فال حافظ سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ را بخوانید.

فال حافظ سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۱۲۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی آرام و همسر و همدمی بسیار نیکو نصیب شما می شود (شده است) قدر زندگی زیبای خود را بدان و در روزگار آسایش و توانایی دست ناتوانان را بگیر که زندگی فراز و نشیب بسیار دارد و هر کس دعای خیر مستمندان و نیازمندان را با خود داشته باشد هرگز به مصیبت و گرفتاری دچار نخواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: مهربان، صمیمی، پرحرف، مادی گرا، ثروت جمع کن، عاشق مسافرت و میهمانی، پر تحرک، اهل معامله، با فکر، با سعادت، با استعداد، خلاق، اهل معامله، کمک رسان و رفیق دوست.
۲- همسری دارید یا خواهید داشت که بی نظیر است لذا ارزش او را بدانید و با او مهربان باشید و خواسته هایش را بر آورده سازید، چون آتشین مزاج است.
۳- از اینکه از زندگی راضی هستید، خوشحالم ولی بعضی اوقات کارهای خلاف عادت انجام می دهید و با لجبازی، کاری را خراب می کنید. پس مواظب باشید.
۴- از عقل و اندیشه خود کمک بگیرید و در ساختن زندگی آباد و شادی بخش تلاش کنید.
۵- این نیت حتماً اجرا می شود ولی مقدمات کامل آن فراهم نشده است. پس باید دقت، همراه با سرعت و فعالیت را از یاد نبرید.
۶- به پدر و مادر محبت کنید. ۴ فرزند در طالع دارید. به زودی به موفقیت بزرگی دست می یابید و ملاقات مهمی در پیش دارید. شخصی بلند قد و باریک اندام در اطرفیان شما وجود دارد. بهتر است با تفکر و تعقل بیشتری نسبت به وی رفتار کنید و مراقب باشید. در معامله ای سودی نصیب خانواده شما خواهد شد و موفقیت بزرگی در انتظار خانواده شما می باشد، بطوری که حسودان را مات و مبهوت خواهید کرد.
۷- به زودی خوابی خواهید دید که در بین باد شدید قرار دارید. تعبیر آن: “برای کاری شما انتخاب شده اید و خواب شما حکایت از یک دوران سخت و پر تلاش دارد ولی بالاخره زندگی با احساس و با محبت را انتخاب می کنید و راه عشق و عرفان را پیش می گیرید.”
۸- می گویند زندگی نامه شقایق چیست؟ رایت خون به دوش وقت سحر نغمه ای عاشقانه بر لب باد زندگی را سپرده در ره عشق به کف باد و هر چه بادا باد !

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۳۹۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را با انجام کارهای بیهوده مشغول مکن. با حرف دیگران از کارهای خود دست برندار. آرزوهای بلند و اهداف دست نیافتنی داری به موقعیت خود خوب بیندیش و آمال و آرزوهایت را تعدیل کن، زیرا تلاش در راه بلند پروازی های بیهوده تنها صرف بیهوده وقت و انرژی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- عشقی پر شور و احساسی در سر داری و انتظار دیدار وی را می کشی. میخواهی دری از عرفان ناب به روی تو گشوده گردد ولی اطرافیان شما را به تمسخر می گیرند. به ریشخند آنان توجه نکن زیرا آنان احساس ندارند. همان طوری که بلبل با کلاغ یکسان نمی باشد، پس به سوی عشق و عرفان گام بدار که در آینده از قدرت شما مبهوت خواهند شد.
۲- در این راه ناملایمات و سرزنش ها فراوان است اما شما نباید گوش دهید. بلکه مصممانه گام بردارید تا از مشایخ بزرگ و انسان های وارسته گیتی گردید. البته مطالعه و تحقیق باید سرلوحه کار شما باشد.
۳- این نیت مبارک است اما با صبر و شکیبایی توام با اراده و دقت عملی می گردد. حسودان در راهند و رقیبان در کمین. شما باید سخت مواظب باشید و بدون تردید قدم های استواری بردارید زیرا تا موفقیت راه چندانی نمی باشد. انسان های موفق همیشه از لحظه ها سود جسته اند.
۴- بزرگترین اجر بزرگان، زجر بزرگ است. روح های بزرگ غم های بزرگ دارند. مسافرت مهمی و ملاقاتی ارزنده در پیش دارید. تحولی بزرگ در خانواده شما رخ می دهد و اوضاع و احوال خانواده رونق بیشتری پیدا می کند. بر شما مبارک باد.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این فال بسیار عالی است. اگر شک و تردید داشته باشی، من به عقل و اندیشه شما شک می کنم. پس بر شما مبارک باد و مرا دعا کن و چنانچه به مرادت رسیدی، به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و شکر آنچه را که به دست آورده اید به جای آورید.
۲- بدون تردید و دودلی اقدام کن که پیروزی در چند قدمی شما است و شاهد موفقیت را در آغوش دارید.
۳- آنقدر لذت بردم که اگر کنارم بودی، قلم را برایت از خوبی این نیت در گردش در می آوردم و می گفتم که آینده ای موفقیت آمیز در انتظار خانواده شماست. پس از هیچ چیز نگران نباشید. مبارک باشد.
۴- اگر برایت هدیه ای آورده اند، نشانه این است که شما از زندگی بسیار مرفه ای برخوردار خواهید شد.
۵- به پدر و مادراحترام بگذار و دل آنها را بدست بیاور. نذری کن و این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. سوره مبارکه الروم از آیه ۳۰ تا ۵۰ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: زیبا پسند، حساس، خطرناک، دلسوز، دین دار، خوشگذران، ملاحظه کار، مودب، با احترام، دعوا راه انداز، محافظ خانه و زندگی، قدرتمند و سریع تصمیم بگیر.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش و تغییر مکان و شغل عالی است. بیمار شفا می یابد. سه فرزند در طالع داری که دومی از همه بهتر خواهد شد. خود و همسر در پایان عمر از لذت فراوان زندگی بهره مند می شوید. همسرتان موفقیت مهمی را کسب خواهد کرد، به شرط آنکه به نصایح شما گوش کند.
۸- رنگ نارنجی برازنده قامت موزون شماست و موجب می گردد که عشق پرثمر در قلب شما همیشه روشن باشد و حس مشارکت و هماهنگی در امور به شما می بخشد. به قول امرسون: “دانشی وجود ندارد که توانایی نباشد.”

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصتی به تو روی می آورد که با توجه به موقعیت فعلی ات هیچ توقع آن را نداشتی. حالا همه چیز بستگی به خودت دارد. اگر می خواهی به فرجامی نیک برسی، باید در این راه از جان و دل مایه بگذاری، زیرا این راهی است پر خطر که مشقات و رنجهای فراوان دارد. از حرف بیهوده مردم نترس و با اطمینان قدم به جلو بگذار که موفقیتت حتمی است. ضمن آنکه از انجام کارهای روزانه خود غافل مشو چه گردش ایام همیشگی است و باید با آن گشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: مخترع، حساس، بی ریا، قابل انعطاف، با حس ششم قوی، شیطان و بلا، مرموز، سیاستمدار، پر از جاذبه، اهل کشف، موافق، برنده، پرحافظه، لجباز و زود رنج.
۲- مدتی است که دل مشغول می باشید و مدام شور و غوغا در درون خویش حس می کنید و قلبت آرام نمی گیرد. فکر می کنید که به شما ظلم و ستم روا داشته اند. تا اندازه ای درست است ولی تماماً این چنین نمی باشد. زیرا اعمال انسان، نتیجه کردار انسان می باشد و هر کاری بازتاب گذشته است. این دنیا، دار مکافات است. پس غمگین نباشید. با اراده اقدام کنید.
۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و سوم می فرماید:
* چون عکس جمال تو ای محبوب ازلی، در آینه ضمیر عارف پدیدار شد، او از شدت شادی و نور معرفت و سرور تصور کرد که به مقام جمع و قرب رسیده و دلش جلوه معشوق گشته است.
* جمال و چهره تو در آینه هستی جلوه ای نمود و از آن تجلی این همه نقش گوناگون در آینه گمان بوجود آمد و هر کس از آن جلوه به گونه ای تفسیر کرد.
* صورت های زیبا و عکس هایی که در آینه دل عارفان ظاهر می شود، در حقیقت پرتوی از جمال ساقی ازلی است که در جام هستی می افتد.
۴- دنیا را نباید به خود سخت گرفت. این اندیشه یک تصور بیش نیست. اگر می خواهی انجام گیرد، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و سوره مبارکه السبا را با حضور قلب و معنی بخوانید. شاید گشایش حاصل شود. وضع مسافر فرقی نکرده است. بیمار به حال خود خواهد بود. موفقیت با صبر و حوصله و تلاش به دست می آید.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

زندگی پر از غم و اندوهی داشته ای و سختی زیادی کشیده ای، طوری که دل هر آشنا و بیگانه ای را به درد آورده ای. اما به خاطر داشته باش که در هر شرایطی باید از روی عقل تصمیم بگیری نه احساس. بلند پروازی مکن و پی آرزوهای محال نرو که تنها نتیجه آن از دست دادن فرصت است. به زودی قصه غمها به پایان خواهد رسید و به کامیابی خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت خیلی فکر و اندیشه شما را به خود مشغول ساخته و تمام حواس شما را تصاحب کرده است اگر بدین منوال پیش رود دچار وسواس ناراحتی می شوید درحالیکه این نیت با دو شرط علاقه و کوشش به زودی انجام خواهد گرفت
۲- با عصبانیت و تند مزاجی که دارید، موجب می شود تا دوستان واقعی از شما فاصله بگیرند.
۳- در خانه همه شما را دوست دارند و نسبت به شما عشق می ورزند. در حالیکه کاملاً بی توجهی می کنید و بیشتر با غریبه ها، حشر و نشر و نشست و برخاست می کنی. سرانجام ضرر خواهی کرد. زیرا آنان با بلند پروازی ها شما را در عالم غیر حقیقی سیر می دهند و از واقعیات دور می سازند.
۴- از دوری او رنج می برید. بدانید که با کمی حوصله و شکیبایی، دیدار و وصال، حتمی خواهد بود وگرنه سرنوشت این کار نامعلوم و طولانی خواهد شد. پس با توکل بر خدای یگانه و خواندن سوره مبارکه الفاطر از اول تا آخر بسیار گشایش است.
۵- مسافر فعلاً نمی آید. خرید خوبست ولی فروش موقعیت ندارد. ازدواج و طلاق هر دو عملی نمی شود. موفقیتی به زودی به دست می آورید و خبری نه چندان خوش هم دریافت می کنید و یکی از نزدیکان شما ضرر عمده ای کرده یا می کند ولی موجب آگاهی او می شود.
۶- از زندگی خود شکایت می کنی درحالی که خیلی آرزوی زندگی شما را دارند. دیروز از طرف شخصی اتفاقی برای شما پیش آمد، از او دوری کنید. چون حسود است اما توجه خود را به نزدیکان معطوف سازید. سفر کرده سالم به مقصد می رسد.
۷- سفری زیارتی و سیاحتی در پیش دارید. در معامله ای سود فراوان به دست می آورید، اما مدتی طول نمی کشد که با شخصی زرنگ روبه رو می شوید که موجب زیان می گردد.
۸- آن چیزی که در بدست آوردنش تلاش می کنید، در چند قدمی شما قرار دارد. پس با حوصله ولی همراه با دقت و تلاش، موفقیت را در آغوش گیرید و تا مقصد برسید.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۲۶۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت منتظر کسی هستی که با آمدنش غم و رنج تو پایان می یابد و خوشبختی به تو رو می کند. هرچه می کنی اندیشه ات از فکر او خالی نمی شود و تنها و تنها به او می اندیشی. روزها را به امید رسیدن به او به شب می رسانی. برای رسیدن به این نیت هنوز مدتی زمان لازم است. منتظر بمان و ناامید مشو. او خواهد آمد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- خیلی مایلید که سفر کرده باز آید تا از غم و هجران رهایی یابی و دل غرق خونت شاد و خوشحال گردد. بدان که این نیت در حال شکل گیری است اما تردیدها آنرا به عقب می اندازد. از توجه او استفاده کنید و گوی مقصود را در حلقه مودت اندازید تا پیروز شوید.
۲- این نیت نیازمند صبر و حوصله بیشتری می باشد و اجرای آن اکنون زود است. اگر چه فکر می کنی منافع بیشماری دارد اما آینده در دستان شما قرار دارد و در آن سودها خفته است. پس خود را از دوستان بد و معتاد و سیگاری رها کن.
۳- کسی از تقدیر و سرنوشت اطلاع ندارد. آینده درخشان شما موجب حسرت دیگران خواهد شد. لطفاً سوره مبارکه ملک را با حضور قلب و معنی بخوان که نیت شما را به وضوح برایت شرح می دهد.
۴- زود رنجی شما موجب دلسردیتان می گردد. در حالی که جهان به کام هیچ کس نیست و همه مردم یک رنگ و یک پیشه نیستند، شما نیز باید در کارهایتان سیاست و تدبیر را از دست ندهید.
۵- نصیحتی می کنم که شادی دو جهان را در بردارد. از نشانه های دانشمند گزیده گویی و دانستن روش گفتگو است.
۶- در این غم و اندوه نباشید که چرا به فلان مقام نرسیده اید. در این اندیشه باشید که آیا لیاقت آن مقام را دارید. غم نخورید که چرا مشهور نیستید. بلکه بکوشید تا شایسته شهرت بشوید.
۷- ولخرجی شما را به کارهای زشت وا می دارد. دل را سخت می کند اما سخت دلی بهتر از زشت کاری است.
۸- تو نیکی را از دست نده. دیگران نیز خوب خواهند شد. وجود نیاکان همچو باد است و بدها همچو گیاه. هر جا باد بوزد، گیاه بناچار سر فرود می آورد.
۹- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:
* بیا که به دل خسته و مجروح ما قوت و نیرو برگردد. زیرا به سبب آمدنت، تن مرده ما باز روح می یابد.
* بیا که سرشت مقبول حافظ به امید گلزار وصل تو آواز می خواند و به شوق وصال تو ترانه سرایی می کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۱۰- به زودی از طریق اینترنت و موبایل، خبرهای خوبی دریافت خواهی کرد و پیامی دریافت می کنید که باعث تغییرات اساسی می شود.

متولدین مهر

 جواب فال شما: غزل شماره ۳۳۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که بهتر است از انجام آن صرف نظر نمایی، چرا که انجام این نیت برای تو جز غم و اندوه به ارمغان نخواهد آورد و هرگز نخواهی توانست به مراد خود برسی. پس بهتر است بیش از این در این کار اصرار نکنی و روش بهتری را به کار گیری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* من غلام مردمک چشم هستم که اگر سیاه و بی رحم است اما آنگاه که رنج خود را بیان میکنم، قطره های فراوان اشک را جاری می کند.
* محبوب ما در برابر هر چشمی نمایشی از زیبایی می دهد ولی هیچ کس این ناز و غمزه را که من از وی می بینم، نمی یابد.
* اگر یار بر قبر حافظ مانند نسیم سبک سیر گذری کند، من از اشتیاق دیدارش در آن جای تنگ و تاریک گور، لباس مرگ را پاره می کنم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از این پس توجه کنید که در انتخاب دوست معیار لازم زندگی خانوادگی را مد نظر داشته باشید زیرا شما خانواده ای محترم و با فرهنگ می باشید. پس باید با کسی دوست شوید که با بافت خانوادگی شما نزدیک باشد و غمخوار شما باشد. پس از افراد معتاد و فریبکاران دوری کنید.
۳- نگران نباشید. کارها اصلاح می شود اما نیاز به صبر و شکیبایی دارد. متاسفانه زمان از دست رفته است ولی می توانید با تفکری جدید، صاحب خلاقیتی جدید باشید. پس نگران گذشته نباشید و به فکر حال و آینده باشید.
۴- به زودی در خواب، پروازی بر فراز آسمان خواهید داشت. نشانه آنست که شغل مهمی یا سود بازرگانی یا سلامت و بهبودی کامل و یا قدرت کافی به دست خواهید آورد که بر شما مبارک باشد.
۵- از مسافر خبرهایی می رسد. شما به مسافرتی مهم می روید. مژده ای به شما می رسد. بیمار فعلاً شفا نمی یابد. خرید و فروش خوبست.

 متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۳۰۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزگار سختی را در هجران گذرانده ای، ولی اکنون دیگر به گذشته ها فکر نکن، چرا که او از کرده خود پشیمان گشته و عاقلانه آن است که تو عذر او را بپذیری و از خطاهای او درگذری. تنها در این صورت است که سعادت به تو روی خواهد آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بوی دوستی را استشمام نمودی و برق وصال را تماشا کردی، پس صبر و شکیبایی را نیز امتحان کن.
۲- با خود می گویی ای ساربان که شتران جانان را با ترنم میرانی، توقف کن که اشتیاق جمال یار صبر را از من گرفته است و طاقت راه رفتن ندارم. بدان که یار و اقبال به تو روی آورده است. پس بی تابی و عدم حوصله بی مورد می باشد.
۳- می دانم پرده و کارخانه چشم را پرده گل ریز هفت لای خیال آراسته و مزین کرده است. اگر می خواهی به مقصود زودتر برسی، چنان وانمود کن که نمی خواهی این کار و نیت را دیگر انجام دهی و صرف نظر کرده ای یا اینکه سعی کن بفهمانی قدری دلخور و ملول گشته ای. اما این گفتار را آن طور نگویی که او باور کند، بلکه با عقل و سیاست بگو. آنوقت او فوری به جانب تو خواهد آمد و نیت بر آورده می شود.
۴- توکل بر خدا کن و همین پنجشنبه یه یکی از مشاهد متبرکه برو. دو رکعت نماز شکر بجای آور. دعا کن که اولیا و اوصیای خدا گره گشا هستند.
۵- کسی که دیر غضب باشد، کثیر الفهم است ولی کج خلق حماقت را نصیب می برد، همان طوریکه آرامش حیات بدن است اما حسد پوسیدگی استخوان هاست. چون جواب نرم، خشم را می گرداند اما سخن تلخ عصبانیت را به هیجان می آورد.
۶- مال و ثروت کم به سبب ترس از خدا بهتر است از گنج عظیم با اضطراب. زیرا دل شادمان چهره را زینت می دهد.
۷- او شما را دوست دارد اما قدرت ابرازش کم می باشد. باید او را بیشتر امتحان کنید چون او بسیار سیاستمدار است و دست خود را رو نمی کند. معامله را توصیه می کنم. ازدواج زود است. ترقی و پیشرفت در تحصیل راه و آسایش ایجاد خواهد شد.
۸- اگر می خواهید عاقبت این کار نیکو شود، با حضور قلب و معنی در ۵ شب متوالی، سوره مبارکه کهف آیه ۴۶ تا ۵۲ و سوره مریم آیه ۷۶ تا ۸۲ را بخوانید.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به تازگی خطری جدی از سرت گذشته است. شاکر خدا باش که باز هم می توانی زندگی کنی و از زیبایی های زندگی لذت ببری. سعی کن شاد زندگی کنی و راه خطا نپیمایی. زمان رسیدن به آرزوهاست، کوتاهی نکن که وقت از دست می رود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* شما را دو پند می دهم. بشنو و به کار ببند تا صد گنج بدست آوری.
الف: به خرسندی و خوشدلی روزگار را سپری کن. همیشه خوش باش و با عیش و ذوق زندگی کن.
ب: عیب بین مباش و عیب کسی را مگیر. راه نادرست را انتخاب نکن که در عالم کاری بهتر از این دو نیست.
* ای جانان تو گفتی از حافظ ما بوی ریا و تزویر می آید. آفرین به نفس گرم تو باد که خوب بو بردی و خوب فهمیدی.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اگر چه شما دارای قدرت اراده و اعتماد به نفس می باشید ولی این موجب نمی شود که مغرور و خودخواه باشید و بخواهید با لجبازی و یکدندگی، زندگی خود را اداره کنی و به همه کس زور و فخر بفروشی. درحالی که باید گفت: “درخت هر چه پر بارتر باشد، افتاده تر است.”
۳- به مشورت اهمیت دهید و برای اجرای کارهایتان از افراد مطلع بهره بگیرید. همیشه صله رحم و دید و بازدید، بویژه با اقوام و خویشان را به جا آورید و نسبت به پدر و مادر کاملاً خاضع باشید که سعادت دنیا و آخرت است.
۴- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید. ۴ فرزند در طالع دارید. نگرانی شما بی جهت می باشد زیرا به زودی گشایش بسیار حاصل می شود.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: ظاهری آرام، مطیع، مهربان، قدرتمند، با صفا، مخلوطی از احساس و منطق.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۴۹۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی متعهد و وفادار به عهد خود هستی و چون در راهی پا گذاشته ای هرگز به بی راهه نمی روی. دلت پیش دلداری است که تمام زیباییها و لذتهای زندگی را با او می خواهی. دیگران پیشنهاداتی به تو می کنند که تو حتی حاضر به شنیدن آن هم نیستی. بدان که این ثبات قدم پایداری تو را به مقصود خواهد رساند. منتظر فرداهای بهتر باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اجرای این نیت با تمام علاقه و پشتکاری که شما دارید به این زودی میسر نمی شود زیرا:
اولاً رقبای زیادی داری.
ثانیاً امکانات لازم فراهم نمی باشد.
ثالثاً شما با تردید عمل می کنید.
رابعاً با شدت و کیاست و علاقه تام و تمام به دنبال آن نمی باشید وگرنه می توانید موفق شوید.
۲- توصیه می کنم اجرای این نیت را به زمان بهتری محول کنید. در فکر پیدا کردن مقدمات کار باشید. در هر حال از استاد و استادانی باتجربه کمک بگیرید و از هر کس و هر جا بهره مند نشوید که وقت تلف کردن است. چون کار هر کسی نمی باشد.
۳- به زودی خبرهای خوشحال کننده ای دریافت می کنید. همسر یا پدرتان در کاری سود فراوان به دست می آورد ولی کسی او را از طریق طرح دوستی فریب می دهد. بیمارتان فعلاً به همان حال باقی خواهد ماند. سفری زیارتی و سیاحتی خواهید رفت.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: توانا، زرنگ، شیک، وظیفه شناس،مهربان، با ایمان و با صداقت.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.
* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.
* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.
۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.
۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.
۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از زندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید.

 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۱۹۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

خیر رساندن به دیگران، کمک کردن به محتاجان و حکم کردن به عدل و عدالت و نیز شاد کردن دلهای شکسته در پیشگاه حضرت حق بسیار با ارزش تر از سالها زهد و طاعت محض پروردگار است. پس از هر آنچه که از دستت می آید دریغ مکن. نیت سفری در سر داری ولی در آن تردید داری. تردیدت بی مورد است و انجام این سفر به خیر و صلاح توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- در مورد این نیت بیش از اندازه صبر و شکیبایی بخرج داده اید که انجام گیرد ولی با تمام این رنج ها، هنوز مقدمات کامل آن فراهم نشده. پس لازم است یا از این نیت صرف نظر کنید و یا اینکه نذری نموده و به یکی از مشاهد متبرکه رفته و سوره مبارک لقمان را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش حاصل می شود.
۲- کلید موفقیت شما در سفر یا در مسافری که برای شما خواهد آمد، می باشد زیرا با حضور او، کارها انجام می گیرد. ملاقاتی در پیش دارید که بسیار سودمند و تجارت پر منفعتی در پیش دارید.
۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* امتحان کن و ملاحظه کن. اگر از دست رفته ای را مانند من، مهر و لطف تو به سامان برساند و ویران دلی را عمارت کند، به پاداش آن، گنج های مقصود را برایش خواهند بخشید.
پروردگارا به شهر یار شیرین کار کشور زیبایی، الهام فرما که ببخشایش و مهربانی بر بالین عاشق از جان گذشته خود فرهاد گذری بکند.
ارزش یک ساعت از زندگانی پادشاه که به عدل بگذرد، با یکصد سال عبادت کردن پارسایی برابر است.
۴- اینکار را به آینده بهتری محول سازید. پنجره دل را آب کنید تا هوای خوب زیستن و رضایت قلب شما را روشن و تازه گرداند. زیرا از در بسته، هوا خوب داخل نمی شود.
۵- خود را از وسوسه به دورسازید تا موفقیت همراه شما باشد. در جایی که هر مرگ اشارتی است به حیاتی دیگر، وسوسه دیو، نفس می باشد.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، نظر بلند، پرفکر، سخاوتمند، ناکام، سرکش، جنگجو، با اعتماد به نفس، پول دوست، جنجالی، حادثه جو، جدی، اهل رقابت و مسابقه، متنفر از دروغ، نیرومند و با هدف.
۷- رنگ صورتی یا فیروزه ای را برایتان پیشنهاد میکنم که مقبولیت عام پیدا می کنید و بر عقلانیت شما افزوده می شود. می توانید بهتر تصمیم بگیرید و اتکای به نفس شما بیشتر خواهد شد.

منبع: تاروت رنگی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • Majid
    0

    من فعلا جای مناسب برای اسکان ندارم ودرروستابدون امکانات اولیه مثل آب وغذا حمام وسرویس بهداشتی وحمام که نیازهای اولیه می باشندبسرمی برم واین دغدغه
    مانع ازکاروتکاپو ورشد وتوسعه من وحضوردراجتماع ودست وپاکردن کاربرای خودم شده لذا نیازایت به مسایل بهداشت شخصی رسیدگی کرد لباس مناسب داشت تا درجامعه حضوریافت آب رابادبه ازقنات می اورم شستشوی ظروف ولباس سخت است رسیدگی به بهداشت شخصی سخت است که قبل ازهرچیزی باید این نیازها راباپولی که من زمین به اصطلاح خریدم که خودم هم نمی دانم سناریوویابازی است یاواقعی چون اون افرادمعامله گرهم گنگ وپیچیده جواب می دهند لذا اگراین موضوع راشماپیش اورده ایدچون دغدغه اصلی من است لذاپولم رآزادکنیدتاخانه ای بخرم وبافرزندانم دران استقراربیابیم و
    ارامش وسکون لیابیم وکم کم خودمون راپیدا کنیم تابه اهستگی به فعالیتهای کاری واجتماعی بپردازم سپس درموردکارهای حاشیه ای واردگفتگو جهت پذیرش یاعدم پذیرش شویدویادتان باشدمن رابیش ازحدلتزم رنجورو
    عذاب و شکنجه جسمی وروحی داده اید وفکرنکنید باتین خاطرات تلختان درچندین سال گذشته الان هم به تمام
    خواسته های شما بشه به راحتی پاسخ پاد تا بذرنیکی وخوبی وپاداش وجبران مافات نشود به راحتی پیشنهادات رانمیشه پذیرفت وتخم کدورت بیشتروبیشترخواهدشدوالان زمان بازسازی اگرباشد باید
    چراغ سبزهتی فراوان نشان دادواوکانات زندگی وارامش فراهم گرددتاقدرت تمرکزبرروی سایرامورات رابدست اوریم وازاینها گذشته فعلا این فردپرروی بیگانه درحالی که من دختربژزگ درخانه دارم شبها درخانه ما اطراق وشبخوابی داردوزنی که قیدوبندی ندارد فکرکنیدفرزندخودتان است ادم تنش می لرزه شما وجدانتان دردنمیاد یانه عشق می کنیدوبانی کارخودتان هستید ودخترم رامنع کردم که شبهایی که اون اونجاست بیادروستا پیش خودم اما نمی دانم چراقبول نمی کند شایدبخاطرعدم امکانات است وبایدکلاس برود شهربه هرحال می گویددرشهرخانه بگیرتابیام واونم دستم راخالی کرده ایدوگناه این کارهم گردنتان است لذا اگرموضوعات بالادرست است دراسرع وقت وبدون فوت وقت پولم رابدهیدتاخانه بخرم واسکان بیابم بابچه هام وگرنه تمام گناهان به گردنتان است

  • م
    0

    بد نیست خواندم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد