فال حافظ جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ تیر را بخوانید.

فال حافظ جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۳۵۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

از فراز و نشیب و حوادث زندگی خسته و ملول شده ای، اما با این حال حاضری تمام هستی و زندگی خود را در راه عشق قربانی کنی. اکنون که تسلیم راه عشق شده ای به خدا امیدوار باش چرا که او عشاق واقعی را دوست دارد و آنها را یاری و هدایت می کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:
* اگر دوست به جای من غیری را اختیار کند، حاکم اوست اما حرام باشد اگر من بجای دوست فرد دیگری را اختیار کنم.
* بلبل صبح به خیر گفت ای ساقی کجایی از خواب بیدار شو و باده بیاور. چه خیال های پریشان که در رویای شب گذشته دیده ام. در من هیجانی سخت پدید آمده و در سرم شوری انداخته است.
* اگر هنگام جان دادن مانند شمع در کنار بالین من ایستاده باشی، به فرخندگی دیدار تو همانا در شب کوچ از جهان، از بستر مرگ خوشحال به استقبال ازدواج سیه چشمان فراخ چشم بهشتی می روم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- در فکر و اندیشه بزرگی هستید. در این کار خیری نیست و فعلاً مقدمات و جوانب کامل آن آماده و مهیا نمی باشد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنید یا آن را به موقعیت بهتری حواله دهید.
۳- کسی شما را نصیحت کرده یا می کند. به هر صورت به سخنان او توجه کامل داشته باشید که او خیرخواه شما می باشد.
۴- به زودی خواب می بینید که در آفتاب مشغول آفتاب گیری هستید. تعبیرش شادی، خوشبختی، سر زندگی، سود و فایده، مهربانی در امور زندگی و خانواده خواهد بود.
۵- مسافر شما در هفته های آینده خبرهای خوبی خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی خوب همراه با زندگی نسبتاً آرام خواهید داشت.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خیالهای شیرین بسیاری در سر داری در حالیکه خودت خوب می دانی بسیاری از آنها ابدا عملی نمی باشد. با این حال حاضری سخت ترین کارها را برای رسیدن به مقصود انجام دهی ولی بدان که در راه تو مدعیان بسیاری وجود دارند که اگر می خواهی به مقصود برسی باید از آنان پیشی بگیری. به خدا توکل کن و با اطمینان قدم بردار تا پیروز بشوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- خود را در پریشانی و غم، اسیر دیده ای. در حالی که این اندیشه، تنها یک خیال بیشتر نمی باشد. هرچه زودتر خود را از تارهای خیال باطل، رها کن.
۲- از آشنایان به شما ستمی رسیده که سخت آزرده شده اید. باید بدانید که این نتیجه کم لطفی است که به پدر و مادر خود کرده اید.
۳- از این فکر، صرف نظر کن که نتیجه ای جز رنج و درد برای شما ندارد. بهتر است حوصله داشته باشی و صبر را پیشه کنی.
۴- با شخص مهمی به زودی آشنا می شوی و یکی از پیران راه عشق، تو را نصیحت خواهد کرد. حتماً نصیحت او را گوش بده.
۵- حافظ در بیت آخر صراحتاً می فرماید:
* به کوری چشم دشمنان آرزو دارم چون حافظ، اشعار رندانه بگویم. یعنی علیرغم مدعیان به سرودن غزلهای مجازی هوسناکم
پس شما به کوری چشم دیگران تلاش و کوشش کنید و توکلتان بر خدا باشد.
۶- به زودی خبر خوشی و ملاقاتی شادی بخش، خواهی داشت که زندگیت را زیر و رو خواهد کرد و بسیار مهم خواهی شد.
۷- مژده ای دریافت می کنی که انتظارش را هم نداشتی و عوامل متعددی در انتظار شماست که دست در دست هم می دهد و نیت شما به گونه ای دیگر که در خواب هم تصورش را نمی کردی، بهتر و لذت بخش تر انجام می گیرد.
۸- انسانی عصبانی، زود رنج، پرکار، سخنگو، مهربان، صادق، تو دل برو، عاشق پیشه ولی گاه مانند ماهی، نرم و لطیف و زمانی مانند شیر، درنده خو که کسی جرات نزدیکی به شما را ندارد.
۹- او خیلی شما را دوست داد ولی از بس که خودخواه هستی، به بیچاره، مجال و فرصت گفتن، نمی دهی و او از گفتار خود می ترسد.
۱۰- اطرافیان شما را دوست دارند و شما ارزش خود را نمی دانید. بهتر است مهربان تر باشی.
۱۱- آیا می دانید که برنده از اشتباهات خود درس می گیرد اما بازنده از ترس مرتکب شدن به اشتباه، یاد گرفته که اقدام به هیچ کاری نکند.
۱۲- آستین ها را بالا بزنید و مصمانه گام بردارید. او را راهنمایی کنید و قوت قلب او باشید. تا او احساس امنیت کند و پیروز شود.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۵۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به خود کرده گرفتار شده ای و اکنون در پی حل این مشکل به هر دری می زنی و از هر کسی کمک می خواهی، ولی این سعی تو بی فایده است. هیچ کس به جز خودت نمی تواند گره این مشکل را باز کند و بخاطر داشته باش که مشکلات کاری و اقتصادی تو نباید در سایر موارد زندگیت تولید اشکال نماید. در مورد عشقی که در سر داری می توانی به وفاداری طرف مقابل خود اطمینان داشته باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:‌
۱- اصلاً و ابداً راز این فال را با کسی در میان نگذار و با افرادی که ادعای ثروتمندی و قدرت میکنند، نشست و برخاست نکن.
۲- چرا اینقدر مایلی با کسانیکه ثروت و مقام دارند، رفت و آمد کنی ؟ بدان که آنها برای شما سودی غیر از فخر فروشی ندارند.
۳- به کسی علاقه داری و به او وعده ای داده ای و شما بر قول و قرار خویش پایبند هستی اما واهمه داری که او وفای به عهد نداشته باشد. می توان به راحتی او را امتحان کنی و هدیه ای برای او بخری و عکس العمل او را مشاهده کنی. پس از آن نتیجه گیری کن. اگر او مقابله به مثل کرد، وفادار است وگرنه، بیهوده وقت خود را تلف می کنی و خود را کشته و مرده او ساخته ای. زیرا عشق باید عملاً از هر دو طرف ابراز گردد.
۴- ناامید نباش. آینده ای بس درخشان در پیش رو داری. به طوریکه در آینده موجب غبطه و حسد دیگران قرار می گیری.
۵- توکل به خدا و کوشش و تلاش و دعا موجب گشایش کار شماست. پس سوره مبارکه المومن آیه ۱۲ تا ۳۴ را بخوان و نذری که کرده اید، ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه برو. از خدا تقرب جو که موفق خواهی شد.
۶- حضرت حافظ در بیت اول به صراحت می فرماید:
* دل من در دامگه گیسوی تو گرفتار است. به ناز و کرشکمه او را بکش و آزار بده که کیفر و سزای دل عاشق همین است.
درست این معنی درباره شما صدق می کند. عشق یکطرفه درد سر می آورد.
۷- خیلی مایل بودم از نزدیک شما را ببینم زیرا ستاره شما در برج حمل (فروردین) است و آینده ای بس درخشان دارید ولی یادتان باشد، با شخصی که موهای جو گندمی و قدی کوتاه و نسبتاً چاق دارد، دوری کنید یا لااقل سخن او را گوش ندهید که حسادت می کند.
۸- در خانه شما دو نفر، خیلی خیلی شما را دوست دارند. به آنها هر چه می توانی، محبت کن.
۹- فردی عاشق پیشه، زود رنج، آداب دان، نظیف و وسواسی هستید. قدری به خود رحم کنید. بیشتر کتاب بخوانید یا موسیقی گوش دهید و به جاهای شاد بروید.
۱۰- برنده می گوید باید راه بهتری هم وجود داشته باشد اما بازنده می گوید تا بوده، همین بوده و تا هست، همین است. آیا می دانید برنده شدن، خیلی خیلی راحت است ؟

 متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۴۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که از روزگار سختی به راحتی رسیده ای زندگی گذشته و دوستان قدیمت را فراموش مکن و از آنها دستگیری نما و در پرداخت بهای تجربه های با ارزش و ماندگار دریغ مکن تا موفقیتهایت روز به روز افزون گردد و به اوج سعادت و خوشی برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دنیا زیباتر از آنست که شما تصورش را می کنی. اگر چه سختی و رنج را تحمل کرده اید ولی بالاخره بر اثر صبر، نوبت پیروزی شماست. چون انسانی هستید که خیر مردم را می خواهید. مسلماً لطف خداوند شامل حال شما شده و می شود. جای نگرانی نمی باشد.
۲- اگر چه دنیا محل گذر است ولی نیکی و خوبی در آن پایدار می ماند. افرادی مانند شما که دارای قلبی پاک هستند، همیشه موفقند. اگر این کامیابی بر اثر رنج بدست آید، پس صداقت، تلاش، پشتکار و سرعت عمل را از دست نده تا بر رقیبان پیروز شوید.
۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:
* ای باد صبا، عبور کردن از منزل محبوب را مضایقه نکن و از او برای عاشق مسکین خبری بیاور.
* ای گل به شکرانه آنکه طالع و بخت تو خوب گردید، خندانی. پس بوی وصال را از بلبل عاشق سحری مضایقه نکن.
* حال که لب شیرین تو چشمه قند و شکر شیرین است، پس حرف بزن و از طوطی، شکر را مضایقه نکن.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- این نیت با کمی صبر و حوصله عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. این پریشانی شما نتیجه وسواس، تردید و عدم اتکای به خود می باشد.
۵- مسافر شما حالش کاملاً خوبست و کارش رو به سامان می باشد. پس نذر او را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سپاسگزاری کنید.
۶- خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر مکان و شغل فعلاً صلاح نمی باشد. پدر و همسر شما درگیر مساله ایست و نیاز به کمک دارد اما غرورش اجازه درخواست نمی دهد. به هر نحو به او کمک کنید. اگر می خواهید مسافر یا غایب شما زود باز آید، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۲۴ تا ۳۱ را در هفت شب بخوانید که گشایش بسیار است. بیمار شما نیاز به مراقبت بیشتر دارد. ۴ فرزند در طالع دارید که سومی اوضاعش خوب خواهد شد.

 متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

کسی (موقعیتی) که مدتهاست انتظار آن را می کشی به تو روی خواهد کرد. با آمدن او تمام زندگیت شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و شادی در خانه ات را خواهد کوفت، پس غم و غصه بیهوده مخور و هراسی از دشمنان و بدخواهان به دل راه مده که خدا با توست و کارهایت سامان می یابد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* پرنده دل بار دیگر هوا خواه محبوبی هلال ابروست. ای کبوتر دل بنگر که باز شکاری به صید کردن تو آمده است.
* ای ساقی باده بده و از برای دشمن و دوست غم مخور زیرا رفتن دشمن و آمدن دوست بر رفق مراد ماست.
* چون ابر بهاری شیوه پیمان شکنی و بی وفایی روزگار را در پژمرده شدن گلزار دید. به هر حال، یاسمن و سنبل و نسرین گریه کرد.
۲- این نیت بر شما مبارک باد که این نیت با توکل به خداوند و شکیبایی عملی می گردد. لذا بر دقت و تلاش خود بیفزایید.
۳- اگر با دقت، سرعت و علاقه عمل نکنید، به مقصد نمی رسید. چون رقیبان در کمین هستند. لذا هوشیار باشید. اسرار درون را با نا اهلان در میان مگذارید و مواظب اطراف خود باشید که سخت حسودان در تلاشند.
۴- مژدگانی بنده این است که اولاً برایم دعا کنید ثانیاً سایت تاروت رنگی را به همه معرفی نمایید، چون نیت شما عالی است و به زودی شاهین موفقیت بر بام منزل شما آشیانه خواهد گرفت.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با محبت، صمیمی، با نمک، اهل سوال، خیرخواه دیگران، سخاوتمند، طناز و زیبا، شیک پوش، بی ریا، خوش بین، قدر شناس، متعادل، عشوه گر و با ایمان.
۶- مسافر در حال تغییر و تحول می باشد. شما سه فرزند در طالع دارید. همسرتان مهربان است و خیلی در مقابل بد اخلاقی های شما تحمل می کند. لطفاً از دخالت دیگران در زندگی خانوادگی خودداری کنید و زندگی راحت خود را دچار تزلزل نسازید. حسودان درکمین و سخن چینان حیله گرند.
۷- رنگ لیمویی یا کرم را به شما توصیه می کنم که علاوه بر اینکه برازندگی شما را دو چندان می کند، باعث آرامش و نشاط و سبب گرمی و مهر و محبت می شود و از وسواس و اضطراب و تردید جلوگیری می کند.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۳۸۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مسافری در راه داری که مدتهاست آرزوی دیدارش در وجود توست. برای دستیابی به او به خدا متوسل شو که به زودی خبری از او به تو خواهد رسید و مسافرت از راه خواهد رسید و با رسیدن او زندگی به کام تو خواهد شد، پس تا روز وصال به خدا توکل کن و امید خود را هرگز از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:
* مطلب این است که ما بی تو زندگی نمی خواهیم. ای قاصد این خبر را بگیر و ببر و جواب یار را برای ما بیاور.
* محبوبی که دیده و چشم حافظ وطن و جایگاه او بود، ای خدا محبوبش را به سلامت به شیراز برگردان.
۲- اقبال و بخت شما در برج سعد قرار دارد و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشید. به دنبال چیزی یا کسی یا مقامی و ثروتی هستید. به شما قول می دهم حداکثر تا دو ماه دیگر به دست آورید اما قبل از آن با یکی از خردمندان مشورت کنید. چون ستاره ای بسیار درخشنده دارید. بطوری که شاهین موفقیت در حال لانه کردن بر بام خانه شماست. پس به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن خواندن سوره مبارکه حج، از آیه ۱۴ تا ۳۴، دعا و نذر خود را ادا کنید.
۳- یکی از نزدیکان مادرتان، سخت به شما نیازمند است. او فردی مهربان و نیکوکار می باشد. برای اینکه دعایش بدرقه راهت باشد، هر چه زودتر به او کمک کنید که خداوند پاداش خیر شما را خواهد داد.
۴- آنکه از خانه اندیشه به کوچه ایمان قدم می گذارد، هرگز با دیوارها و بن بست ها مواجه نمی شود. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم ولی سعی کنید راز دل را با کسی در میان مگذارید و مغرور هم نشوید. کامیابی به شما چشمک می زند. با او یار شوید.
۵- رنگ صورتی یا آبی کمرنگ برازنده چهره زیبای شماست زیرا موجب آرامش و آسایش شما می شود.

متولدین مهر

 جواب فال شما: غزل شماره ۳۷۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دنبال اهداف خاصی در زندگی هستی که به نظر دیگران بی ارزش می آید ولی به اعتقاد خودت بهترین اهداف و بهترین روش را برای رسیدن به آنها انتخاب کرده ای. اعتماد به نفس شما شایسته تقدیر است و ایمان و اعتقاد شما به هدفتان عامل موفقیت شماست، پس به طعنه ها و سرزنش های دیگران اعتنا نکن و اهداف خود را دنبال کن که پیروز خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از سرزنش ها و نیش زبان ها ناراحت نشو. بلکه اولاً توکل بر خداوند داشته باش. ثانیاً پشتکار، دقت و سرعت همراه با تعلیم از استادانی ماهر و کار آزموده و باتجربه را از یاد نبرید زیرا موفقیت با شماست و در گرو اراده شما قرار دارد.
۲- از اینکه صریح لهجه و راستگو می باشید، ناراحت نباشید ولی مواظب باشید با نیش و زخم زبان موجب آزار اطرافیان خود نشوید. از اینکه ریا و تزویر ندارید و مانند کف دست صاف و صادق می باشید، به شما تبریک می گویم ولی در زندگی امروزی قدری سیاست و کیاست لازم است. چون مردم همسان و یک عقیده نمی باشند.
۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد زیرا تمام امکانات و لوازم آن فراهم نشده است. ناگزیر باید قدری شکیبا و با حوصله باشید.
۴- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:
* سرمستم و به صدای رسا می گویم که من لحظه خوش بوستان زندگی را از لب ساغر می طلب می کنم.
* چهره مستانه با ترش رویی زاهدانه یکی نیست و با هم کنار نمی آیند. از این جهت من هوادار دلق میگساران کهنه کار گشاده رویم.
* می بده که به فتوای حافظ با باده صاف می توان نیرنگ و ریا را از دل پاک خود بزدائیم.
۴- انسان شکار گناهان خویش است. پس صیاد خود را فربه نکنیم. مسافرتی مهم در پیش دارید. پدر یا همسر شما در معامله ای زیان دیده، از طرف بنده به او مژده بدهید که دقیقاً ۱۵ روز دیگر سود فراوانی به دست می آورد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

 متولدین آبان

 جواب فال شما: غزل شماره ۱۳۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو انسانی ساده دل و پاک هستی اما به دام مکر و حیله بداندیشان گرفتار آمده ای. به امید خدا آنکه تو را در این دام انداخت به زودی رسوا خواهد شد و حاصلی جز شرمندگی نخواهد برد. گرچه دست تو از گرفتن انتقام کوتاه است ولی بدان که خدا بهترین انتقام گیرنده است و هیچ جرمی در نزد او بی کیفر و مجازات نمی ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، فیلسوف، شوخ، حق را به حق دار می دهد، شجاع، با حس ششم قوی، رک گو، اهل کشف، بانمک، آگاه از جهان، با اراده، با شرف، با وجدان، با سلیقه، مشاور عالی، کمیاب، مخترع، باطن دار، پرنده نهایی، امین، ولخرج و اهل گردش.
۲- از مردم ریاکار و معتاد دوری کنید که به شما ضربه خواهند زد. سعی کنید حرف و عمل شما یکی باشد تا شما را به دورویی متهم نکنند. دیگران ارزش واقعی شما را نمی شناسد و شما را به عدم صداقت و حرافی و دورویی متهم می کنند و می گویند کارهایش ظاهر سازی است در حالی که شما قدری در کارها غلو و مبالغه روا می دارید وگرنه قلبی پاک و مهربان دارید.
۳- این نیت با فعالیت بیشتر، صبر و حوصله همراه با سرعت عمل و دقت، حتماً عملی خواهد بود وگرنه طرف مقابل دست به حیله و نیرنگ خواهد زد. پس شما باید مواظب سایر رقبا و حریفان باشید که درکمین هستند.
۴- از گفتن حقیقت نهراسید و در مقابل حقیقت خاضع و شاکر باشید و بر خدا توکل کنید.
۵- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* پشمینه پوش نیرنگ باز، دام در راه خلق خدا گسترد و حقه شعبده بازی خود را باز کرد و با چرخ مکار حیله گری و ریا را آغاز کرد.
* نیرنگ فلک درویش را رسوا کرد زیرا او بر عارفان راز دار سحر و افسون عرضه کرد.
* ای ساقی شتاب کن که زیبای موزون قامت بزم درویشان عشرت پرست بار دیگر نمایان شد و غمزه را‌ آغاز کرد.
۶- رنگ سفید عاجی را برایتان پیشنهاد می کنم که شما را شفاف تر و با طراوت و گیرا و سرزنده تر خواهد ساخت و با خون گرمی ویژه ای که دارید، محبوب همان خواهید شد و کلید احساسات و عواطف می گردید. تردیدها و ترس های انسان بدترین دشمنان اویند، پس هراس به دل راه ندهید. مصممانه و هوشیارانه اقدام کنید. خدا با شماست.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۰۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

روزهای خوشی با هم داشتید اما اکنون فکر می کنی که او دیگر آن تمایل سابق را نسبت به تو ندارد. این اندیشه را از سر بیرون کن چون همانطور که تو به او محتاجی او نیز به تو مایل است. به زودی پیامهای امیدوارکننده ای به دستت خواهد رسید و تو را شادمان خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- هر روز می گویی دریغ از روز گذشته. در حالیکه باید تصمیم خود را قطعی بگیری و با قدرت و شوکت عمل کنی. از تردید و دودلی دست برداری که آفت پیشرفت می باشد.
۲- شما در هر جمعی نمونه و مورد توجه هستید. پس نیازی ندارید که او از شما تعریف یا انتقاد کند. بلکه به خود متکی باشید.
۳- وسواس و تردید شما را پژمرده کرده است و آن شادابی گذشته را ندارید. پس اگر می خواهید کارهایتان با نظم باشد و آن طوری که می خواهید، انجام بگیرد، سعی کنید دقت کنید، تصمیم بگیرید و وقت شناس باشید.
۴- تحولی جدی در زندگی خانوادگی شما ایجاد می شود که به نفع پدر و مادر یا همسرتان خواهد بود. هدیه ای دریافت می کنید. از مسافر خبر خوشی می رسد و ازدواج عملی می گردد. طلاق به اصلاح می گراید. خرید و فروش اشکال ندارد.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل سیر و سفر، خوشگذران، رفیق پرور، پرحرف، با محبت، پر سر و صدا، ورزشکار، حادثه جو، خوشرو، با ایمان، عاقل، رک گو و بی پروا، راستگو، ولخرج، اهل رقابت، زود رنج و وسواسی.
۶- این نیت عملی می گردد و اشکالی در آن وجود ندارد. بلکه با توکل به خدا و ادای نذر و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و خواندن سوره مبارکه یوسف آیه ۱۰ تا ۳۰، گشایش بسیار خواهد بود.
۷- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* قبل از این خیلی بیشتر از حالا به فکر عشاق بودی و سعی و کوششی که در محبت نسبت به ما می کردی، مشهور آفاق و عالم بود.
* بر در شاه بودم که گدایی نکته جالبی به من گفت. اینکه بر سر هر سفره که نشستم، در حقیقت روزی دهنده خدا بود.
* یاد باد آن شب ها که با دلبران شیرین لب از عشق بحث می کردیم و از حلقه عشق سخن گفته می شد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۲۶۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست به دنبال کسی هستید که بین شما و او واسطه شود و حرف دل شما را نزد او بازگو نماید. بهترین واسطه خود شما هستید. بهتر است شخصا و صادقانه حرف دل خود را بازگو نمایی. در این راه پرفراز و نشیب پند و اندرز بزرگان و تجربیات آنها می تواند بسیار موثر واقع شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این راه و این نیت به موقع و بسیار خوب می باشد. به شرط آنکه سرعت عمل، دقت و تلاش را از دست ندهید. آینده ای برای شما وجود دارد که همه را مات و مبهوت می کند و شما را از اندوه رها می سازد. اما برای رسیدن به این نیت راهی دشوار هم در پیش دارید که ابداً نترسید. جای نگرانی نمی باشد. توجه به اهمیت موضوع لازم است. از قدرت عقل و اراده و بهره گیری از استاد یا استادانی با تجربه این راه را طی کنید که حتماً موفق می شوید.
۲- عده ای مانند مگس مزاحم شما می باشند. سعی کن از آنها دوری کنی و توکلت را بر خدا قرار بده. برای یار دعا کن که نیاز به محبت شما دارد. به زودی ملاقاتی یا مسافرتی مهم در پیش دارید که موجب کامیابی شما خواهد شد.
۳- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* ای باد صبا اگر گذرت به کنار رود ارس افتاد، خاک آن محل را ببوس و نفس خود را عطر آگین کن.
* منزل سلمی را که ما بر او سلام فراوان می فرستیم، پر از صدای ساربانان و آواز کاروان بینی و به این نشانی ها منزل او را می یابی.
* ای صبا همین که منزل جانان را با این نشانی ها دیدی، محمل او را ببوس و آنگاه با گریه از جانب ما به او بگو که از هجران تو سوختم. به فریادم برس.
۴- اگر می خواهید بر دشمن پیروز شوید، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه فاطر آیه ۳۴ تا ۴۵ را با معنی و حضور قلب بخوانید. مسافر شما کارش فیصله یافته و جای نگرانی نمی باشد. شخصی قصد فریب همسر یا پدر شما را دارد تا در معامله ای سر او کلاه بگذارد. به او بگویید مواظب باشد. بر خدا توکل کنید.

متولدین بهمن

 جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

شما مدتهاست به عاشقی شهره ای ولی خود از برملا شدن رازت بی اطلاعی. درد تو درد عشق است و درمانت نیز با عشق. نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هردو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. حتی اعتمادی به کار جهان نیز نمی باشد. پس هراسی به دل راه نده و از مدت عمر نهایت استفاده را ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به چیزی دلبستگی پیدا کرده اید که ناپایدار می باشد. باید بدانید که جمال، زیبایی، ثروت و مقام را دوام و بقایی نیست بلکه اینها وسیله ای بیش نیستند. پس اگر می خواهید موفق شوید، راه بهتری انتخاب کنید زیرا این نیت نیاز به تفکر و مقدمات دارد.
۲- همه می دانند که شما دارای اخلاقی نیکو هستید و از صمیم قلب میل دارید گره از کارهای مردم بگشایید. به همین جهت است که خداوند تاکنون شما را تنها نگذاشته و در همه احوال به شما و خانوادیتان کمک فرموده است. پس با سرعت، پشتکار، دقت و علاقه تلاش کنید که موفقیت در چند قدمی شما و خانوادیتان می باشد.
۳- شما خیلی زود رنج و خودخور هستید. در دراز مدت این خودخوری بدان مرحله می رسد که موجب افسردگی خواهد شد. پس به خود بیایید و با توجه به جوانب هر کار تصمیم بگیرید.
۴- یکی از اقوام نزدیک را دلخور کرده اید. او خیر شما را می خواهد. فوری دل او را بدست آورید. زندگی آرام و خوش خود را خراب نکنید. همسری مهربان، فرزندانی باهوش و زندگی خوبی خواهید داشت. شما باید ارزش واقعی مهر و محبت همسر خود را درک کنید. به عناوین گوناگون او را آزار می دهید و دلسرد می کنید. سعی کنید تغییر روش بدهید.
۵- به زودی خوابی خواهید دید که در قلعه ای بزرگ هستید. نشانه اینکه خداوند به شما یا خانوادیتان پسر خواهد داد و یا یکی از فرزندان به درجات عالی خواهد رسید و موفق می شود.
۶- وضع مسافر تا یک هفته دیگر خوب می شود. بیمار شفا می یابد. هدیه ای دریافت می کنید. مسافرتی مهم در پیش است. خرید و فروش هر دو سودآور می باشد.

 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۵۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

 

تنها دلخوشی تو در زندگی عشقی است که در سر داری و هرچه به آن بیشتر می اندیشی بیشتر لذت می بری. اما بدان که برای وصال به این عشق لازم است مرتبه و موقعیتت را بالا ببری تا هم شأن او شوی و وقتی به وصال او نائل شوی کامیابی و موفقیت فراوان خواهی یافت و زندگیت مورد تحسین همگان واقع می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- خود را سخت گرفتار این نیت کرده ای، بطوریکه گریزی از آن نداری، درحالیکه باید توکل بر خدا کنی و امید به خدا داشته باشی، زیرا در این راه باید رنج های فراوانی را تحمل کنی و سختی های زیادی را به جان بخری. اگر قادر هستی، وارد شو وگرنه منصرف شوید.
۲- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* پروردگار این قبله گاه جای تفرج و گردشگاه کدام محبوبی است که تیغهای برنده خارهای راهش نز این عاشق برگ گل و نسرین می باشد
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- انسانی عاطفی، مهربان، دلسوز، آگاه، مدیر ولی زود رنج و عصبانی هستید. بطوریکه که برای خود از کاهی، کوهی می سازی. زندگی را برای خود و اطرافیان سخت مگیر و آنها را ناراحت مکن. همه تو را دوست دارند اما شما بسیار پر توقع می باشد.
۴- اگر دوست داری این نیت انجام گیرد، باید ایثار کنی زیرا تلاش و کوشش همراه با فکر و اندیشه، نردبان پیروزی است.
۵- چیزی گم کرده اید. به زودی از آن خبری می رسد. مسافرت را توصیه نمی کنم ولی خرید بسیار به موقع و فروش عادی می باشد. ازدواج فعلا برای شما زود است. مسافر شما موقعیت خوبی دارد. جای نگرانی نمی باشد. اتفاقی در زندگی شما روی داده که سخت ناراحت هستید. درد دل خود را با همه کس در میان نگذارید که مردم یکرنگ نیستند. شخصی به شما نارو زده و دل شما را خون کرده. او آدم زیاد بدی نیست و این کارش عمدی نبوده بلکه از روی جهل و نادانی مرتکب شده است. بخشش میوه ای شیرین دارد.
۶- علاقه شما به زندگی باید بیشتر باشد. مواظب اطراف خود باشید که درکمین شما هستند. عده ای به زندگی شما حسادت می ورزند و دلیلش پیشرفت شما می باشد. پس کوشش و تلاش خود را زیادتر کن که به موفقیت نزدیک میشوی.
۷- بگو مگوهای فراوان، موجب دلسردی می شود. هدیه ای برایش بخرید و دل او را به دست آوری. در امور علمی، موفقیت از آن شماست.

منبع: تاروت رنگی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها