موساد برای برقراری آتش‌بس در لبنان شرط گذاشت

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برای آتش‌بس با حزب‌الله در لبنان شرط و شروط گذاشت.

موساد برای برقراری آتش‌بس در لبنان شرط گذاشت

وبگاه «واللا» گزارش کرد که دیوید بارنیا در جریان تماس با رئیس سیا ویلیام برنز تصریح کرده است که آتش‌بس در لبنان باید با تبادل اسرای اسرائیل در غزه ارتباط داشته باشد. این وبگاه اسرائیلی مدعی شد که در حال حاضر احتمال می‌رود حزب‌الله با توافق آتش‌بس در لبنان موافقت کند و شروط خود درباره نوار غزه را کنار بگذارد.

از طرف دیگر، رژیم صهیونیستی در تلاش است ایالات متحده را وادار کند تا تضمین کند که در توافق آتش‌بس اسرائیل و حزب‌الله، بندی در زمینه آزادی اسرای رژیم صهیونیستی در غزه نیز وارد شود.

بر اساس این گزارش، بارنیا مدعی شده است که چنین اقدامی احتمالاً حزب‌الله و جمهوری اسلامی را بر آن می‌دارد که اعمال نفوذ بیشتری بر حماس داشته باشند و به میانجیگری توافق آتش‌بس کمک کنند. حماس تصریح کرده است که هرگونه توافق آتش‌بس برای تبادل اسرا نیازمند توقف کامل جنگ اسرائیل در غزه و خروج نظامیان صهیونیست از غزه است.

اسرائیل از اول اکتبر (۱۰ مهر ماه)، حملات زمینی به لبنان را علاوه بر حملات هوایی به این کشور آغاز کرده است و آمار و ارقام نشان می‌دهد که در جنایات جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان تاکنون بیش از دو هزار نفر از مردم لبنان شهید شده‌اند و بیش از یک میلیون نفر دیگر از مردم این کشور نیز آواره شده‌اند.

منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خود کرده را تدبیر نیست

  • ناشناس
    0

    روز مرگی پایدار وحتی در جنگ ,نتیجه اش بال و پر دادن به جنگجویان گسترش جوی صهیونیست!بصیرت یعنی دیدن پیشاپیش نتایج کارکرد خود واینده نگری.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد