فال حافظ جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ جمعه ۲۳ شهریور را بخوانید.

فال حافظ جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۳۱۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست درد عشقی در سینه داری و در تمام این مدت هرگز از طلب آن دست برنداشته ای، حتی با سرزنش دیگران و طعنه های حسودان. تو انسان واقعا وفاداری هستی، پس وصال به او و رسیدن به مقصود، پاداشی است برای وفاداری، فداکاری و تلاشهای مستمر تو که به امید خدا به زودی به آن دست پیدا خواهی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم، ششم و نهم می فرماید:
* پس از مرگ که فنای ظاهری است، دوباره روح راه عشق را می جوید و خطرها و دشواری ها همچون گذشته در کمین خواهد بود. دریغا مگو که چون زندگانی من در این جهان پایان یافت، رستگار شده ام.
* پس از این از تیر بی نشانه حسودان مرا اندیشه ای نخواهد بود زیرا به وصال یار کمان ابروی خود رسیده ام.
* هر چند مقام علمی حافظ به آسمان رسیده است اما عشق تو قامت بلند و او خوار و ذلیل و خمیده کرده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- چرا در آن کار سرگردان و حیران می باشید و بر آنچه پیش نیامده، غصه می خورید؟ به شما مژده می دهم که ابداً جای نگرانی وجود ندارد و این نیت در حال اجراست. ولی شما وسواس دارید و اضطرابتان ناشی از عدم آگاهی، تردید و دودلی می باشد در حالی که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
۳- مسافر شما حالش خوبست. به زودی هدیه ای می فرستد. ملاقات مهمی در پیش دارید. مسافرتی خوش خواهید داشت.
۴- در ده شب آینده خوابی خواهید دید که در بانکی بوده و مشغول حساب رسی هستید. نشانه آنست که دارای قوایی کاملاً فعال خواهید شد و با کمک کسی که شما را دوست دارد، به ثروت و مقامی دست می یابید. بر شما مبارک باد.
۵- از طریق موبایل و اینترنت مکاتبات و تبادل نظرهایی انجام خواهد گرفت. اگر چه مفید بوده و اشکالی ندارد ولی خالی از خلل نیز نمی باشد. مواظب باشید.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۴۶۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی در کارهای شما پیشرفتهای مهمی حاصل می شود و به درجات عالی خواهید رسید. این ارتقاء بی زوال و جاودانه خواهد بود. اگر کار و تلاش خود را چند برابر کنید و از سختی های راه نگریزید، احتمال آنکه هرچه پیش می روید راه دشوارتر شود بسیار زیاد است. پس اگر طالب شاهد پیروزی هستی، خود را آماده این راه کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت پسندیده، به کمال رسیده اگر چه عقل، بعضی اوقات کنترل را از دست میدهد اما سعی کنید با اندیشه و تفکر این نیت را به سرانجام برسانید. همین امشب، سوره مبارکه رعد، آیه ۱ تا ۲۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش حاصل می شود.
۲- خیلی سخت گیری می کنید و زمان را از دست میدهید. اگرچه زمان وصال برای عاشق کوتاه است و این قدر از فراق و ناراحتی حرف نزنید. او فردی بی توجه است زیرا چندین بار آمده اما شما نیز خیلی مته به خشخاش میگذارید. هرچه زودتر از این عوالم که برهوت نام دارد، خود را رهایی بدهید و در جاده راست گام بردارید به صلاح شما است. در غیر این صورت بالاخره رسوا می شوید.
۳- با او نیز سخن و حرف بزنید تا شاید به راه راست بیاید. غیر از صبر و شکیبایی چاره ای ندارید. انجام این نیت به صبر نیاز دارد چون هنوز کاملا موقعیت فراهم نشده است و امکان ضرر وجود دارد.
امام علی (ع) می فرمایند: “کسی که کم سخن باشد، گناهش کمتر است.”
۴- ما بسیار کم درباره آن چه که داریم فکر می کنیم، در حالی که پیوسته در اندیشه چیزهایی هستیم که نداریم. پس شما مانند مرد عمل، فکر کنید و مانند مرد فکر، عمل کنید.

 متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

انسانی بسیار حساس هستی ولی از این حساسیتهای بی مورد جز غم و غصه چیزی عایدت نمی شود و کارهایت را مشکل و دشوار می کند. تو که سالها به دنبال انجام این نیت بوده ای چرا حالا که وقت عمل رسیده با تصورات بیجا و حساسیتها و حسادتها کار خود را خراب می کنی. پیش از آنکه فرصت را از دست بدهی به خود بیا تا دم عیسایی او به زندگیت روحی تازه بخشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به مساله و موضوعی توجه داری که فارغ و آسوده شدن از آن برایت بسیار مشکل است. گرفتار وسوسه عجیبی شده اید. گویی تمام اندیشه و زندگی شما را تصاحب کرده است. بهترین راه آنست که بدون رودر بایستی و تعارف، هر آنچه را که لازم است، با او در میان بگذاری. اگر او توجه کرد و عمل نمود، آسوده خاطر باش ولی اگر وقت گذرانی نمود، با توکل بر خدا، فوری، دوری بجوی که ادامه دادن، شایسته نیست.
۲- حافظ در بیت هفتم می فرماید:
* ای یار عیسوی نفس جان بخش، سایه قامت تو بر پیر من، پرتو و انعکاس نوری است که بر استخوان پوسیده تابد و آن را زنده سازد. محبت آنست که از هر دو سوی باشد و یکطرفه رنج آور است.
۳- این مطلب صحیح است که حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* ای دوست گرامی، حافظ سرگشته را با عشق تو یگانگی و پیوست.
۴- این عشق دیرینه می باشد. زیرا عشق ورزی برای عاشقان حقیقی از روز ازل، بهره یشان بوده است ولی این عشق را نباید به پای هر بی اهلی گذاشت. بلکه شایستگی و لیاقت لازم است تا شما با او سخن از عشق و محبت بگویید.
۵- شما باید با درایت و کیاست بیشتر، عمل کنید. زیرا از خانواده ای فهمیده و آداب دان و اهل فضل هستید، حیف است که خود را به چیزهای پیش افتاده و مهمل مشغول کنید. قدر و ارزش خویش را بدانید و اگر از این فرد کلا صرف نظر کنید، بهتر است. هدیه ای دریافت می کنید. به زودی با فرد مهمی ملاقات خواهید کرد که بسیار سودمند است.
۶- موفقیت در آینده، متعلق به شماست. انسانی خوشبخت می شوید و از زندگی خوبی برخوردار هستید. پس آن را با هوس خراب نکنید و نذر خود را ادا کنید.
۷- خود را بشناس. زیرا زندگی ارزش یاب نشده است. پس ارزش خود را حفظ کن.

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی صبور و شکیبا هستی و با وجود بی مهریهایی که از یار دیده ای همچنان به او وفاداری، اما همیشه درمورد آینده نگرانی. نگرانی تو بی مورد است، زیرا خدا تو را در همه حال یاری خواهد کرد همچنین تمایل قلبی او به تو کارها را آسان تر خواهد نمود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* برخیز و با این خاکسار به میخانه روی آور تا در آن جمع بنگری که مقامی بس والا می باشد.
* بی خبر او سرمست بر من گذر کردی ولی به حافظ توجهی نکردی. بنابراین باعث تاسف من می باشد اگر راه جگر سوزم در دامن جامه زیبایی تو بیفتد. آن را به آتش کشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما با چنین هدف بزرگ و قابل قبولی نباید تردید و دودلی را به خود راه دهید بلکه همراه با تلاش و توکل بر خداوند گام بردارید و از رنج و ناراحتی های آن ناامید نشوید. بلکه با تمام توان در جلب رضایت او کوشش کنید. این نیت عملی است و طالع شما در برج سعد می باشد. به زودی شاهین اقبال بر بام خانه شما خواهد نشست و جای هیچ گونه نگرانی و اضطراب نیست.
۳- شما بسیار مهربان و شکیبا می باشید. از این که با دشمنان خود از راه حیله و کینه وارد نمی شوید بلکه با رفتار خوب و پسندیده ای به آنها می فهمانید، بسیار خوبست و خداوند در کارها به شما کمک می کند. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم.
۴- در ۱۰ شب آینده خوابی خواهید دید که در کنار دریا یا دریاچه ای هستید. تعبیرش این است که در کنار فرد عاقلی هستید که او قادر است شما را پاک و زندگی خوبی برایتان بوجود آورد. انشاءالله هر چه زودتر آنچه می خواهید به دست خواهید آورد. نذر خود را ادا کنید. مسافرت و خرید و فروش و ازدواج سود آور است.
۵- رنگ سفید یا آبی آسمانی بر زیبایی و وقار و متانت شما خواهد افزود و احساس شما را شکوفا می کند.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۲۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ظاهری آرام ولی درونی پرهیاهو داری. از زندگی خسته شده و به دنیا توجهی نداری. به تازگی عشقی (کاری) سر راهت قرار گرفته که تو را به دنیا و زندگی علاقمند کرده و فکرت را به شدت مشغول ساخته است. به سخن اهل دل گوش کن و از حقیقت مرنج. به زودی پیامی دریافت خواهی کرد که زندگیت را لبریز از شادی و سعادت می کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- آدمی خود خواه، لجوج، یکدنده، عصبانی، زورگو، طناز، دلربا، مهربان و بسیار با گذشت هستید ولی دیگران ارزش واقعی شما را نمی دانند.
۲- در آینده بسیار نزدیک، به موقعیت بزرگی نائل می شوید. بطوریکه همه نسبت به شما احساس حسادت خواهند کرد.
۳- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* چند شب است که خوابم نمی برد. پس خمار صد شبه دارم. شرابخانه کجاست ؟ یعنی برای دفع خماری باز هم شراب بهتر است. حالا میخانه را نشان دهید تا دفع خماری کنیم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- حضرت حافظ در بیت پنجم نیز به شما خطاب می کند و متذکر می شود که:
* من هرگز به دنیا و امور دنیا توجه نداشتم، اما این چهره توست که آن را در نظر من این گونه زیبا جلوه داده است. یعنی رخ تو آراسته و مزین به اسباب حسن و خوبی است و از آن جهت است که جهان و کارش به نظرم آراسته و پیراسته می باشد.
خلاصه چون حسن تو عالم را زینت داده است، پس دنیا به نظرم زیبا می آید. آری شما دنیا را از این دیدگاه نظاره کنید. آیا نمی دانی که این دنیای مادی، عجوزه ای است که هزاران داماد دارد و مهمان خانه ای است که هر روز، یکی می آید و دیگری می رود.
۵- مسافرت را توصیه میکنم. خرید و فروش به موقع است. ازدواج با صبر عملی میشود، ولی طلاق ابداً صورت نمی گیرد. از سفر کرده ای، خبری دریافت می کنید و به زودی هدیه ای به شما می دهند. با شخص مهمی ملاقات خواهید کرد.
۶- از زندگی خود راضی باشید و قدر آن را بدانید. زیرا دیگران حسرت شما را می خورند.
۷- حرف حق را قبول کنید. دلت را از تلاطم خالی کن تا نبوغ شما کار خود را انجام دهد و شما موفق شوید.
۸- برنده می داند که گاهی اوقات پیروزی به بهای بسیار گرانی بدست می آید، اما بازنده بسیار مشتاق برنده شدن است. در جایی که نه قادر به برنده شدن و نه حفظ آن است.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۱۸۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

به تازگی به کامیابی های بزرگی رسیده ای که حاصل دوران رنج و صبر و پایداری شماست. روزگار به شما روی خوش نشان خواهد داد و شما به بزرگی و منزلت خواهید رسید، اگر همتی بلند داشته باشید و در تمامی کارها از خود صبر و شکیبایی نشان دهید و دعای خیر دیگران بدرقه راهتان باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* از این پس من و همراهی مرشد روشن ضمیر که آینه وار، اوصاف جمال ازلی در آن آشکار است و در این آینه از ظهور ذات حق نشانی توان یافت.
* من اگر به مراد دل رسیدم و شاد شدم، جای تعجب نیست. زیرا سزاوار این شادی و کامروایی بودم و این دو را محبوب به عنوان صدقه به من محبت کرد.
* سروش عالم غیب آن روز این بشارت را به من داد که در بردن با رغم و رنج عشق ثابت دادند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- رنج های فراوانی تحمل کرده ای و از کس و ناکس، حرف ها شنیده ای اما دیگر تمام شد و همه چیز به خیر و خوبی در حال انجام خواهد بود. بهتر است از راهنمایی استادی کامل و آگاه در مسائل بهره مند شوی و از سرعت عمل و دقت غافل نباشی.
۳- این نیت به زودی برآورده می شود و قرین شادی خواهی شد. همه چیز بر وفق مرادت خواهد بود و جای نگرانی نمی باشد.
۴- به یکی از مشاهد متبرکه برو و زیارتی کن. دعایی بخوان که گشایش بسیار است و نذر خود را ادا کن. از مسافر، هدیه ای میرسد و حالش خوبست. بیمار شفا می یابد. گمشده پیدا می شود. تجارت سود آور و مسافرت مفید خواهد بود. آن کسی که به شما خیانت کرده، به زودی دچار بیماری شدید می شود. با همسرتان بیشتر مهربان باشید. چهار فرزند در طالع دارید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: فیلسوف مآب، باهوش، گوشه گیر، انتقام جو، پشتکاردار، موفق، مرتب و منظم، عدم اعتماد به نفس، کمک رسان، پر انرژی، منطقی، مدیر و مدبر، با شخصیت، با هدف، اهل گردش و تفریح، اهل رستوران و گاهی وسواسی.
۶- از تغییر و تحول ناراحت نشوید بلکه خوشحال باشید که خداوند یاری کرد تا شما ضرر و زیان متوجه تان نشود. به پدر یا همسر خود بگویی مواظب سلامتی خویش باشد.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در روزگار خوشی، ناخوشان و افتادگان را از یاد مبر. دشمنانی سرسخت و پلید در سر راه تو کمین کرده اند، از آنها ترسی به دل راه نده و از شر آنها به خدا پناه ببر که خداوند بهترین و تواناترین پناهگاه است. در تصمیمی که گرفته ای استوار باش و فریب دیگران را مخور. به زودی خبری خوش که مدتها منتظر آن بوده ای به تو خواهد رسید. از دعا و اثر آن در رسیدن به مقصود غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دشمن سرسخت چشم آبی، قد بلند، چهار شانه در کمین نشسته که از موفقیت شما در هراس است. از او ترسی به دل راه ندهید.
۲- چقدر مهربان و با صفا هستی ولی متاسفانه قضاوت دیگران چنین نیست و آن هم به علت غرور بیش از اندازه شماست.
۳- همه قبول دارند که خوش هیکل، برازنده و تو دل برو هستی ولی بدان که عده زیادی به شما حسادت می ورزند پس مواظب باش.
۴- ابداً نگران نباش، طالع و شانس بر وفق مراد شماست، به شرط آنکه به پند و اندرز اطرافیان توجه کنی.
۵- همین روزها به خواستگاری شما یا یکی از اقوام شما می آیند. آنها مردمانی خوب و اصیل هستند. آنها را پذیرا باشید.
۶- ازدواج عملی (طلاق هم عملی) – بیمار شفا می یابد ولی سفر کرده از شما ناراحت است و فعلاً نمی آید.
۷- چیزی گم کرده ای، نگران نباش به زودی پیدا می شود. فقط توکل بر خدا کن.
۸- برای بیماری شما، شربت نسترن و گلاب را توصیه می کنم و خبر خوشی دریافت میکنی، نگران نباش. این نیت با صبر قابل اجراست.
۹- چرا نذر می کنی ولی ادا نمی کنی ؟ سوره مبارکه الصافات از آیه ۴ تا ۱۰ را با حضور قلب و معنی حتماً بخوان که گشایش بسیار در آن است.
۱۰- هدیه ای شیرین برایت دارم، برنده می گوید: “بیا برای مشکل راه حلی پیدا کنیم ولی بازنده می گوید هیچکس راه حلی را نمی داند.”
امام علی (ع) می فرمایند: “فرصت خیلی زود می گذرد ولی دیر برمی گردد.” نگرانی شما بیهوده است. موفقیت در چند قدمی شماست که با صبر و حوصله به دست می آید اما مواظبت می خواهد.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۱۲۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

در دام عشقی اسیری و فکر می کنی به هیچ عنوان نمی توانی از آن بگذری. گرچه این کار در ابتدا به نظرت ساده و آسان می آمد ولی حالا مشکلات از هر طرف به تو روی کرده اند. به خاطر داشته باش که هر گل خندانی قابل اعتماد نیست. قبل از آنکه بیش از این اسیر او شوی او را امتحان کن و وفاداریش را بسنج. نیتی در دل داری. هرچه زودتر آن را عملی کن زیرا تأخیر در انجام این نیت برایت پشیمانی به بار خواهد آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت دهم و آخر می فرماید:
* می بنوش و یک جرعه به یاد دوستان رفته بر خاک بریز و به زبان حال از دل خاک سرگذشت آنان را سوال کن که در سینه دلش از داستان جمشید و کیخسرو و قصه های فراوانی دارد.
* عذر طالع خود را چگونه بیان کنم. آن دلبر آشوبگر با تلخی نکته دانی خود حافظ را کشت در حالی که در دهانش قند و شکر دارد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- سخت شیفته این نیت هستی در حالی که این نیت رنج و عذاب فراوان دارد و برای اجرای آن باید دقت، تلاش و سرعت عمل را به کار اندازی و از تردید دست برداری. اگر نمی توانی بسیار بجاست که از این کار منصرف شوی.
۳- توکل بر خدا داشته باش. به زودی ملاقاتی خواهی داشت که بسیار سودمند است و تغییرات کلی حاصل می شود. کمی حوصله کن.
۴- اگر دلسرد نشوی و دوباره شروع کنی، مطمئن باش موفقیت را در آغوش خواهی گرفت.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: نرم و ظریف و شکننده، مظلوم، تمیز، مقتصد، دوست داشتنی، درس خوان، جذاب و دلربا، فرشته، خود ملاحظه کار، جدی، با وفا، قانع، صبور، واقع بین، منطقی، اهل مسافرت، دوستدار خارج، چشم هم چشمی، رقابت طلب و خواستار لذت.
۶- این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر کن و سوره مبارکه القلم آیه ۱۰ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوان.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش سود آور نیست. بیمار تفاوتی نمی کند. طلاق حتمی است. ازدواج صورت نمی گیرد. برای تغییر شغل و مکان زود است. مسافر شما اوضاعش بهبود یافته و مرتب می باشد. نگران نباشید بلکه برایش دعا کنید.

 متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۵۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که قصد انجام کار و فعالیت جدیدی را داری راهی را انتخاب کن که از آن نفعی به تو و دیگران برسد و علاوه بر سود مادی، نفع معنوی نیز همراه داشته باشد. تنها به فکر مادیات نباش که در لباس درویشی هم می توان خوشبخت و سعادتمند زندگی کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- باید خود را برای کارهای مهمتر آماده سازی زیرا مقدمات آنها فراهم شده. به درایت و کیاست و سرعت عمل شما نیاز دارد. بنابراین خود را از تار و پود تردید رها کن و دل به دریا بزن و اقدام کن.
۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و هشتم می فرماید:
* صاحبدلان هر دو جهان را در یک لحظه در راه محبوب نثار می کنند. بلی کار عشق است و در این قمار در وهله اول باید سرمایه جان را باخت.
* اگر دولت وصل تو دری که به روی عاشق بگشاید، بدین خیال می توان پیشانی بر درگاه سائید و دست و پایی زد و کوشش کرد.
* عاشقی و جوانی و وارستگی جامع آرزوهاست. با این سه عامل به مراد میتوان رسید. آری چون معانی فراهم آمد و معانی شیرین دست داد، می توان هنر نمایی در فصاحت و بلاغت کرد.
۳- تمام مشکلات شما به زودی حل می شود و از اندوه این نیت خارج خواهید شد و بحمدالله جایی برای نگرانی وجود ندارد. به زودی به مرادت می رسی. پس نذر خود را حتماً ادا کن و مرا نیز دعا کنید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق، دارای همسری مهربان، اصیل، خوشگذران، ولخرج، سازشکار، آتشین مزاج، رفیق باز، عشوه گر، جذاب و مردم پسند.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش خوب است. ازدواج عملی است. بیمار که حالش زیاد خوب نیست تا پانزده روز دیگر حتماً بهبود می یابد. کسی در خانواده شما مشغول توطئه است، مواظب باشید. به او بگویید بدبینی غیر از مراقبت است. انسان موفق کسی است که حواس خود را کاملاً جمع کند تا در این دوره وانفسا کسی سرش کلاه نگذارد.

 متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۲۵۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی حساس که همه چیز را خیلی سخت می گیری و زندگی را به کام خود و نزدیکان زهر می کنی. مگر زندگی چند سال ادامه خواهد یافت که تمام عمر را صرف مسائل جزئی می کنی؟ همه چیز که نباید کاملا مطابق میل تو باشد. کمی هم تو با زندگی سازش کن و قانع باش که بسیارند کسانی که حسرت زندگی تو را دارند ولی تو قدر آن را نمی دانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم و نهم می فرماید:
* هم نشینی دلپذیر و رودی خوش آهنگ خواهم تا اندوه و رنج درون را با نغمه و صدای زیر و بم آن آرام کنم.
* چون در روز ابتدا نوش و نیش را بی حضور ما قسمت کردند، پس اگر قسمت تو چندان به دلخواه نمی باشد، نباید خرده گرفت.
* صد بار به قصد بازگشت از میگساری، جام باده را از دست نهادم اما ناز و غمزه ساقی در این میان برای شکستن توبه من کوتاهی نمی کند.
* آنگونه که لاله در ساغر خود می و مشک دارد، تو هم ای ساقی، در جام من به یاد خال مشکین یار، باده و مشک بریز که در این صورت، هیچگاه از آینه دلم محو نمی شود.
* شرابی که دو ساله باشد و معشوق جوان چهارده ساله، مصاحبت این دو کوچک و بزرگ بجای اکابر فریبکار برای من کافی است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به دنیا و عوامل آن زیاد پایبند نباشید و غم کم و زیادی آنرا نخورید. بلکه سعی کنید از آنچه دارید، به بهترین وضع استفاده کنید.
۳- از زندگی خوبی برخوردارید. قدرش را بدانید زیرا دیگران به شما حسادت می کنند و قصد تخریب زندگی شما را دارد. پس هر چه می توانید از حسودان، سیگاری ها و افراد معتاد دوری کنید.
۴- این نیت به شرط داشتن اراده، تلاش، سرعت عمل و دقت حتمی است اما با تردید و وسواس خراب می شود و از بین می رود.
۵- بیمار تا یک ماه دیگر شفا می یابد. از مسافر خبرهای خوش دریافت می کنید. دوست صمیمی شما مشغول اقدام مهمی است. پدر یا همسر شما دست به کاری زده که نگران است. به او بگویید نگران نباش. بلکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نگران نباشید.
۶- اگر می خواهید یاری خداوند شامل حال شما شود، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۹ تا ۱۵ را با حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار خواهد بود.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۳۲۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

انجام این نیت خواب و خوراک را از تو گرفته و شوق آن، در وجود تو، هیاهویی به راه انداخته است. اما بدان برای رسیدن به مقصود، خیالبافی ثمری ندارد و باید واقع بین بود و با حقایق زندگی کرد. با تلاش وسیع و همتی والا، می توانی آنچه را که در رویا آرزویش را می کشی، در عالم واقعی به دست آوری و اکنون زمان آغاز است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شما با رویا، خیال پردازی و آرزوهای دور و دراز، کار را بر خود و اطرافیان مشکل می سازید. اگر می خواهید به رویاهای خود جامه عمل بپوشانید، باید از استعدادهای فراوان خود، همراه با فعالیت و توکل بر خدا، سود و بهره بگیرید. در این صورت آینده ای بسیار درخشان در پیش خواهید داشت. پس باید فردی مفید باشید.
۲- به شما قول می دهم به مرادتان می رسید. چنان چه با یکی از اقوام نزدیک مشورت نموده و به او بگویید. فعالیت و کوشش را از دست ندهید. نگرانی شما بی مورد است. جهت راهنمایی بیشتر در زندگی از پدر و مادر یا بزرگتر خانواده کمک بگیرید.
۳- آینده در دستان پر توانای شماست. اراده و فعالیت را به خدمت بگیرید که شاهین موفقیت در نزدیکی شماست. مسافرتان حالش خوبست و کارش تا سه هفته دیگر به اتمام می رسد و آن را مژده خواهد داد. قرض پرداخت می شود. ازدواج عملی است و راه طلاق هموار نمی باشد. خرید و فروش هر دو نافع است. مسافرتی سودمند در پیش دارید.
۴- در ۱۵ شب آینده خوابی خواهید دید که در مراسم عزاداری شرکت کرده اید. نشانه اینکه امیال پست خود را کشته اید و به اصلاح درون پرداخته اید. در انتخاب دوستان خود تجدید نظر کرده اید و آینده ای درخشان در انتظار دارید.
۵- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار خواهد بود.

 متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با امید به یاری و مدد دوستان وارد کاری شده ای، اما تمام تصورات شما غلط از آب درآمد و آنها تو را تنها گذاردند. با تمام زحمتی که تو در این راه کشیده بودی اکنون غصه بیهوده نخور و بدان اشتباه تو در آن بود که به جای توکل به خدا از خلق او یاری خواستی. اکنون به خود بیا و از قادر مطلقی یاری بجو که هرگز تو را در نیمه های راه رها نخواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:
* نکته ها و سخن های بسیاری میان ما رد و بدل شد اما هیچ شکایتی نکردیم و جانب احترام را نگه داشتیم و به تو بی وفایی نکردیم.
* محبوب جواب داد که ای حافظ تو عاشق ما شدی وگرنه مامور و نوکری نزد تو نفرستادیم که به زود عاشق ما شوی، بلکه با میل خودت بوده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- متاسفانه دل به کسی بسته اید که او کمتر ارزش محبت و ارادت شما را می داند و عجبا که از این کار او نیز گله و شکایتی هم ندارید. خوبست انسان محبتش را در طبق اخلاص برای کسی یا کسانی بگذارد که ارزش آن را بداند. محبت زیاد انسان را گمراه می کند.
۳- این نیت فراز و نشیب زیادی دارد زیرا نتیجه آن زود به دست نمی آید و محبوب ساده به دام نمی افتد. بلکه نیاز به مهارت، اندیشه و فعالیت دارد. پس اگر بدون مطالعه عمل کنید، مطمئن باشید جز پشیمانی سودی به دست نمی آورید.
۴- علاقه مند به سفر خارج هستید اما بدانید که برای شما سودی ندارد یا بهتر بگویم آن طوری که شما تصور می کنید آنجا بهشت برین نمی باشد. هیچ جای دنیا بهتر از وطن انسان نیست. مسافرتی در پیش دارید و ملاقات مهمی خواهید داشت که سودمند است. اگر گوش شنوا برای زندگی خوب داشته باشید و گوشی را بردارید، روزی هزار بار تلفن همراه فرشتگان ملکوت زنگ عشق برای شما می نوازد.
۵- به قول و قرار و تعهد افراد اطمینان نداشته باشید چون مردم یکرو و یکرنگ نمی باشند. بلکه نصایح پدر و مادر و همسر را خوب توجه کنید. شما که از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید، تلاش را همراه با توکل و دقت و شدت عمل به کار اندازید تا از رقیبان جلو افتید.

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد