ادعای نتانیاهو در باره ترور السنوار

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در حملات این رژیم در نوار غزه ترور شده است.

ادعای نتانیاهو در باره ترور السنوار

بنیامین نتانیاهو ادعا کرد : سنوار حذف شد، اما ماموریت ما هنوز به پایان نرسیده و باید اسرای اسرائیلی در غزه را آزاد کنیم.

حماس و منابع فلسطینی هنوز ترور السنوار را تایید نکردند.

وی ادر ادامه اظهارات پوچ خود مدعی شد: ️خاورمیانه اکنون فرصتی برای توقف محور شرارت و آوردن صلح و رفاه دارد.

نتانیاهو خطاب به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: ربوده‌شدگان را آزاد کنید و ما اجازه می‌دهیم زنده بمانید. حماس دیگر در غزه حکمرانی نخواهد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که السنوار در عملیاتی در روز چهارشنبه در جنوب نوار غزه ترور شد.

یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت که ما السنوار را کشتیم.

گالانت افزود که اسرائیل امروز حساب بلند مدتی که با السنوار داشت، تسویه کرد.

وی ادعا کرد: کشته شدن السنوار پیامی به خانواده کشته شده و ربوده شدگان اسرائیلی است که ما هرکاری برای آنها انجام خواهیم داد.

یسرائیل کاتس وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی نیز مدعی ترور السنوار شد.

وی در پیامی به وزیران امورخارجه کشورهای دنیا مدعی شد: السنوار را ترور کردیم.

کاتس ادعا کرد: حذف السنوار امکانی برای آزادی فوری ربوده شدگان اسرائیلی فراهم می کند.

وزیر امورخارجه رژیم سفاک اسرائیل گفت: کشته شدن السنوار واقعیت جدیدی در غزه بدون حماس ایجاد خواهد کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات داخلی این رژیم "شاباک" و سخنگوی ارتش این رژیم نیز در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که آزمایشات "دی ان ای" برای تشخیص هویت سنوار انجام شده و در صورتی که تایید شود که او ترور شده، رسما آن را اعلام خواهند کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، ارتش و سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به (شاباک) در بیانیه ای مدعی شدند که السنوار در حملات این رژیم به جنوب غزه ترور شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز همزمان با انتشار تصاویری مدعی شدند که این تصاویر، پیکر یحیی السنوار است و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درحال بررسی "دی ان ای" پیکر یاد شده است که شبیه یحیی السنوار است.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که اولین آزمایش "دی ان ای" انجام شد و تایید می کند که یحیی السنوار شهید شده است.

این چهارمین بار است که رژیم اسرائیل مدعی ترور السنوار می شود. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هنوز به این ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    همه دنیا هم اگر تایید کنند صدا و سیمای میلی طفره می‌رود....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد