فال حافظ شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ را بخوانید.

فال حافظ شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

 متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

پیش از این در فعالیتهای تجاری خود دچار ضرر و زیان شده اید، اما به زودی خبرهای مسرت بخشی به شما خواهد رسید و موقعیتی در تجارت برای شما فراهم می شود که اگر از این فرصت به خوبی و به موقع استفاده کنید، به موفقیت های بزرگ مالی و کاری خواهید رسید. پس منتظر این فرصت باشید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، ششم، هفتم و هشتم می فرماید:
* هان ای لباس به باده آغشته، عیب مرا از چشم ها پنهان کن تا بیش از این شرمساری نبرم زیرا آن یار پاکیزه دل، برای دیدار من قدم رنجه کرده است.
* اراده مورچه ای ضعیف و خرد پیکر را بنگر که خود را به پای تخت سلیمان که تاج آن به لندی اوج آسمان است، رسانید و با او به گفتگو پرداخت.
* ای دل، از چشم بی حیای جانان ایمان خود را حفظ کن زیرا آن افسونگر برای تاراج آمده است.
* ای حافظ تو آلوده نیاز و گناهی از پادشاه هدیه ای بطلب زیرا آن وجود عزیز که اساس و مایه جوانمردی است، برای پاک داشتن تو از آلایش، قدم رنجه کرده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با سلیقه، شیک پوش، متین و مودب، شوخ طبع، افسونگر، عاقل، لایق، معتدل، موقر، مسلط به نفس، با ایمان، جذاب و دلربا، منطقی، خوش بین و صلح اندیش.
۳- این فال بر شما نیکو و پسندیده باد که عالی است به شرط آنکه اولاً مرا دعا کنی، ثانیاً خواندن سایت تاروت رنگی را به همه توصیه کنی، مژده به شما به زودی به مراد دل می رسی ولی سرعت عمل، دقت و اراده قوی همراه با تلاش و راهنمایی از استاد را از یاد مبر و مغرور مشو.
۴- مسافرت عالی است. خرید و فروش به موقع می باشد. تغییر شغل و مسکن امکان پذیر خواهد شد. ازدواج عملی می گردد. حتماً او به سوی شما با شرمندگی بر می گردد. مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند درطالع داری. نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر احترام کنید. ملاقات مفیدی در پیش می باشد. سفری زیارتی سیاحتی خواهید داشت. آنچه از دست داده اید، به زودی خود یا همسرتان به دست خواهید آورد. جای نگرانی نیست. به بیمارتان بگویید که تا ۱۰ روز دیگر بهبود می یابد.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۱۴۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اتفاقی در زندگیت روی داده که تو را به شدت غمگین و ناراحت ساخته. از بخت و طالع خود گله مندی. اتفاقی است که افتاده و حسرت آن را خوردن بی فایده است. اما بدان که هیچ کس به فردای خود واقف نیست و هر آنچه خدا بخواهد اتفاق خواهد افتاد. پس به او توکل کن. با توانایی هایی که خودت هم از آن باخبری و در وجودت نهفته است، زندگیت را دوباره بساز که فردایت روشن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم به شما در مورد این نیت یاد آوری می کند:
* گفتم شاید با گریه و زاری، دل محبوب را به سر رحم بیاورم اما خیال باطلی بود. چون قطرات باران به سنگ سخت اثر نکرد.
* اگرچه بال و پر دل از غم شکسته شد اما با وجود این خیال خام، عاشقی را از سر بیرون نکرد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت دارای رنج و ناراحتی یکطرفه می باشد که جز فرسایش روح، نتیجه ای ندارد اما اگر واقعاً مایل به انجام آن از صمیم قلب هستید، با استادی ماهر مشاوره کن و راهنمایی بخواه. سرعت عمل، دقت، علاقه و اراده را همراه ساز و با توکل به خدای یگانه و زیارت یکی از مشاهد متبرکه و ادای نذر خود، انشاءالله انجام می گیرد.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: نرم و ظریف کار، قدرت طلب، پشتکار دار، حساس و رویایی، روشنفکر، عاقل و دانا، اهل کشف، حس ششم قوی، رفیق دوست، زیبا پسند، مودب، متین، اهل بیرون از خانه، پر اولاد، دنباله رو، شیک پوش، جذاب و تو دل برو.
۴- در مورد این نیت باید کاملاً حواس خود را جمع کنید و از افکار پریشان دوری کنید. او را درک نموده و با منطق عمل نمایید. همین هفته یا تا آخر ماه، عازم سفر خواهید بود که بسیار نافع است.
۵- خرید و فروش اشکال ندارد. برای ازدواج و طلاق مقدماتش فراهم نشده. بیمار شفا نمی یابد. قرض ادا می شود. گمشده پیدا نمی شود. مسافر از آمدن منصرف شده است.
۶- چیزی دریافت یا به دست می آورید ولی زود از دست می دهید. تغییر شغل برایش پیش می آید و کسی به او پیشنهادی خواهد کرد که موجب ترقی وی می شود.
۷- رنگ آبی کم رنگ را به شما توصیه می کنم که کلید انعطاف پذیری است و استراحت و آسودگی به شما می بخشد و از دلهره و وسواستان خواهد کاست.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

وقت آن رسیده که در وجود خود انقلاب کنی و غم و غصه گذشته را به دست فراموشی بسپاری. بیش از این فکر کم و زیاد دنیا را مکن. سعی کن بر وسوسه های وجود خود فائق شوی. گرچه احساس تنهایی می کنی و کسی را محرم دل خود نمی بینی، ولی با امید به خدا و پیشه کردن صبر و بردباری کامیابی به سراغت خواهد آمد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- چرا تا این اندازه به خود رنج می دهی و اعصاب خود را ناراحت می کنی ؟ شما که انسانی پاک و دارای قلبی مهربان و با صفا هستید، چرا زود رنج هستید و وسواس دارید، دنیا را هر طور گرفتی، همان گونه می شود.
۲- درست است که دل در گرو مهر کسی داری و دم بر نمی آوری و با یاد او خوش هستی، اما بدان که راز دل خود را با هر کسی نگویی زیرا با صبر این مشکل حل میشود و به مرادت می رسی اما کمی با حوصله باش و گاهی پنهانی از او سراغی بگیر.
۳- حال و هوای شما مانند کسی است که می گوید: “اگر چه نخواستن شهرت نزد خردمندان بدنامی است ولی ما خواستار نام و مقام نیستیم، بلکه به مستی و رسوایی عشق، دل خوش داریم.” این مطلب را حضرت حافظ در بیت سوم به شما گوشزد می کند
۴- با صبر و حوصله حتماٌ به مرادت می رسی. مسافرت را توصیه نمی کنم ولی خرید را سفارش می کنم و از فروش منصرف شوید. بیمار وضع خوبی ندارد. مسافر خبری می دهد. موفقیت در کار همراه شماست.
۵- انسان موفق می داند که چگونه می توان جدی بود، بی آنکه خشک و رسمی باشد ولی بازنده غالباً خشک و رسمی است زیرا فاقد توانایی جدی بودن می باشد.
۶- از ملاحت و بانمکی و خوش قلبی خود برای جلب نظر دیگران بهره بگیر ولی دل مردم را نشکن و صدقه بده و نذری که کردی ادا کن.
۷- سه نفر به شما حسادت می ورزند و دو نفر عاشقانه شما را دوست دارند. سعی کن مغرور نباشی زیرا غرور عامل شکست می باشد.
۸- امام علی (ع) می فرمایند: “به زندگی امیدوار باش زیرا آتش اندوه و غم بدن آدمی را می گدازد و مانند فلز مذابی آب می کند.”
۹- آنچه که هم اکنون در ذهن شما وارد می شود، هماناست که حضرت حافظ در بیت چهار می گوید و پاسخ آن را در بیت آخر به شما داده است.

 متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم بصیرت به زندگی خود نگاه کنی خواهی فهمید که تو بسیار بیش از آنچه آرزویش را داری از نعمات خداوندی بهره مندی، پس با توکل به خدا و با اتکاء به همت عالی خود قدم در راهی که قصد آغازش را داری بگذار و از سرزنشهای مدعیان هراس به دل راه مده که در تقدیر تو کامیابی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- همه چیز برای انجام این نیت کاملاً مهیا و آماده می باشد و جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا این نیت برآورده می شود. اما دو عامل را می طلبد: یکی آنکه از حسودان و بد اندیشان دوری کنید و راز دل را با آنان در میان مگذار و دیگر اینکه اندکی صبر و مقاومت داشته باشد.
۲- نیاز به سفارش این و آن نمی باشد. بر خدا توکل کن و سوره مبارکه الروم آیه های ۳ تا ۶۰ را با معنی و حضور قلب بخوان گشایش حاصل می شود.
۳- شخصی با موی بلند و سینه و ابرو و قدی کوتاه، با ناخن های نسبتاً بلند، درصدد ضربه زدن است. از او دوری کنید.
۴- او خیلی شما را دوست دارد. حیف است که موجب رنجش قلب او می شوید. بدان که او در کارش، مبتدی و ناوارد است، پس اگر کاری را انجام میدهد، به علت ناپختگی و بی تجربگی اوست. به همین جهت به طور ناخود آگاه انجام می دهد. سیاستمدارانه به او یاد دهید.
۵- بسیار طناز، عشوه گر، آداب دان و مؤقر هستید و خیلی میل دارید. از شما تعریف کنند که حقیقتاً لیاقت تمجید هم دارید.
۶- مسافر می آید. از گمشده اطلاع پیدا می کنید. ازدواج و طلاق هر دو زود است ولی بیمار شفا می یابد. از او خبری دریافت می کنید.
۷- چرا به خود رنج می دهی و با خود درگیری داری ؟ ادامه این وضع، موجب می شود که بر سر دو راهی قرار گیرید. پس اگر دچار این وضع شدی، فوراً با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید که تردید، موجب ناامیدی است. درحالی که تردید شما، ابداً معنی ندارد، این نیت عملی می گردد و سود سرشاری که فکرش را هم نمی کردی، نصیب شما خواهد شد.
۸- بازنده، هنگامی که از دیگران بد رفتاری می بیند، خشم و ناخشنودی خویش را بر زبان نمی آورد و زجر می کشد و با انتقام گرفتن از خود شرایط بدتری را پدید می آورد. اما برنده در چنین شرایطی آزادانه رنجش خود را بیان میکند و تخلیه احساس می کند، سپس مساله را فراموش می کند.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۴۶۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر بخواهی تمام عمر خود را در انتظار کسی باشی که برایت کاری انجام دهد، هرگز در زندگی موفق نمی شوی. کمی جسارت به خرج بده و خود پا پیش بگذار و بیش از این منتظر دیگران نمان، چرا که کاری که با سعی و تلاش خودت انجام شده باشد، هزاران بار به کارهای دیگران برتری دارد، پس تردید مکن و از همین حالا تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* از وفای محبوب در تعجبیم که با نامه و پیغام ما را شاد نکرد و به ما محبتی ننمود.
* اندیشه چاکری تو در سرم می باشد. مرا به محبت بخر ولی مفروش زیرا مانند این بنده مخلص کمتر چاکری وجود دارد که مبارک و فرخنده باشد.
* تیر نگاه از کمان مژگانت رها کن و حافظ را به قتل برسان چون مانند تو هیچ زیبایی چنین کینه توزی نخواهد کرد.
۲- مقدمات این نیت کاملاً فراهم نمی باشد و زمان برای اجرای آن بسیار زود می باشد. پس بسیار بجاست که با استادی ماهر مشورت نموده و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه الانسان را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار وجود دارد.
۳- از دور و نزدیک به شما پیشنهادهای گوناگون خواهد شد ولی فعلاً پذیرش آن به صلاح شما نمی باشد. به مسافرتی سیاحتی خواهید رفت که بسیار مفید است. خرید و فروش تفاوتی ندارد. به زودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که شما در آن سهم خواهید داشت و به نفع شماست.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: پر شور و نشاط، مسلط بر نفس، مهربان، خود دار، دست و دل باز، عاشق خانواده و دوستدار طبیعت.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۱۶۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

فرصتی به شما روی آورده که مدت آن بسیار کوتاه است. پس مواظب باش آن را از دست ندهی که در این صورت پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت و این فرصتها همیشه به انسان روی نمی کند. اگر در پی یار و همدمی می گردی سراغ کسانی برو که محاسن آنان ظاهری و مادی نباشد و دارای وجودی ارزشمند باشند که زندگی با چنین انسان هایی آسان و زیبا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- او با پای خود به استقبال شما آمده. حیف است که با سخنان بی جهت، وی را رنجیده خاطر سازید. پس به هوش باش که موقعیت بسیار حساس می باشد و زمان چندانی برای اجرای این نیت وجود ندارد. زیرا رقیبان بی شمار در انتظارند. پس باید دقت، سرعت، تلاش و علاقه را همراه سازی تا موفق شوید.
۲- حضرت حافظ در بیت های دوم و دهم می فرماید:
* زمان شادی را نگهدار و غنیمت بدان که همیشه گوهر مراد در صدف نیست.
* به حق تاج عالم آرای، سلطان اوست که حتی خورشید چون اوست. زیبنده تاج نمی باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- در این هفته خوابی خواهید دید که تعبیر آن سعادت و خوشبختی خواهد بود. نذرهای خود را چرا ادا نمی کنی و علت اینکه این هفته همه را ناراحت کردی چیست؟ باید ارزش خود را بدانی و بر اعصاب خویش مسلط باشی. زیرا حسودان در کمین زندگی شما هستند و شما از زندگی بسیار خوبی برخوردار هستی ولی متاسفانه درست ارزش آنرا نمی دانی.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، قابل احترام، رفیق باز، دوست عالی و مطمئن، با ادب، ملاحظه کار، آرام، متین، فداکار، کمال گرا، نویسنده ای ارزشمند، حساس و رویایی، عاشق علما و فضلا، متفکر، بد معامله و زود رنج.
۵- مسافرت خوبست. خرید و فروش فرقی ندارد اما تغییر مکان و شغل مناسب می باشد. ملاقات سودمندی در این هفته خواهید داشت.
۶- کوشش و تلاش همگام با اراده می تواند آینده شما را تضمین کند، پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.
شاملو می گوید: “باید ایستاد و فرود آمد بر آستان دری که کوبه ندارد چرا که اگر به گاه آمده باشی، دربان به انتظار توست.”

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۹۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشقی صادق هستی، نیت پاکی داری و به عشق خود وفاداری. در مقابل سختی ها صبور و ساکتی و از ریاکاری و زهدفروشی بیزاری. تنها پیشه ی تو در زندگی صداقت است، به همین روش ادامه بده و به لطف و رحمت الهی امیدوار باش که جزای نیکی های خود را از او خواهی گرفت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- همه می دانند شما تمام هم و غمت رسیدن به این نیت است و توجه کافی به آن دارید. پس انکار آن بی فایده می باشد. بنابراین سعی کنید مقدمات لازم و کافی را برای رسیدن درست و منطقی به آن فراهم کنید تا در آینده پشیمان نشوید.
۲- مژده می دهم که این نیت حتماً عملی می گردد و به خواسته خود می رسید. به شرط آنکه با دقت، فعالیت، سرعت عمل و مشورت با عالمان و دانشمندان در این راه گام بردارید.
۳- آینده ای بسیار درخشان در انتظار شماست و زندگی خانوادیتان در حال تحول و دگرگونی است. بطوری که دوران نگرانی هایشان بر طرف شده و آغاز بهار شادی فرا رسیده است. از جانب بنده به آنان تبریک بگویید.
۴- پدر و مادر، حتی نزدیکان زیادی نگران شما هستند. این در حالی است که آنان از زیرکی و متانت شما کاملاً آگاهی ندارند. در چهریتان نور موفقیت وجود دارد. پس این امر را به آنها ثابت کن.
۵- نماز فرصت عاشقانه زمین است. کسی که نماز نمی خواند، عاشقی نمی داند. زیرا در پشت نماز عارفانه هر ناخالصی پیداست. هیچگاه خود را از ایمان و عرفان خالی نکن. شما آتش فشانی از تلاش و کار خواهی بود.
۶- از طریق موبایل و اینترنت پیام های زیبایی دریافت می کنید. آنها را جدی بگیرید اما مواظب باشید که فریب نخورید. چون در این دوره جامدات هم فریبکار شده اند چون انسان در آنها دخل و تصرف می کند.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی به شدت حساس و سختگیر ولی بدان که امور دنیوی را هرچه سخت تر بگیری، سخت تر می گذرد. غصه دنیا را مخور و در مقابل مشکلات زندگی از خود پایداری نشان بده و از ناله و فغان بپرهیز. در سخن گفتن دقت بسیار داشته باش و اگر از چیزی اطلاع کامل نداری سکوت اختیار کن تا زندگی به آسانی به کام تو درآید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- بر سر هر موضوع کوچک و بی اهمیتی، غم و غصه می خوردی. دنیا ارزش این همه ناراحتی برای کم و زیاد را ندارد. دست از لجبازی، بداخلاقی و تند مزاجی بردارید و چشم به زیبایی های دنیا و اطراف خود داشته باشید تا راحت زندگی کنید.
۲- از منطق و عقل که خوشبختانه شما دارا هستید، همیشه بهره بگیرید. گاهی با کوهی از ناراحتی ها، لبخند می زنید و زمانی از کاهی، کوهی می سازید. لطفا به هر کس اعتماد نکنید و راز دل خود را فاش نسازید. زیرا همه مردم راز دار نیستند.
۳- حضرت حافظ در بیت های سوم و هفتم می فرماید:
* آن کاردان و عاقل، جامی به من داد که از فروغ و درخشندگی آن، زهره در آسمان به رقص آمد و ساز زنان گفت خوش نوش.
* پیرامون آستان عشق جای بحث نمی باشد. زیارت در آن حرم مقدس باید با تمام اعضا و جوارح نگاه کرد و شنید.
* در پیشگاه عارفان و حکیمان، خودنمای و فضل فروشی خلاف رسم و ادب می باشد. یا عاقلانه یا عالمانه حرف بزن یا لب از سخن باز نکن.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- به زودی ملاقاتی روی خواهد داد که از این ملاقات سودها خواهید برد. مسافرتی در پیش دارید که سود آور است. در معامله ای زیان شده ولی به زودی جبران می شود. کسی به شما نارو زده، به زودی جبران خواهد شد. کار مسافر فعلاً طول می کشد.
۵- این نیت را به وقت دیگری موکول کنید چون مقدمات آن را فراهم نساخته اید.
۶- اگر می خواهید دشمنی و خصومت به صلح و آشتی باز آید، در ۴ شب متوالی با حضور قلب، سوره مبارکه بقره آیه ۱۸۲ تا ۱۸۸ را با معنی بخوانید.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۴۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با خواست و یاری خدا زندگی خوب و مرفه ای در اختیار داری و موفقیتهایت روزافزون است. به شکرانه این نعمات الهی از یاد دوستان و آشنایان غافل مشو و تا آنجا که می توانی در خدمت به خلق خدا کوشا باش تا خداوند به پاداش این خوی نیک، نعمتت را افزون نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شخصی منتظر کمک و مساعدت شما می باشد. از او دستگیری کنید تا این نیت شما هرچه سریع تر انجام گیرد. آنگاه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا کنید.
۲- متاسفانه به کسی دلبسته ای که او شما را به بازی می گیرد. همین دلدادگی شما موجب شده که او طاقچه بالا بگذارد. در حالی که شخصیت خانوادگی شما ایجاب می کرد که با خودداری بیشتر و فکر و اندیشه عمل کنید.
۳- از این اندیشه صرف نظر کنید. ابداً به صلاح آینده شما نمی باشد ولی اگر خواستید عملی گردد، در مورد اول راهنمایی کردم.
۴- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم و هفتم می فرماید:
* چون صفای می از چهره ساقی پرتو افکن شود، از مهرورزان با سرود و ترانه یاد کنید.
* چون دست امید در کمر شاهد مقصود زدید، از پیمان دوستی و آشنایی در آن زمان یاد کنید.
* یک لحظه به سرمستی یاران وفا پیشه نمی پردازید، آخر عهد شکنی روزگار ستمکار هم اندازه ای دارد.
* ای ساکنان درگاه جانان، لطفاً مجاور بودن حافظ را به آن آستانه که پیشگاه عظمت و بزرگی است، بخاطر بیاورید.
۵- مجدداً توصیه میکنم، فعلاً صرف نظر کنید. مسافر حالش خوبست. ۴ فرزند خواهید داشت که سومی از همه بهتر است. مسافرت برای شما مفید است. خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر شغل و مکان فعلاً صلاح شما نمی باشد. از پدر و مادر یاد کنید. ملاقات مهمی در پیش دارید. به سفر زیارتی خواهید رفت.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: واقعاً مهربان، خیرخواه، پرشور، دنبال زیبایی، با نمک، نظر بلند، پرکار، جذاب و دلربا، راستگو، رک و بی پروا، جذاب، خوش قلب، کمک رسان و اهل میهمانی.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۱۹۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست دل سپرده ای و هرگز قصد بازگشت از سفر عشق را نداری، در عین حال بی تاب و بی قرار هستی. اگر می خواهی به این راه ادامه بدهی باید بر خود مسلط باشی و بیش از این خود را عذاب ندهی و ناله و زاری بیهوده نکنی. تو که در انتخاب این راه به حرف هیچ کس گوش نکرده و اکنون به خود کرده دچار شده ای باید صبور باشی و به خدا توکل کنی تا کارها رو به راه شوند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: با شخصیت، خودخواه، موفق، نصیحت پذیر، قادر به هر کاری، کمیاب، والا مقام، منطقی، جدی، عصبانی، بذله گو، محتاط، رفیق دوست، مودب، خوشگذران و با نمک.
۲- تصمیم دارید کاری انجام دهید ولی در اجرای آن تردید دارید. با توکل به خدا و با مساعدت از بخت، علاقه، سرعت عمل و دقت اقدام کنید که موفقیت بر رقیبان نزدیک است. پس تمام همت و تلاش خود را مصرف دارید و اگر نمی توانید به این عوامل پاسخ دهید، بسیار بجا و به موقع می باشد که جداً از این کار صرف نظر کنید چون کارهای بزرگ، سختی های بزرگ دارند و شما باید خود را برای رنج و ناراحتی آن آماده می ساختید. وقتی لباس آن چنانی و گردش و … می خواهید، یاد دیگران هم باشید که ناراحتی دارند.
۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* دل در آرزوی چهره جانان مونس جان نمی گردد و جان نیز به هواداری کوی دوست از خدمت جسم، سرباز می زند و نافرمانی می کند.
* از آن زمان که دل بیهوده گوی من در چین و شکن زلف دراز او جای گرفت، دیگر از این سفر طولانی و دور و دراز، قصد بازگشت به سینه من را ندارد.
* در برابر کمان ابروی او، پیوسته عرض نیاز و خواهش می کنم ولی گویی به دست محبوب، دو گوش این کمان با کشیدن زه، پیچیده و تاب خورده است و به من گوش نمی دهد.
۴- بهتر است از این کار صرف نظر کنی زیرا در آینده ای نزدیک، بر اثر ملاقاتی، شغل مهمتری به دست می آورید. همسر خود را آزار داده اید. سعی کنید دل او را بدست آورید. بیمار به همان حال باقی می ماند. خرید و فروش و تغییر مکان اشکال دارد. منصرف شوید.

متولدین بهمن

 جواب فال شما: غزل شماره ۲۳۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با امید فرج و گشایش قصد آغاز کار جدیدی را داری. این کار برای تو نفع بسیاری به دنبال خواهد داشت. به شرط آن که در این راه به جای یاری گرفتن از انسانها و امید بستن به آنها به خدا امیدوار باشی، هوا و هوسها را از خلوت دل بیرون بریزی و دلت را لایق انوار الهی گردانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مقداری از غرور و جاه طلبی خود بکاهید و به واقعیت های زندگی توجه بیشتری داشته باشید تا سختی ها از شما دور شوند. زیرا با این نبرد درونی که با خود آغاز کرده ای، چیزی غیر از افسردگی به دست نمی آورید.
۲- مشکلات شما با کمی دقت، وقت شناسی و تلاش قابل حل می باشد. بجای اینکه با افراد بیگانه مشورت کنی، بهترین مشاور شما خانواده است. همین امروز جلسه ای تشکیل بده و با آنان دراینباره مشورت کن.
۳- از کوشش دست برندار زیرا طالع شما در برج حوت (اسفند) می باشد و بسیار درخشنده و نورانی است. به زودی شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت. پس زمانی که موفق شدی، ضمن سپاسگزاری، نذر خود را ادا کن و متعهد باش که درکارها فقط بر خداوند توکل داشته باشی.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق دوست، عاشق همسر، درویش مسلک، بدون خطر، حساس و رویایی، با سلیقه، محتاط، پرکار، اصیل، با اخلاق، متغییر، با قیافه، متغیر، عاشق مالکیت، اهل اعتدال، سخاوتمند، گاهی لجوج، گاهی بی تفاوت، بیش از اندازه مهربان و احساسی.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش صلاح نیست. تغییر مکان و شغل حتمی است. ازدواج بالاخره عملی می گردد و طلاق راهی طولانی دارد. در امور تحصیلی و علمی موفق می شوید.

متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۲۶۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

به شدت منتظر کسی هستی که با آمدنش غم و رنج تو پایان می یابد و خوشبختی به تو رو می کند. هرچه می کنی اندیشه ات از فکر او خالی نمی شود و تنها و تنها به او می اندیشی. روزها را به امید رسیدن به او به شب می رسانی. برای رسیدن به این نیت هنوز مدتی زمان لازم است. منتظر بمان و ناامید مشو. او خواهد آمد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- خیلی مایلید که سفر کرده باز آید تا از غم و هجران رهایی یابی و دل غرق خونت شاد و خوشحال گردد. بدان که این نیت در حال شکل گیری است اما تردیدها آنرا به عقب می اندازد. از توجه او استفاده کنید و گوی مقصود را در حلقه مودت اندازید تا پیروز شوید.
۲- این نیت نیازمند صبر و حوصله بیشتری می باشد و اجرای آن اکنون زود است. اگر چه فکر می کنی منافع بیشماری دارد اما آینده در دستان شما قرار دارد و در آن سودها خفته است. پس خود را از دوستان بد و معتاد و سیگاری رها کن.
۳- کسی از تقدیر و سرنوشت اطلاع ندارد. آینده درخشان شما موجب حسرت دیگران خواهد شد. لطفاً سوره مبارکه ملک را با حضور قلب و معنی بخوان که نیت شما را به وضوح برایت شرح می دهد.
۴- زود رنجی شما موجب دلسردیتان می گردد. در حالی که جهان به کام هیچ کس نیست و همه مردم یک رنگ و یک پیشه نیستند، شما نیز باید در کارهایتان سیاست و تدبیر را از دست ندهید.
۵- نصیحتی می کنم که شادی دو جهان را در بردارد. از نشانه های دانشمند گزیده گویی و دانستن روش گفتگو است.
۶- در این غم و اندوه نباشید که چرا به فلان مقام نرسیده اید. در این اندیشه باشید که آیا لیاقت آن مقام را دارید. غم نخورید که چرا مشهور نیستید. بلکه بکوشید تا شایسته شهرت بشوید.
۷- ولخرجی شما را به کارهای زشت وا می دارد. دل را سخت می کند اما سخت دلی بهتر از زشت کاری است.
۸- تو نیکی را از دست نده. دیگران نیز خوب خواهند شد. وجود نیاکان همچو باد است و بدها همچو گیاه. هر جا باد بوزد، گیاه بناچار سر فرود می آورد.
۹- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:
* بیا که به دل خسته و مجروح ما قوت و نیرو برگردد. زیرا به سبب آمدنت، تن مرده ما باز روح می یابد.
* بیا که سرشت مقبول حافظ به امید گلزار وصل تو آواز می خواند و به شوق وصال تو ترانه سرایی می کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۱۰- به زودی از طریق اینترنت و موبایل، خبرهای خوبی دریافت خواهی کرد و پیامی دریافت می کنید که باعث تغییرات اساسی می شود.

منبع: تاروت رنگی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد