اتحادیه اروپا دانشمندان سوری تحریم می شوند

اتحادیه اروپا در پی تحریم چند دانشمند دولت سوریه است.

بنا به گزارش خبر فوری و به نقل از میزان ، وب‌سایت اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه سندی را منتشر کرده که نشان می‌دهد این اتحادیه قرار است به بهانه «حمله شیمیایی علیه غیرنظامیان» تحریمهای جدیدی را علیه دولت سوریه اعمال کند.

بر روی این سند تاریخ 19 مارس درج شده یعنی روزی که وزرای خارجه کشورهای اتحادیه قرارر است در بروکسل در نشستی مشترک گرد هم بیایند.

بنا به سند مذکور اتحادیه اروپا قرار است 4 نفر از جمله 3 دانشمند و یک افسر نظامی دولت سوریه که در توسعه و سلاحهای شیمیایی این کشور مشارکت دارند، تحریم کند.

آمریکا و کشورهای غربی مدعی‌اند که دولت سوریه مسئول حمله شیمیایی به غیرنظامیان این کشور در آوریل 2017 است، اتهامی که دولت همیشه قویاً رد کرده و تأکید می‌کند سوریه هیچ سلاح شیمیایی در اختیار ندارد و گروه‌های تروریستی عامل اصلی حمله‌های شیمایی به شهروندان سوری هستند.

اوایل سال میلادی جدید نیروهای ارتش سوریه کارگاه مخفیانه‌ای را در مناطق آزادشده کشف که تروریستها از آن برای تولید سلاحهای شیمیایی استفاده می‌کرده‌اند.

33

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد