درباه رونق تولید

پزشکیان گفت که احیا جاده ابریشم در دستور کار است

می توانیم توافقنامه 25 ساله ایران و چین را اجرایی و عملیاتی کنیم

ما همان شاه راه‌هایی که قبلا در مسیر ابریشم وجود داشت را می‌خواهیم بسازیم

بیشتر ارتباطات ما با چین و روسیه است 

میانجیگری چین برای حل مشکلات ما با عربستان بزرگترین قدم برای هماهنگی در منطقه است.

موافقتنامه مشترک ما و تعهدنامه 25 ساله چین را می توانیم متمرکز بشویم و اجرا کنیم و عملیاتی کنیم.

وقتی خود مسعود پزشکیان متوجه سوال خبرنگار چینی به زبان انگلیسی شد و قصد پاسخ داشت

پزشکیان به مترجم: میخای ترجمه کنی؟ باشه بکن!

سوال بعدی از تلویون چین بود و در رابطه با رابطه دو کشور چین و ایران بود

پزشکیان گفت: نامه به مجمع تشخیص می نویسم برای حل مساله FATF

چاره‌ای جز حل بحث اف ای تی اف نداریم. حتما در این باره نامه‌ای به مجمع تشخیص می‌نویسم تا این مسئله دوباره در دستور کار این مجمع قرار بگیرد تا بتوانیم حلش کنیم و باید حلش کنیم.

وی ادامه داد: در سفر به عراق و اقلیم کردستان و سایر شهرهای عراق درباره انجام پروژه‌های مشترک به توافق رسیدیم عین همین کار را می‌توانیم با سایر همسایگان‌مان داشته باشیم.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: لازمه رشد اقتصادی ایجاد بازار آزاد برای انتقال سرمایه‌های خارجی به داخلی است، حتما بر مبنای حکمت و مصلحت اقدام می‌کنیم.

سوال دوم از دنیای اقتصاد برای فقر و ناترازی ها بود

پزشکیان وحدت جوامع اسلامی و انسجام داخلی را از اولویت ها دانست

نخستین سوال از طرف خبرگزاری فارس درباره سفر اخیر به عراق و مسائل داخلی بود

اولین سوال مربوط به مجله چشم انداز بود که لطف الله میثمی در جلسه نبود

مسعود پزشکیان پشت میکروفون ایستاده قرار گرفت تا سخنان ابتدایی را ایراد کند.

 روز برگزاری نشست خبری ام در آغاز هفته وحدت با آنچه ما دنبالش هستیم، خود به خود مطابقت پیدا کرد

روزی که برای نشست انتخاب شده خود به خود با آنچه ما دنبالش هستیم همخوانی دارد؛ هفته وحدت است و با جلسه امروز تطابق پیدا کرده است

باور قلبی من نه اینکه شعارگونه بخواهم حرف بزنم و در مناظرات تلویزیونی هم می گفتم این است که همه کسانی که در کشور زندگی می کنند، بر اساس توانمندی، حق دارند و باید در جایگاهی قرار بگیرند که حق آنهاست

مستقل از اینکه راستند، چپند، ترکند، کردند، لرند، عربند، ترکمنند یا هر قومیت و نژاد و هر جایی که هستند

 تشکر رئیس‌جمهور از مجلس و رهبر انقلاب به خاطر رای اعتماد به کابینه

محمدمهدی طباطبایی به سمت معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور​، گزارشی از روند برگزاری جلسه ارائه کرد

بدون لحاظ سلیقه سیاسی و دوری و نزدیکی نسبت به دولت یا موافق و متنع از رسانه حضور دارند

در برگزاری این نشست همه تلاش ها معطوف به این بود که در چارچوب وفاق دولت چهاردهم فرصت پرسشگری در اختیار رسانه ها از سلایق مختلف قرار گیرد

بدون لحاظ سلیقه سیاسی و دوری و نزدیکی نسبت به دولت یا موافق و متنع از رسانه حضور دارند و مجالی پرسش را در اختیار خواهند داشت

هم از لحاظ کیفی و هم کمی تفاوت هایی نسبت به قبل در نظر بوده و حضور بیش از ۳۰۰ خبرنگار از ۲۰۰ رسانه داخلی و خارجی بی سابقه بوده و تعداد سؤالات نیز تفاوت چشمگیری دارد

در این دوره پایگاه های خبری و روزنامه و مجلات نیز علاوه بر خبرگزاری ها و شبکه های تلویزیونی حضور دارند از تعدادی از رسانه های محلی و شهرستانی هم دعوت شده اند

تعداد متقاضیان چند برابر افراد حاضر بود اما امکان دعوت از همه میسر نبود

تلاش شده هیچ صدایی از جامعه رسانه ای در این نشست بدون نماینده نباشد

سه وزیر در جلسه حضور دارند؛ اتابک، عراقچی و هاشمی

photo_2024-09-16_15-12-20

هادی حیدری، کارتونیست، مجری این نشست است.

پس سرود جمهوری اسلامی و قرات آیاتی از قرآن کریم نشست آغاز شد.

مسعود پزشکیان راس ساعت 15 وارد سالن اجلاس سران شد.

photo_2024-09-16_15-10-49

بیش از ۳۰۰ خبرنگار از ۲۰۰ رسانه داخلی و خارجی حضور دارند

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 74
  • حسین
    0

    آقای دکتر مسعود پزشکیان ریس جمهور محترم! لطفا به قول‌هایی که داده اید عمل کنید. منجمله عدالت! مدعیان نجات دهنده بشریت از ظلمات و تاریکی.و رهنمود کردن مردم یران و دنیا به سوی معنویت، کمال و رستگاری قیمت یک خودرو پراید که مختص مردم فقیر و کم درآمد هست به بالای ۳۰۰ میلیون تومان رسانده اند. لطف کن واردات خودرو را آزاد کن تا مدعیان رهنمود کردن مردم معنویت و کمال پای خود را بیشتر روی گلوی مردم طبقه فقیر فشار نیاورند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      پزشکیان فقط به یک سوال جواب بده ؟؟؟ یک کار مثبت برای ایران و ایرانی را در ۴۵ سال اخیر نام ببرید ؟؟؟

    • ناشناس
      3

      آفرین. منتظر باش تا به قول‌هایی که داده عمل کنه😁

    • ناشناس
      4

      روحانی هم از این حرفها زیاد میزد.

    • کار درست اینه
      0

      یک جوری حرف میزنین که انگاری آمریکا دعوا رو شروع کرد
      یادتون رفته که سال 57 آمریکا انقلاب رو تایید کرد
      اما سال بعد سفارت آمریکا رو تسخیر کردین و دیپلمات هاش هم 444 روز اسیر کردین و .....
      شماها اول دعوا با آمریکا رو شروع کردین
      بهتره در گام اول سفارت آمریکا رو پس بدین بهش و روابط حسنه رو آغاز کنین . مشکلات اف ای تی اف خودبخود حل میشه
      سفارت ایران در آمریکا هم باز کنین .

      اینجوری مخالفین نظام هم تاثیرشون کمتر میشه کمتر تجمع اعتراضی میکنن
      به سرمایه گذاری های خارجی که لازم دارین و ...... فکر کن

    • ناشناس
      0

      تصویر قله دماوند ؟؟؟؟؟ بهار نبود تصویری از ورزشگاه تاریک شهر قدس یا مدارس کپری یا زباله گردان و کودکان کار یا اتومبیل های داخلی بعد از تصادف و ... را کار میکردن

  • ناشناس
    28

    اگر با دنیا دعوا ندارید! بسم الله
    گروه های تروریستی را از عراق ، سوریه ، یمن ، لبنان و ... فراخوانی کنید.
    البته این به نفع تا است. اینکار مانند نیروهای ابراهیم اشتر نخعی است در دوران مختار ، اگر برنگردند مطمن باشید از درون متلاشی میشوید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      43

      تروریست که از دوستانت هستند و آنهایی که از دوستان ما هستند رفتند تا جلوی پیشروی تروریستی را بگیرند

    • ناشناس
      11

      تروریست اربابانت هستند

    • ناشناس
      31

      شما دعوا نداری ، اونا دعوا دارند
      سر نخواستن ایران مستقل دعواست

    • ناشناس
      0

      ما گفتیم راه قدس از کربلا می گذرد ولی راه را آمریکا باز کرد راستی اگر صدام را آمریکا از راه برنمی داشت ما چطور به کربلا می رفتیم دمت گرم آمریکا درود به شرفت که همه نامردان را از راه برمی داری فقط یکی مانده آن را هم برداری کل دنیا نفس راحت می کشند وما راحتر

  • ناشناس
    4

    در آمریکا بدنبال دفاع از حقوق مردم ایران هستم/ خدا خیرت بده همینجا حقمونا بدید تو امریکا دنبالش نگردید !!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      59

      اصللح طلب خودش عامل تحریم هست مانند آشوب 88!

    • ناشناس
      9

      جنبش ۸۸ بر حق بود،و بعدا هم مموتی جانت دیدید که چه کرد

    • ناشناس
      2

      احسنت

  • ناشناس
    23

    آنها اول برادریشان را ثابت کنند /اونوقت قبولش میکنید به برادری ؟؟؟

  • مردم
    4

    ماهم همینو میگیم اما یکسری محدود نمیخوان صدای مردم رو بشنون و رفراندوم بزارن

  • ناشناس
    7

    حاشیه ساز و دوقطبی ساز

  • کمبوجیه
    30

    فردا که آمریکا یک بیلاخ نشانت بدهد

  • ناشناس
    21

    درود بر دكتر پزشكيان

    نظرات شما -
    • چشمت را باز کن
      0

      درود بر ملت رنج کشیده ایران

  • تلمبه
    2

    چرا سوالات با جوابها صد و هشتاد درجه اختلاف دارند و با هم بی ربطن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      از پایین به بالا بخون

  • ناشناس
    2

    خوب میدانم 45سال هرکس آمد شعار قشنگ داد اما ملت ایران برعکس این همه شعار روز به روز فقیر تر شد اینهم یکی از آنها یکسال دیگه به حرف من میرسید

    نظرات شما -
    • خب
      0

      خوب میدانم 45سال هرکس آمد شعار قشنگ داد اما ملت ایران هر بار باور کردند و بازم دروغ را باور می‌کنند.

  • ناشناس
    7

    این چیز های است که خودت می خواهی ولی چیزی های را که همسایگان و قدرت های متخاصم می خواهد در باره اش چه فکر کرده ای. خانه ای عروس خبری نیست و خانه داماد محفل عروسی برپاست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شررررم به این دنیا به این عمری که بر نمی گرده خودم رفتم دلم خسته دلم جا موند کی تقدیر رو اینجور عوض کردددده داره یه عمر میشه که زیره آوارم اما تا جون دارم دوست دارم دوسسسسسسسست دارررررررررررررررررم

  • ف
    12

    قرص شاد شاد شاد شاد شاد شاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      خب شما كه خوب شاد شاد ميكني … بگو ببينم كجا توليدش ميكنه ؟؟؟ و كدوم كشور ها قاچاقش ميكنن ؟؟؟
      بيشترين توليد قرص اكس رو همين دوستان شما دارن !!!

    • ف
      2

      به اسم من نظر نوشتی و جواب هم میدهی . پزشکی منحرف نتانیاهو. شادی با قرص قرص را در دنیا ترویج داده,,

    • KM
      0

      سوزنت چرا گیر کرده روی شاد معلومه خیلی شادی با قرص شاد می تازی بپا یه وقت نچایی

  • جوجوله
    1

    این آخرین تلاشمه واسه به دست آورد نت

  • ناشناس
    8

    درود بر دکتر واقعا با کسی دشمن نیستیم ولی مسئولان مرتب طبل جنگ و دشمنی می زنند انگار نمیبینند مردم در چه وضعیتی زندگی می کنند

  • محمد
    15

    تا حالا متن خبر به این مسخرگی و پراکندگی ندیده بودم. من تا الان فکر می کنم پزشکیان فقط بلده حرف بزنه الان فهمیدم اونم بلد نیست وای به حال ملت

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    چرا در مورد تقسیم دلارهای فروش ثروت ملی هیچ خبرنگاری از پزشکیان سوال نکرد آیا نفت گاز پتروشیمی اورانیوم معادن طلا نقره مس سنگ آهن ذغال آب سنگین و هزاران منابع و معادن ایران متعلق ب یک عده خاصی است یا مخارج زندگی و جنگ کشورهای دیگر را باید تأمین کند!!! من دلارهای فروش ثروت ملی خودمو می‌خوام می‌خوام خانه خودرو و مغازه بخرم!!!

  • ناشناس
    0

    برای ناترازی بین دخل وخرج چه راهکاری دارید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      دست بردن در جیب مردم.

  • ناشناس
    7

    احسنت حرف خوب ودرست میزنه وخبر دار اگه بزارن

  • ناشناس
    8

    منظور از ما! دقیقا کیا هستن! اگر منظورتان خودتان و ظریف هستین که...

  • طهماسبی
    22

    خدا پشت و پناه شما جناب رئیس جمهور

  • محمد
    21

    درود به شرفت دکتر که امیدوار شدم.

  • ناشناس
    9

    لااقل این منگول کنترل کنید خدا لعنت کند باعث بانی این بساط مسخره بازی

  • ناشناس
    4

    آقای رییس جمهور چرا قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرا نمی شود تا چندغاز به حقوق آنها اضافه شود این قشر زیر فشار گرانی دست و پا میزند اما بیشتر در باتلاق فرو می رود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هم وطن از این قانون هیچ آبی برابازنشستگان گرم نخواهد شد،همش حرف و شعار و سرگرم کردن مردم است،حداکثر سه یا ۴ میلیون تومن به حقوق ها اضافه خواهد شد ان هم طی سه سال.که هیچ دردی را دوا نخواهد کرد،حقوق حداقل بایستی معادل ۱۰۰۰ دلار باشه تا یک زندگی بخور و بمیری داشته باشند مردم،تازه اونا که شغل دارند،افراد بیکار که واویلا

    • چای دبش باغ ازگل
      0

      یمن لبنان سوریه عراق فلسطین و غزه را واجب تر از بازنشستگان می‌دانند!!!

  • پرتو
    0

    دشمنی ما با مردم ایران است که از ما رفاه ، آزادی و پایبندی به حقوق بشر را میخواهد .

  • ناشناس
    15

    احسنت بر جناب آقای دکتر

  • ناشناس
    2

    تا حالا دقت کردید هر مسئولی صحبت می کند یک خبر خوب درصحبت هایش نیست تماما نا امید کننده هست

  • اختر
    7

    لطفا سفارت آمریکا را بازگشایی کنید و اینقدر لعن و نفرین پدر و مادرهای پیر بجان نخرید ...... لطفا

  • ناشناس
    2

    حقوق حقه و تضییع شده بیش از ۴ میلیون بازنشسته ‌
    کارگری وخانواده هایشان و ظلم و تبعیض در مورد آنان را سریعا بر طرف کنید تا جامعه از پیامد های فاجعه بار آن مصون بماند این بزرگترین مصداق عدالت ادعایی شماست

  • محمد
    10

    آقای پزشکیان عزیز خسته نباشید،نه دیگه تا این حد..مگه میشه باشیطان هم برادر شد؟!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بله میشه ....بخاطر حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم باید ارتباط برقرار کنند لطفاً از خودت حرف مسخره نزن.... حتما تو عاشق گرونی های مسکن و خودرو و غیره هستی ....

  • ناشناس
    8

    آقای پزشکیان یه نگاهی به دور و اطرافت بنداز ببین به چه کسایی پست دادی ؟ این اطرافیانت اگه یه اغتشاش دیگه درست نکردن ؟ همگی اونا پرونده دار و مشکلدار هستن . برادر من شما اول چشماتو باز کن اینایی که جمعشون کردی مدیریت کن رابطه با آمریکا پیشکشت. اصحاب رسانه هم در مورد نمی دانم گفتن های شما هم که هیچ عکس العملی نشان ندادند. خدا بداد ملت برسه

  • حسین
    0

    شما که عرضه نداشتی وزیرت هم خودت انتخاب کنی چرا اینقدر گنده گنده حرف میزنی دوماه سرکار آمدی هنوز یک حرکت مثبت ازت کسی ندیده بجز تصمیم به گرانی بنزین ؛ آنهم قانون قانون چی شد حقوق کارگر چه شد همسان‌سازی چه شد حقوق معلم ها چه شد همین دوماه کلی تورم افزایشی بوده

  • ناشناس
    0

    باسلام، همه ما ملت شریف وصبور ایران برای حل مسئله تحریم و برقراری ارتباط با غرب و آمریکا استقبال می‌کنیم و برای رفع تحریم و بهبود اقتصاد نابسامان کشور توسط آقای پزشکیان عزیز و وزیران محترم دعا و قدردانی می‌کنیم به امید پیروزی برای همه ملت شریف ایران و آقای دکتر پزشکیان عزیز یاعلی مدد التماس دعا (( باتشکر از خبر فوری...)).

  • بهروز
    0

    شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری آقای قالیباف بودن.واقعا حیف شد.

  • ناشناس
    2

    یک سری کلی گوئی بی پشتوانه و تو خالی و وعده های سر ِ کاری.

  • ناشناس
    0

    ۱-جهت مزید اطلاع آقای دکترمسعود: کسانی که در مناطق محروم تحصیل می کنند..برای دانشگاه سهمیه محرومیت و... دارند.‌ و آمار قبولی آنها را در رشته های تاب و‌ناب بررسی کنید. حساب دستان می آید.لطفا با اطلاعات دقیق انتقاد کرده، و یا و‌ پیشنهاد بدهید!!!!۲- این بیان شما ما چیزی نفهمیدیم!!! شفاف تر سخن بگوئید.: خودمم خداوکیلی نمی‌دانم، چطور شد. که اینجوری شد.؟؟؟؟؟؟!!!!!۳- و...

  • ناشناس
    0

    آقای پزشکیان یه کم از حقوق ۶۰ یا ۷۰ میلیونی که میگیری رو به صندوق کشور برگردون بذار کام بازنشستگان شیرین شه این انصاف نیست ما با یک ششم حقوقی که فقط از ریاست جمهوریت میگیری داریم نفس میکشیم اگه میخوای مردم رو درک کنی با همین حقوق زندگی کن تا بفهمی

  • جعفرصادق
    0

    خیلی از ادعاها و وعده های پزشکیان در حوزه اختیارات ریاست جمهوری نیست، برای ارسال سلاح کسی از رییس جمهور اجازه نمیگیره اصلا بهش خبر هم نمیدن.

  • ناشناس
    0

    اگه میخواهی موفق بشی به آمریکا نبند آمریکا نه دلش خودش سوخته نه دیگران مثل آنهایی که تو خونه شیک و تمیز مد صاحب چند مسکن هستند ولی بقیه مستاجرن یا هر چی دارن اجاره میدن به سختی زندگی میکنم و کسی دلش بحال کسی نمی سوزه و بفکر دیگری نیست باید به داخل و شرع مبین اسلام تکیه کنه نه التماس به آمریکا. که آمریکا بگوید خیله خوب کلید کشورت را بمن بده تا تحریم را بردارم

  • جواد رضایی
    1

    ما هیچ برادری با قاتلان شهید سلیمانی و فتنه گران نداریم .

  • ناشناس
    0

    آقای پزشگیان در مورد رابطه با آمریگا شما هیچ اختیاری نداری ؟؟؟؟؟؟چرا ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اختیارات داده شده که اینطور صحبت می کند

  • نسرین
    1

    سفارتخانه برادرت راباز کن پس !

  • ناشناس
    0

    فساد رانت اختلاس دزدی مافیا را جمع کنید همه چی درست میشه

  • ناشناس
    0

    آقای پزشکیان!!! تاریخ چند قرن اخیر از بدو به وجود آمدن دولت آمریکا تا کنون با دلایل قطعی بیشمار انکار ناپذیر ثابت کرده که سران این کشور اصل را در حکمرانی خود مانند گرگ ددمنش درنده ؛ بر چیره شدن بر جهان با قدرت قاهره سلاحهای پیشرفته نسل کش پایه گذاری کرده و این سران تاکنون اصرار دارند با چنین قدرتی سرنوشت جهان را در اختیار داشته باشند و به حاکمان صلح جو تبدیل نشوند ؛ بنا بر این شما چگونه در مصاحبه تلوزیونی اخیر خود میخواهید ج.ا.ا باور کند می شود با خوی مسالمت آمیز برادری با این سران درنده خو رفتار کرد؟؟؟!!! سه شنبه 27/06/1403

  • ناشناس
    4

    شما با دنیا سر جنگ نداشته باشید ولی بامردم خودتون سر جنگ دارید
    از زمان مسولیت حضرتعالی بررسی کنید چند قلم کالا گران شده
    شما یک کار بکنید جلوی اختلاس رانت و بی عدالتی را یگیرید کافیه راستی آن یکی اسمش میر حسین موسوی نخست وزیر ۸سال جنگتونه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

  • ناشناس
    2

    رییس جمهوری به این ساده لوحی نوبره به خدا.این رو دست منتظری زده.از درک ساده ترین مفاهیم سیاسی عاجزه .یک خبرنگار به راحتی اینو میذاره سر کار.

  • ناشناس
    0

    مشت محکمی بر دهان رای دهندگان. دیگه دیر اینها تبلیغاتشون را با رای دادن شما خ. انجام دادن

  • ناشناس
    0

    جناب پزشکیان گرگ با میش برادر نمیشود شما هزار به گرگ بگو درنده نباش.. آمریکا خوی درندگی دارد دولت مصدق در خدمت آنها بود وبا آنها رابطه خوبی داشت نابود کردن دولت لیبی هرچه آنها گفتند انجام داد آخرش نابود کردند ما متأسفیم برای غرب‌گرایان جنایتهای آمریکا وغربیها را میبنند ول

  • واحد حقگو
    0

    سلام حال که مقام عالی کشور به جناب دکتر پزشکیان نظر مثبت دارد موضوع fatf و برجام را حل کند و تنش زدایی شود در آمد ارزی کشور بالا خواهد رفت و برای کسری بودجه نیاز به گران کردن اقلام و مایحتاج مردم نخواهد بود که منجر به اعتراض شود.

  • ناشناس
    0

    آقا از الان به فکر باشید ، این چندسال دیگه از بایدن هم بدتر میشه ، حالا گفتم نگی نگفتی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد