کمیته‌ای برای رفع مشکلات پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد تشکیل می‌شود

استاندار لرستان گفت: کمیته‌ای برای رفع مشکلات پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد تشکیل می‌شود تا در بازه زمانی مشخص برای تعیین تکلیف و خروج از وضعیت کنونی اقدام شود.

کمیته‌ای برای رفع مشکلات پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد تشکیل می‌شود

سید موسی خادمی عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه برج‌های دوقلو خرم‌آباد که با حضور رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با پروژه برگزار شد اظهارداشت: برخی مشکلات سبب نیمه تمام ماندن پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد شده است که جلسه امروز برای تعیین تکلیف این پروژه برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکل پروژه برج‌های دوقلو خرم‌آباد در کنار برنامه‌ریزی باید کار میدانی انجام شود افزود: سرمایه‌گذار و دستگاه‌های اجرایی مربوط با پروژه بر اساس مفاد قرارداد منعقد شده، نسبت به تعیین وضعیت این پروژه با هم همکاری کنند.

استاندار لرستان به لزوم تشکیل یک کمیته برای رفع مشکلات پروژه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد تاکید کرد و گفت: کمیته مذکور به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور سایر اعضا تشکیل می‌شود تا در بازه زمانی مشخص برای تعیین تکلیف و خروج از وضعیت کنونی اقدام شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها