فعال سیاسی اصولگرا:

به نقطه بدون بازگشت رسیده‌ایم؛ جز جهاد و مقاومت راهی برای مومنان باقی نمانده است

یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: ما امروز به یک نقطه بدون بازگشت رسیده‌ایم که نقطه رهایی است. جز جهاد و مقاومت و ایستادگی راهی برای مومنان باقی نمانده است.

به نقطه بدون بازگشت رسیده‌ایم؛ جز جهاد و مقاومت راهی برای مومنان باقی نمانده است

«نمایش قدرت بازدارندگی ایران» عنوان یادداشت حسین کنعانی مقدم برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده؛ نماز جمعه این هفته تهران، نماز نصرت و پیروزی بود و مصداق آیه «اذا جاء نصراله والفتح/ورایت الناس یدخلون فی دین‌الله افواجا...» است. نصرت و پیروزی پس از شهادت سید حسن نصرالله سید مقاومت و این نفس زکیه، بشارتی است برای ایران، جهان اسلام و مقاومت. مقام رهبری دیروز نه به عنوان امام جمعه دائم تهران، نه به عنوان رهبر انقلاب اسلامی و نه به عنوان فردی که رهبر جمهوری اسلامی است اما به عنوان امام المقاومت در صحنه حاضر شده و همه جبهه مقاومت و همه مسلمین و آزادی‌خواهان نمازی را به امامت ایشان اقامه کردند. 

در زمانی این اتفاق رخ داد که دشمن رجزخوانی و تهدید می‌کرد که حمله می‌کند و می‌زند و از مردم می‌خواست که در نماز جمعه این هفته حاضر نشوند، اما شاهد بودیم در سراسر کشور میلیون‌ها ایرانی در نمازجمعه حاضر شدند. این حضور در تهران کم‌سابقه بود. تیر خلاصی بر تهدیدات صهیونیست‌ها زده شد و ایشان با صلابت و با شجاعت خطبه‌هایی عالمانه و حکیمانه و راهگشا بیان کردند.  نقشه راه جدیدی که ایشان ترسیم کردند برای جبهه مقاومت دارای اهمیت بسیاری است. رهبری در بحث دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی، مباحثی را مطرح کردند ازجمله اینکه دشمن ملت ایران، دشمن ملت فلسطین، دشمن لبنان، مصر، عراق، سوریه، لبنان و همه کشورهای منطقه است.

این دشمن واحد در یک مرکز فرماندهی واحد که دراختیار امریکاست در حال برنامه‌ریزی و عمل است. رژیم صهیونیستی شجره خبیثه‌ای است که ریشه و عمق ندارد و میوه‌اش جز فساد، خونریزی و جنایت دستاورد دیگری ندارد. ازسوی دیگر، جبهه مقاومت جبهه‌ای است که شجره‌اش طیبه است، ریشه‌اش تا آسمان‌ها می‌رود و دارای ثمراتی چون آزادی، حریت و شهادت است. عملا با این مرزبندی‌های مشخص که بین دشمن و دوست نمایان شد، تکلیف همه مشخص و مسیر نمایان شد.

ما امروز به یک نقطه بدون بازگشت رسیده‌ایم که نقطه رهایی است. جز جهاد و مقاومت و ایستادگی راهی برای مومنان باقی نمانده است. از این منظر حوادث منطقه خاورمیانه را باید به قبل از خطبه اخیر و پس از آن تقسیم کرد و بدون تردید تحولات شگرفی هم در پی خواهد داشت. این خطبه‌ها، قدرت بازدارندگی ایران را نشان داد و مشخص کرد که امنیت و آرامش در ایران یک امر نهادینه شده است. با هیچ تهدید و تحریمی خلل پیدا نمی‌کند. مردم هم به سید حسن نصرالله حسین زمان خود لبیک گفتند و هم اینکه بیعت مجددی کردند. این حضور برای دشمن تلخ و زجرآور بوده  و مشکلات  فراوانی را  برای اسراییل  ایجاد  می‌کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    از جانب خودت حرف بزن ، راه شما بازه تشریف ببر جنگ و جهاد

  • ستارگان برقی
    0

    بسم اله حاجی
    برادر عازم شو
    چرا یکسال است که دس دس میکنین . مدام داره از خطوط قرمز رد میشه ها
    شماها فقط حرف فقط ادعا فقط شعار . اون داره عمل میکنه اما شماها حرف میزنین
    برین بجنگین دیگه

  • ناشناس
    0

    خب خدا را شکر که ما جزء مومنان مد نظر شما نیستیم و مشمول مقاومت و جهاد قرار نمی گیریم.

  • ناشناس
    0

    خدانکنه

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    کاملاً حرف دل دو درصدی های ثروتمند را گفتی سردار اصولگرا! ۹۸ درصد مردم ایران زمین خواهان صلح با جهان هستیم!!! میگی نه رفراندوم سراسری برگزار کنید!!!

  • ناشناس
    0

    بروغزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد