مالک نماوا: بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام، پول بده هر کاری می‌کنند!/ همایون اسعدیان، کارگردان، نماوا را تحریم کرد/ ویدئو

همایون اسعدیان، کارگردان و تهیه کننده، سایت شبکه نمایش خانگی نماوا را تحریم کرد.

مالک نماوا: بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام، پول بده هر کاری می‌کنند!/ همایون اسعدیان، کارگردان، نماوا را تحریم کرد/ ویدئو

همایون اسعدیان: تا وقتی که شانه‌ساززاده در نماوا حضور دارد، دیگر با این مجموعه همکاری نمی‌کنم/ ویدئو

اسعدیان با انتشار ویدیویی گفت: در ۴۰سال گذشته شاهد این میزان از وقاحت در در مورد هنرمندان نبودم. به‌خصوص وقتی سوال‌کننده می‌پرسد نگران عدم همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان نیستید؟ می‌گوید پول که بدهید می‌آیند! من دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم.

به گزارش انتخاب، اسعدیان با انتشار ویدیویی گفت: در ۴۰سال گذشته شاهد این میزان از وقاحت در در مورد هنرمندان نبودم. به‌خصوص وقتی سوال‌کننده می‌پرسد نگران عدم همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان نیستید؟ می‌گوید پول که بدهید می‌آیند! من دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که محمدحسن شانه‌ساززاده مؤسس شاتل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره نماوا به دیجیاتو گفت: بی‌اخلاق‌تر و بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام، پول بده هرکاری می‌کنند!

مالک نماوا: بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام! پول بده هر کاری می‌کنند

محمدحسن شانه‌ساززاده مؤسس شاتل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره نماوا به دیجیاتو گفته: ۲۰۰۰میلیارد تومان روی نماوا سرمایه گذاری کرده‌ایم. هر قسمت یک سریال معمولی ۳میلیارد و هر قسمت سریال سووشون ۸میلیارد شده. بی‌اخلاق‌تر و بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام! پول بده هر کاری می‌کنند!

محمدحسن شانه‌ساززاده مؤسس شاتل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره نماوا به دیجیاتو گفت: ۲۰۰۰میلیارد تومان روی نماوا سرمایه گذاری کرده‌ایم. هر قسمت یک سریال معمولی ۳میلیارد و هر قسمت سریال سووشون ۸میلیارد شده. بی‌اخلاق‌تر و بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام! پول بده هر کاری می کنند!

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • جواد مقدم
    0

    همه برای امرار معاش دستمزد دریافت می کنند آقای شانه ساززاده اما مثلا به یک کارگر باربر حمال بگوئیم ناراحت می شود طرز بیان شما شایسته جامعه هنری کشور نیست !!

  • ناشناس
    0

    چرا این خصلت را تقریبا تمام ایرانیان دارند

  • ناشناس
    0

    آقای اسعدیان ..اینها هنرمند نیستند یه مشت هنر بند و مزدور و اقامت و ویزا بگیرند. اسم هنر را لکه دار نکنید.از اینها بگذار و بگذر...

  • ناشناس
    0

    حرف حق تلخه

  • ناشناس
    0

    اقای شانه ساززاده کاملا دارن درست میگن متاسفانه فساد توی سینمای ما بیداد میکنه

  • ناشناس
    0

    اول و اخرش پولِ
    کجاش اشتباه است

  • ناشناس
    0

    آقای اسعدیان، تو این تیکه فیلمی که خبر فوری گذاشته چیز بدی گفته نشده، آیا شما اون ۳ میلیارد و ۸ میلیارد را تکذیب می‌کنید؟
    اگر این اعداد درست باشه فقط یکبار به عنوان شخص عادی و بی‌طرف بنشینید سریال‌های خسوف و شریک جرم را نگاه کنید! مخصوصاً شریک جرم، انوقت معلوم میشه چه پولی به جیب زدید!!! و چه وقتی از مردم گرفتید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها