لیبراسیون فرانسه بررسی کرد

دیدگاه مذهبی خطرناک نتانیاهو و دوستان/ می‌جنگیم تا دنیا به پایان برسد!

مقامات اسرائیل با باورهای آخرالزمانی خود از "واقعیت" گریخته و به ایدئولوژی پناه برده اند. این مساله باعث شده جنگی طولانی و خونین در خاورمیانه شروع شود؛ جنگی که البته دامن خود اسرائیل را هم گرفته است.

دیدگاه مذهبی خطرناک نتانیاهو و دوستان/ می‌جنگیم تا دنیا به پایان برسد!

به گزارش خبر فوری، روزنامه لیبراسیون فرانسه در گزارشی که اخیرا نوشته به دیدگاه های عجیب ماورایی سران رژیم صهیونیستی و تاثیرش بر جنگ های خونین اخیر خاورمیانه اشاره داشته و نوشته است: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و کابینه اش بی پروا به جلو می شتابند و امیدوارند معجزه ای به وقوع بپیوندد تا آنان را پیروز جنگ کند؛ معجزه ای که از نظر آنان ممکن است بخشی از تاریخ جنگ های مذهبی باشد. از این رو، می توان گفت نتانیاهو و راست گراهای اطرافش روی آینده ای دور و غیرممکن شرط بندی می کنند؛ آینده ای که همه از آن به عنوان یک بازنده بیرون خواهند آمد.

روزنامه لیبراسیون در مقاله‌ای به قلم سیلوی آن گلدبرگ، محقق، تحلیلگر و تاریخ پژوه، درباره ویرانی‌ ها و کشتارهای عجیب در جنگ های اخیر در خاورمیانه صحبت کرده است. از نظر این محقق، از نظر سران اسرائیل، اختلافات اخیر در خاورمیانه " نباید به راه‌حلی دائمی برسد زیرا قرار است به پایان جهان ختم شود. " از نظر نویسنده، این باور صهیونیست هایی است که جنگ های اخیر را آغاز کرده اند. آنها بر اساس باورها و عقاید مذهبیِ آخرالزمانی خود معتقدند تنها یک‌ جنگ آخرالزمانی می تواند به پایان جهان و پیروزی کامل قوم یهود منجر شود و به همین دلیل، باید به هر قیمتی که شده جلوی توقف جنگ را گرفت و هر چه بیشتر بر آتش آن دمید.

حماقت سیاسی سران رژیم صهیونیستی

گلدبرگ در مقاله خود تاکید دارد که همه این پارادوکس های موجود و اتفاقات تلخ در خاورمیانه ناشی از کوری یا حماقت سیاسی دولت اسرائیل است که آینده خود را با تکیه بر رسیدن یک "معجزه" پیش می برد.

نویسنده در ادامه تاکید دارد که حاکمان اسرائیل دریغ ندارند که از فناوری‌ های مرگبار قرن بیست و یکم استفاده کنند و این مساله را فراموش کرده اند که «سلاح آسمانی» می‌ تواند مؤثرتر از موشک‌های بالستیک و بمب‌ ها باشد و بیشتر از سلاح های زمینی باعث کشتار مردم شود.

نویسنده اضافه می کند که سیاست‌ های فاجعه‌ بار اسرائیل در جهت تثبیت ساختار قدرت رژیم صهیونیستی عمل می‌کند و هرگز نمی تواند شکافی را که میان قدرت و جامعه مدنی اسرائیل به وجود آمده، پر کند.

صهیونیسم؛ یک ایدئولوژی آخرالزمانی گرایی خطرناک

نویسنده مقاله لیبراسیون خاطرنشان می کند؛ هدف «صهیونیسم» ایجاد یک «یهودیت جدید» بوده است. بر اثر تلاش بنیانگذاران اسرائیل، یهودیت سنتی به حاشیه رفته است و صهیونیسم کنونی جایگزین آن شده است. هدف صهیونیسم ایجاد یک "یهودی جدید" بوده است. اسرائیل حکومتی است که تلاش می کند یهودیت سنتی را که با "چهره انسانی" خود در طول قرن ها ساخته شده بود، از بین ببرد. یهودیت سنتی آرزوهای انتقام جویانه خود را سرکوب می کرد اما اکنون، این میل افسارگسیخته به انتقام جویی رها شده است.

نویسنده مقاله لیبراسیون در پایان نوشته خود، با بیان اینکه استفاده‌ های سیاسی از گذشته و تاریخ، دارای پتانسیل انفجاری و مخرب زیادی است، می نویسد: دولت راست‌گرای کنونی اسرائیل با تقلیل مساله اسرائیل به یک پدیده یهودی، به‌جای اینکه پناهگاه یهودیانی باشد که به آن نیاز دارند، اسرائیل را تبدیل به هدف جنگ های خاورمیانه کرده است.

نویسنده تاکید دارد که مقامات اسرائیل با باورهای آخرالزمانی خود از "واقعیت" گریخته و به ایدئولوژی پناه برده اند. این مساله باعث شده جنگی طولانی و خونین در خاورمیانه شروع شود؛ جنگی که البته دامن خود اسرائیل را هم گرفته است. 

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    4

    این خزعبلات و بحثهای اخر الزمانی در بین ما شیعیان بیشتر از دیگران وجود دارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      متاسفانه درب روی پاشنه ی خزعبلات می چرخد !

    • ناشناس
      0

      خزعبلات و بحث های فلان که میگی الان پیشگوها و تحلیلگران همان ها را به اسم خود درآمدند منتها از بس نا حق اید

    • ناشناس
      0

      کجایت شیعه است که دهن گرد می کنی و اطلاعی نداری ...احادیث امامان الان در دنیا کپی میشه .خوبه بار معنایی اثار عرفا که به امام حسین اعتقاد داشتند نسبت به بقیه نمی‌بینی .اینهمه شیعه کتب اخلاقی احادیث سخت و نهج الیلاغه و اشعار اعجاز داره بقیه جز احکام آفتابه چه دارندذ

  • ناشناس
    2

    البته مدلی مذهبی که برعکس اخلاق مهربانی پیامبرانه ..یه کلاه وسط کله اش چسبانده ولی در عمل جامعه دنیا را به اصول مشاوره قرصی سپرده آند که کارشان صرفا افسرده گفتن به عواطف و انگ و افزایش خشونت و طلاقه و اخلاق امامان را در بروکراسی اداری نمی‌بینیم .

  • ناشناس
    1

    پیامبران هرگز اینجور جنگ نمی‌کردند که آب غذای کودکان و مردم و حتی سربازان ببندند.و کمترین خونریری در جنگ داشتند. که در حماس یا حموسو این طور میبینیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما خودت آنزمان شاهد بودی؟

  • ناشناس
    0

    دیدگاه ما همه همینه فقط حیف که امکاناتش را نداریم !

  • ناشناس
    0

    یعنی متحجرین کشور ما اینطور نیستند ؟ هستند و به مراتب بدتر !!!

  • محمد محمدی
    2

    کسانی که بیجهت به عقاید شیعه حمله میکنند قبلش یک مطالعه در مورد قوم یهود و عقایدش بفرمایند تا مثل افراد نادان اضهار نظر نکنند اتفاقا این قوم شدیدا به عقاید اخرالزمانی و پیروزی در این جنگها اعتقاد دارد و معتقدن که جنگ بزرگی بین قوم فارس و یهود اتفاق میافتد و سعی دارند در تین جنگ به هر قیمتی حتی اتمی پیروز شوند و این خیلی خطرناک هست و غرب گرایان ما غافل از این قضیه هستند و اراجیف سرهم میکنند و این منش خود تحقیری باعث شده حقایق دین یهود پنهان بماند کمی لازم هست اگاهی جمعی جامعه در مورد یهود وخواسته هایش توسط رسانه ها و خبر فوری اطلاع رسانی شود افرادی غربزده مثل زیبا کلام حقایق یهود پنهان کردند و به خودی حمله کردن و خرد جمعی را از واقعیت دور کردند

  • ناشناس
    0

    خدایا شر ظالمان را به خودشان برگردان تا دنیا یک کم روی آرامش ببیند

  • محمود
    2

    ناشناس خزعبلات نیست کمی مطالعه لطفا

  • ناشناس
    0

    وقتی شماها ۴۵ ساله شعار محو یک ملت را میدید و هی اسراییل اسراییل می کنید اونها هم یک چیزی شبیه ان را مطرح می کنند

    البته ملت اصیل و نجیب ایران قوم نیست بلکه یک ملت بزرگ است که هیچوقت دنبال منازعه و جنگ و نابودی کسی نبوده و نیست !
    اونهایی که سواد خواندن نوشتن ندارن خواهشا کامنت سیاسی نذارن اینجا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد