تریلر فیلم کاپولا جعلی بود؛ تدوینگر اخراج شد

چرا ایگان شغل خود را با بکارگیری از هوش مصنوعی که به شکل بدنامی می‌تواند غیرقابل اعتماد باشد به خطر انداخته به جای اینکه خودش نقل قول ها را پیدا کند و برگزیند؟

تریلر فیلم کاپولا جعلی بود؛ تدوینگر اخراج شد

نقل‌قول‌های جعلی منتقدان  از  فیلم‌های قبلی فرانسیس فورد کاپولا که ابتدای تریلر جدید «مگالوپلیس» پخش می‌شوند، ساخته هوش مصنوعی است.

به نظر می‌رسد که هوش مصنوعی نقل‌قول‌های ساختگی منتقدان در تریلر «مگالوپلیس» را نوشته و ادی ایگان، مشاور بازاریابی لاینزگیت نویسنده و تدوینگر تریلر، حالا توسط مدیران استودیو اخراج شده است.

چرا ایگان شغل خود را با بکارگیری از هوش مصنوعی – که  به شکل بدنامی می‌تواند غیرقابل اعتماد باشد – به خطر انداخته به جای اینکه خودش نقل قول ها را پیدا کند و  برگزیند؟ چه حرکت احمقانه ای انجام داده. اینطور نیست که ایگان هم  تازه کار باشد. او بیش از 20 سال با آدام فوگلسون، رئیس گروه فیلم کمپانی لاینزگیت همکاری نزدیکی داشته است.

لاینزگیت این تریلر را روز چهارشنبه حذف کرد پس از آنکه کاربران جستجوگر در فضای مجازی  اشاره کردند که نقل قول‌هایی که در نفی آثار کلاسیک کاپولا به کار رفته است، واقعاً در نقد منتقدان نبوده  و کاملا ساختگی هستند. از آن زمان تاکنون هیچ تریلر تازه ویرایش شده ای در اینترنت پخش نشده است.

گفتنی است که کاپولا هزینه بازاریابی «مگالوپلیس» را از جیب خود پرداخته است و تاکنون که بازاریابی بسیار ضعیف بوده و چهار هفته دیگر فیلم جدید کاپولا اکران خواهد شد.

منبع: ورایتی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مورچه خوار بزرگ 🦡
    0

    به حرف من رسیدی که واژه هوش مصنوعی کلاً از ریشه غلط است ، بازم اصرار کنید نه ، فلان و بهمان ...
    هوش انتزاعی است و زمانی می توان گفت هوش مصنوعی که دارای حداقل ۵۰ درصد این ویژگی باشد .
    ترکیب و ترتیب اطلاعات دبا سرعت بالا هوش نیست پردازش است .
    مخلصتون تفاوت مورچه سیاه 🐜 و زرد🪳 در روغنشون است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد