بدرقه عباس مقاومت در نصف جهان/ حضور محمدجواد ظریف در مراسم تشییع شهید نیلفروشان/ اهدای عبای مقام معظم رهبری برای همراه شدن با پیکر شهید سردار نیلفروشان/ویدئو

مراسم تشییع شهیدالقدس سرلشکر حاج عباس نیلفروشان صبح امروز از میدان بزرگمهر آغاز شده است و تا تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام در گلستان شهدای اصفهان ادامه خواهد داشت.

بدرقه عباس مقاومت در نصف جهان/ حضور محمدجواد ظریف در مراسم تشییع شهید نیلفروشان/ اهدای عبای مقام معظم رهبری برای همراه شدن با پیکر شهید سردار نیلفروشان/ویدئو

مراسم تاریخی تشییع شهیدالقدس، سرلشکر پاسدار حاج عباس نیلفروشان، ساعت 8:30 امروز از میدان بزرگمهر آغاز شده است و این مراسم تا تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام در جوار هم‌رزمان شهیدش حاج محمدرضا زاهدی، حاج احمد کاظمی و حاج حسین خرازی ادامه خواهد داشت.

ساعت 8:40 – همان گونه که پیش‌بینی شده بود جمعیت عظیمی برای تشییع این قهرمان ملی در میدان بزرگمهر تجمع کرده‌اند. برخی از مردم پلاکاردهایی با شعارهای حماسی همچون «من عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستم» را در دست دارند. حضور امروز مردم در مراسم تشییع این شهید راه آزادی قدس پیامی جز حمایت از راه مقاومت نمی‌تواند داشته باشد.

این مراسم به صورت قطعه قطعه از طریق شبکه تلویزیونی اصفهان و شبکه خبر 2 به صورت زنده در حال پخش است. پخش زنده شبکه اصفهان از لینک https://telewebion.com/live/esfahan قابل مشاهده است.

پیکر مطهر شهید نیلفروشان در حالی در اصفهان در حال تشییع است که پیش از این در مشهد، تهران، قم، کربلا و نجف اشرف با حضور پرشور مردم تشییع شده است.

ساعت 9:10 – خودرو حامل پیکر مطهر حاج عباس نیلفروشان هم‌اکنون در میدان بزرگمهر وارد جمعیت شد. پیشاپیش این خودرو، خودرویی با تمثال مبارک مجاهد کبیر، شهید سیدحسن نصرالله، در حال حرکت است و مردم تشییع نمادین این بزرگ مرد مقاومت را نیز در مراسم امروز خواهند داشت.

با ورود این خودرو در میدان بزرگمهر، امرای ارتش و سرداران سپاه حاضر در این میدان، به احترام هم‌رزم قدیمی خود، این قهرمان مقاومت، این مدافع کودکان مظلوم غزه و این لبیک‌گو به آه دل مادران فلسطینی احترام نظامی گذاشتند.

هشدار فرمانده کل سپاه به دشمن صهیونیستی: اگر دست از پا خطا کنید ما باز هم شما را دردناک میزنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهید نیلفروشان در اصفهان گفت: اکنون میگوییم و میدانید وقتی میگوییم عمل میکنیم؛ مراقب باشید اگر دست از پا خطا کنید چه در منطقه و چه در ایران بخواهید تعرض کنید ما باز هم شما را دردناک میزنیم.

سردار سلامی: دشمن تصور نمی‌کرد ما پاسخ جنایاتش را بدهیم/ وعده صادق ۲ فقط یک هشدار بود

ما وعدۀ صادق را انجام دادیم تا محاسبات‌تان را دقیق کنید. باید بدانید وقتی به شهروندان ما، شخصیت‌های ما و منافع ما حمله کنید ما شما را می‌زنیم.

تصاویر هوایی از حضور پرشور مردم اصفهان در  مختلف مردم در تشییع پیکر سردار شهید حاج عباس نیلفروشان

حضور محمدجواد ظریف در مراسم تشییع شهید نیلفروشان در اصفهان

photo_۲۰۲۴-۱۰-۱۷_۱۰-۴۹-۳۶

اهدای عبای مقام معظم رهبری برای همراه شدن با پیکر شهید سردار نیلفروشان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب عبای خود را برای همراه شدن با پیکر مطهر شهید نیلفروشان تقدیم کردند.

پیکر مطهر شهید نیلفروشان در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    وعده به جهان اخرت

  • بهلول
    0

    کشاورزان حاشیه زاینده رودهم بودن؟

  • ناشناس
    0

    دستش گرا نمیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد