رئیس پلیس راهور ناجا:

۵۰ درصد تصادفات فوتی ناشی از خستگی و خواب آلودگی است/ مسافران نسبت به سال قبل خسته تر هستند

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مسافران نوروزی امسال خستگی بیشتری دارند که مواجه با خواب آلودگی شده است.

۵۰ درصد تصادفات فوتی ناشی از خستگی و خواب آلودگی است/ مسافران نسبت به سال قبل خسته تر هستند

به گزارش خبر فوری به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: بار ترافیکی جاده‌ها به دلیل افزایش سفر و موج دوم سفرها بیشتر شده است به گونه‌ای که در مسیر کرج به چالوس در ابتدای محور تا 25 کیلومتر اول مسیر تردد نیمه سنگین و سنگین در جریان است.

وی ادامه داد: برای رفاه حال مردم این محور از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت دوازده بسته میشود و از ساعت 15 از کرج به مرزن آباد به صورت یک طرفه آغاز خواهد شد.

سردار مهری با اشاره به این مطلب که رانندگان در این ایام صبر و حوصله بیشتری به خرج بدهند گفت: جاده‌های ما ظرفیت این همه بار ترافیکی را ندارد و ما هر ساله هم شاهد افزایش خودرو هستیم به گونه‌ای که در سال 96 به میزان 1.5 میلیون خودرو افزوده شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 50 درصد تصادفات فوتی 24 ساعت گذشته به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده و 38 درصد علتش سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است.

وی گفت: در سال گذشته و در این ایام تنها 40 درصد تصادفات فوتی علتش عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود که تحلیل این واقعه حکایت از این دارد که مسافران نوروزی امسال خستگی بیشتری دارند که مواجه با خواب آلودگی شده است.

سردار مهری گفت: بین ساعت 8 شب تا 12 شب 31 درصد تصادفات رخ داده است که این هم حکایت از آن دارد که در شب رانندگی کردن باید همراه با دقت بیشتری باشد.

35

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد