عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس:

به سفیر ایران در لبنان تعرض شده، باید پاسخ قاطع به اسرائیل داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس می‌گوید: همانگونه که به سرکنسولگری ما در دمشق حمله کردند و اقدام تروریستی انجام دادند، علیه سفیر جمهوری اسلامی ایران که نماد دولت و ملت ما در خاک لبنان است، تعرض انجام دادند و به نظر من دولت علاوه بر محکوم کردن، هر چه سریع‌تر پاسخ قاطعی به رژیم صهیونیستی بدهند.

به سفیر ایران در لبنان تعرض شده، باید پاسخ قاطع به اسرائیل داد

ساعاتی پیش خبر «حمله گسترده سایبری رژیم صهیونیستی در لبنان» منتشر شد، انفجار پیجرها در لبنان تا این لحظه به شهادت ۱۱ نفر منجر شده است و و ۴ هزار از جمله سفیر ایران در بیروت زخمی شده اند.

در واکنش به این خبر علاء‌الدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیتی ملی گفت که دولت‌های لبنان و ایران باید هر چه سریع‌تر این اقدام را محکوم و پاسخ قاطع به آن بدهند. بروجردی با تاکید بر نقش شرکت آمریکایی در این انفجارها، گفت همه کشورهای جهان باید شرکت موتورولا را تحریم کنند.

انفجارهای لبنان، حرکت تروریستی بود، دولت لبنان اقامه دعوا کند

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی پیرامون حادثه لبنان گفت: آنچه در لبنان اتفاق افتاد، یک سوءاستفاده آشکار توسط شرکت به ظاهر معتبر بین‌المللی صورت گرفت و مشخص شد توسط پیجرهایی که ساخت شرکت موتورولای آمریکا بوده، انفجارها صورت گرفته و این یعنی سوءاستفاده از یک ابزار بین‌المللی مورد استفاده مردم عادی.

وی افزود: لذا این انفجارها یک جرم بَیِن و حرکت تروریستی محسوب می‌شود که در اینجا هم آمریکایی‌ها در این جنایت نقش داشتند و هم رژیم صهیونیستی. از این‌رو فکر می‌کنم توسط دولت لبنان باید اقامه دعوا صورت بگیرد چراکه شهروند آن‌ها به این صورت مظلومانه دچار این آسیب‌های جدی شدند.

کشورهای اسلامی شرکت موتورولا را تحریم کنند

این نماینده مجلس گفت: همچنین کل کشورهای اسلامی تحریم این ابزار و شرکت مذکور را آغاز کنند تا از این طریق پاسخ دندان‌شکنی به آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی داده باشند. بنده هم به عنوان یکی از نمایندگان ملت جنایت جدید رژیم صهیونیستی و آمریکا را محکوم می‌کنم و امیدوارم که هر چه سریع‌تر شاهد عکس‌العمل دولت لبنان در این زمینه باشیم.

بروجردی نقش آمریکا در حادثه لبنان را پررنگ قلمداد کرده و گفت: موتورولا یک شرکت آمریکایی است و این شرکت‌ها ابزار مورد استفاده مردم را تولید می‌کنند، وقتی این ابزار را تبدیل به آلت قتاله و ابزار تروریستی می‌کنند، یعنی سوءاستفاده کامل از بستر عادی در جامعه که مردم در سراسر دنیا به آن اعتماد می‌کنند و واقعا همه کشورهای جهان باید موتورولا را به دلیل مشارکت در این جنایت تحریم کنند.

به سفیر ایران در لبنان تعرض شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به مصدوم شدن سفیر ایران در لبنان خاطرنشان کرد: ایران و سخنگوی وزارت امور خارجه حتما باید در این مورد موضع‌گیری داشته باشد، چرا که این اقدام تعرض جدیدی است. به عبارت دیگر همانگونه که به سرکنسولگری ما در دمشق حمله کردند و اقدام تروریستی انجام دادند، علیه سفیر جمهوری اسلامی ایران که نماد دولت و ملت ما در خاک لبنان است، این تعرض را انجام دادند و به نظر من دولت علاوه بر محکوم کردن، هر چه سریع‌تر پاسخ قاطعی به رژیم صهیونیستی بدهند.

منبع: خبر آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • دماغ الملک
    0

    سفیر ایران برند امریکایی استفاده میکنه ؟

  • احمد
    0

    کی گفته بود سفیر بره جنس امریکایی بخره احتمالا مفت بوده

  • حسن
    0

    اگر در ایران نیز از این پیچرها استفاده می شود تدابیر لازم اعمال شود

  • بهلول
    0

    اول پیجرراازخودت دورکند بعدحرف بزن

  • حسن
    0

    یه حسابدار بگیرید آمار از دستتون در نره

    یه وقت بیشتر از این پررو نشه این اسراتتیل

  • ناشناس
    0

    کار بعمل برآید به سخندانی نیست

  • ناشناس
    1

    شما هم به اسراییل تعرض کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صف انتقام سخت ها اورلود شد

  • نیما
    1

    شما اول روشن کنید که این پیجر دست سفیرتون چیکار میکرد بعد بیایید افاضات کنید. وظیفه سفیر ارتباط با دولت رسمی کشوری هست که توش ماموره یا ارتباط با گروههای غیر رسمی اون کشور ؟

  • ناشناس
    1

    برخي هاهندز نفهمیده‌اند جنگ یعنی چه! لبنان با اسرائیل در حال جنگه، جنگ از هر دو طرف تلفات داره برای چه ما بایددخالت کنیم؟! به نظر احمقانه میاد

  • ناشناس
    0

    چشم همین الان جواب میدیم ولی اجازه بده اون یکی را جواب بدیم بعد این یکی را هم هوا میکنیم.

  • غیر قابل نشر
    0

    بفرما بسم اله اما نه اینکه خودت تو هفتا سوراخ قایم بشی ودستور فرمایی لنگش کن .جبهه واسب مهیاست بفرما تشریف ببر !!!

  • ناشناس
    1

    انتقام سخت .....هر چه سریعتر واجب تر ..............بسم الله .............

  • ناشناس
    0

    انتقام سخت

  • مهدی
    0

    چگونه تعرض شده؟

  • محمدعلی یونس زاده
    0

    این حرف بیشتر به لطیفه شبیه هست

  • هبه تک ماکارون
    1

    فعلا پاسخ ترور هنیه را بدهید این یکی بعد !؟

  • ناشناس
    1

    فقط حرف مفت بس است

  • ناشناس
    0

    عضو محترم کمیسیون امنیت کشور ،
    اولٱ ، پیجرها را شرکت گلد آپولو مجارستان ساخته نه موتورلا آمریکا !!
    دومٱ ، وسیله ارتباطی خاص این گروه ، نزد سفیر رسمی چه می کرده !!
    سومٱ ، از جنبه انسان دوستی فرصتی دهید تا بیمارستانهای اسرائیل از مجروحینی که از پاسخ های سخت قبلی مملو از بیمار است خالی شود ، سپس پاسخ سخت جدید را بدهید !

  • ناشناس
    0

    چوپان دروغگو در کتاب ابتدایی زمان قدیم بود و مفید بود برای بزرگسالان ولی ظاهرا اصل داستان و نتیجه را فراموش کرد ه ایم

  • ناشناس
    1

    پیجر لبنان چرا قبل از کنترلهای امتیتی مخصوص استراق سمع و ابزارهای جاسوسی به سفارت ایران رسیده و استفاده شده احتمال زیاد امکان شنود بوده و شهدایی که در مکانهای مشخص مورد ترور قرار گرفته اند حاصل همراه داشتن و استفاده از پیجرهای ساخت اسراییل و سفارشی کردن آنها بوده است بیشتر دقت کنید

  • ناشناس
    0

    تو فقط بگو با پشتیبانی چه نهادهایی ها کشورهایی میخوای با اسرائیل بجنگی؟ ، با حمایت روسیه که خودش داره از پشت خنجر میزنه با حمایت چین که اونم با زرنگی و سیاست خودش رو از جنگ دور کرده و اقتصاد کشور خودش رو بالا برده یا با حمایت عراق و سوریه؟ به سمت مردم بیاین فکری به حال اقتصاد و فرهنگ این مملکت باشید که داره روز به روز بدتر میشه که همش هم حاصل همین خط و نشان های تو خالی شماست ، روسیه و چین و قطر و ترکیه و پاکستان و برزیل و هند در تفکر ساختن کشور خودشون هستن شما فکر جنگ و جدال

  • آریا
    0

    شما جواب شهید سلیمانی رو با انفجار سوله خالی دادین ،جواب هنیه هم که هیچ ، الان جواب سفیر پیشکش ،خنده زار نکنین خودتون رو بیشتر از این

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    علاالدین غول چراغ جادو را بیرون بیاور تا برود از اسرائیل انتقام سخت بگیرد روی مامردم ایران حساب باز نکن!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد