اقدام قهرمانانه رفتگر برای کمک به فقرا ! + تصاویر

آقای ژائو پیرمرد رفتگر 58 ساله چینی است که به مدت 30 سال به فقرا و رفع نیازهای آنان تلاش نموده است و تاکنون هزینه زیادی را نسبت به درآمدش صرف آنها نموده است.

اقدام قهرمانانه رفتگر برای کمک به فقرا ! + تصاویر

از مهم ترین و اصلی ترین نیاز انسان ها در سطح جهان می توان به خوراک، پوشاک، مسکن و... اشاره نمود که برای برطرف نمودن این موارد می بایست اشتغال زایی انجام شود تا تمام انسان ها بتوانند با کار کردن در زمینه های مختلف نیازهای خود و خانواده خود را برطرف سازند.


با این حال با وجود اختلاف طبقاتی بسیار زیادی که در صفحات مجازی می توان به سادگی تمام مشاهده نمود، میزان زیادی از انسان ها متاسفانه به دلیل عدم وجود شغل مناسب از پرداخت هزینه های ثابت ماهانه نمی توانند کنار بیایند و در نتیجه می توان شاهد بی سوادی، افسردگی و دیگر واثعیت های تلخ در آن خانه و خانواده و خانواده های این چنین شد که نتیجه ناخوشایندی می باشد.

از این رو تمام انسان ها می توانند با وحدت و همکاری دست به اقداماتی انسان دوستانه و به دور از مرزهای اختلافاتی، بزنند و به یکدیگر از هر نقطه جهان کمک نمایند و این کمک حتما نمی بایست بسیار گران قیمت باشد. شاید شما بتوانید تنها با یک بسته شکلات چندین نفر را خوشحال سازید!

با این وجود " انسانیت " کلمه بسیار جالب و با معانی گسترده ای می باشد که هر یک از ما می توانیم آنرا هر چه بهتر در طول عمرمان در ذات و درونمان نگه داریم. برای مثال ما قصد داریم شما را با رفتگر 58 ساله زحمت کش چینی آشنا سازیم که این روزها از بازتاب فراوانی در رسانه های مختلف روبرو شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

آقای ژائو پیرمرد رفتگر 58 ساله چینی است که نسبت به شغل و زندگی ای که دارد، می توان وضعیت زندگی آنرا ضعیف حس کرد که هیچ گونه وعده غذایی تجملی و گران قیمتی را در طول روز نمی خورد! وی ماهانه حقوق 2000 یوانی را از دولت چین در مقابل کارهایی که انجام می دهد، دریافت می کند.

اما با وجود این شرایطی که تا اکنون خواندید، وی گذشته ای بسیار تلخ را پشت سر گذاشته است که اصلی ترین عامل آن فقر و بی پولی بوده است. به همین دلیل وی 3 دهه اخیر زندگی اش را به فقرا کمک نموده است و طبق برآوردهایی که انجام شده است وی در این 30 سال بیش از 180 هزار یوان یا (27 هزار دلار ) را برای فقرا با حقوق 2000 یوانی خود هزینه نموده است که این به معنای ساده و کلی نشانه ای از انسانیت و صمیمت می باشد که با کمترین میزان درآمد، بیشترین هزینه را برای فقرا نموده است!

با این حال وی این هدف را دارد تا بتواند به کودکان و خانواده هایی که غذایی برای خوردن ندارند، کمک کند و با فراهم کردن وسایل مورد نیاز آموزش، در با سواد شدن آنها موثر واقع شود و آینده آنها را تغییر دهد!

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها