جراحی پروتز سینه همزمان با لیفت سینه در چه صورت می‌تواند سودمند باشد؟

جراحی پروتز سینه همزمان با لیفت سینه در چه صورت می‌تواند سودمند باشد؟

انجام عمل پروتز سینه به تنهایی موجب لیفت سینه نمی شود . پروتز سینه فقط تا حدی موجب لیفت سینه ها می شود لذا قادر نیست به درجات چشمگیر باعث درمان افتادگی سینه شود . برخی جراحان جراحی پروتز سینه همزمان با لیفت سینه را برای اصلاح افتادگی سینه ها به کار می گیرند .

در ضمن لیفت سینه موجب بهبود شکل سینه ها می شود اما اندازه ی آن را بزرگتر نمی کند بنابراین جراحی پروتز همزمان با لیفت سینه سبب بزرگتر شدن سینه ها و بهبود فرم آن می شود .

اگر می خواهید در کنار افزایش سایز ، سینه ها را لیفت نیز بکنید . نیاز به لیفت سینه دارید اما می خواهید که سینه های برتری داشته باشید . نیاز به پروتز سینه دارید اما افتادگی سینه هایتان به قدری است که فقط با انجام جراحی پروتز سینه مشکل آن بر طرف نمی شود . در صورتی که به علت جراحی چاقی یا کاهش وزن شدید سایز سینه هایتان تغییر کرده باشد . درصورتی که نوعی اختلال در رشد سینه هایتان داشته باشد . شرایط برای کاندیدا : بیماران باید از سلامت عمومی برخوردار باشند . از دو هفته قبل از عمل باید از سیگار کشیدن اجتناب شود . بیمارانی که در دوران شیردهی قرار دارند بایستی تا ۴ الی ۸ هفته بعد از دوره ی شیردهی صبر کنند تا اندازه ی واقعی سینه ها تعیین شود . بیماران باید دارای انتظارات واقعی از عمل لیفت سینه باشند . برش های مورد نیاز برای جراحی پروتز همزمان با لیفت سینه :

در هر نوع عمل جراحی نوعی اسکار ناشی ار ایجاد برش ها برجای می ماند ولی جراح باید در ایجاد این برش ها تخصص کافی داشته باشد و آن ها را در جاهایی که دید نداشته باشند ایجاد کند . سه تکنیک برای انجام عمل لیفت سینه وجود دارد که با ایجاد سه برش همراه است .

جراحی پروتز سینه همزمان با لیفت سینه این اجازه را می دهد که از طریق برش های ایجاد شده برای لیفت سینه به منظور قرار دادن پروتز ها استفاده نمود . لذا برش دیگری برای جایگذاری پروتز ایجاد نمی شود .

منبع: روزگاران

16

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد