رژیم صهیونیستی: طی ۲ سال اخیر بیش از ۲۰۰ بار به سوریه حمله کرده‌ایم

اسرائیل اعلام کرد، در طول دو سال اخیر بیش از ۲۰۰ مرتبه و با ۸۰۰ موشک و خمپاره به اهدافی در سوریه حمله کرده است.

رژیم صهیونیستی: طی ۲ سال اخیر بیش از ۲۰۰ بار به سوریه حمله کرده‌ایم

رژیم صهیونیستی حملات نظامی خود را در سوریه در سال ۲۰۱۳ آغاز و عملیات مشکوک به انتقال سلاح و استقرار نیروها توسط حزب‌الله لبنان و نیروهای هم‌پیمان را مورد هدف قرار داده است.

یسرائیل کاتس، وزیر حمل و نقل و اطلاعات اسرائیل اعلام کرد، این رژیم طی دو سال اخیر بیش از ۲۰۰ بار به اهدافی در سوریه حمله کرده است.

وی ادعا کرد، اسرائیل به دنبال حفظ خط قرمز و ممانعت از اقدامات گذشته، حال و آینده ایران علیه این رژیم است که در سوریه آنها را اجرایی می‌کند.

پس از اینکه سوریه اعلام کرد، موشک‌هایی که اسرائیل علیه اهداف نظامی نزدیک شهر حماة شلیک کرده را رهگیری کرده است، سخنگوی نظامی این رژیم از اظهارنظر در این باره خودداری کرد اما درباره اظهارات مذکور کاتس گفت، اسرائیل طی یک سال و نیم اخیر ۲۰۰ بار به سوریه حمله کرده است.

ارتش اسرائیل مدعی است، هدف از حملات این رژیم ممانعت ایران از ساخت استحکامات خود در داخل سوریه است، این حملات ایرانی‌ها را مجبور به تخلیه تعدادی از پایگاه‌ها در این کشور کرده است!

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل روز دوشنبه هشدار داد، دولتش ممکن است اهداف نظامی ایران را در منطقه مورد هدف قرار دهد همان کاری که در سوریه کرده است.

ارتش اسرائیل مدعی شد، حزب‌الله لبنان در جنگ در سوریه مهارت بالایی کسب کرده اما در کنار آن ۲۰۰۰ تن از نظامیانش را از دست داده و اوضاع اقتصادی آن نابسامان است.

با این وجود حزب‌الله به تولید موشک‌های دقیق همچنان ادامه می‌دهد.

ارتش اسرائیل همچنین ادعا کرده در شکست گروه تروریستی داعش در خاورمیانه نقش داشته است.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها