چه عواملی سبب به صدا درآمدن آژیر خطر در دلفان شد؟

فرماندار دلفان می‌گوید: اوضاع کرونا در دلفان نسبت به چند هفته گذشته بدتر شده است.

چه عواملی سبب به صدا درآمدن آژیر خطر در دلفان شد؟

نورالدین درمنان با اشاره به اینکه وضعیت دلفان در بحث کرونا نارنجی رو به قرمز است، تصریح کرد: این موضوع را می‌توان از افزایش تعداد مبتلایان و همچنین افراد بستری در بیمارستان متوجه شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر به علت وخیم‌تر شدن اوضاع بیماری کرونا، مبتلایان افزایش چشمگیری داشته و می‌توان گفت آژیر خطر به صدا درآمده است!

درمنان علت این افزایش را مهاجرپذیری شهرستان دلفان عنوان کرد و افزود: افراد زیادی در این شهرستان ساکن هستند که در استان‌های دیگر مشغول به کار بوده و به دلفان می‌آیند یا افرادی از استان‌های جنوبی در این شهرستان خانه دارند و این عبور و مرور بی‌تاثیر نیست. همچنین برخی‌ها هنوز اقدام به برگزاری مراسم عزا یا شادی می‌کنند که با این موارد برخورد خواهیم کرد.

فرماندار دلفان تأکید کرد: تمام محدودیت‌ها در این شهرستان اعمال می‌شود و با کسانی که موارد لازم را رعایت نکنند، برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: علائم این ویروس در بین مبتلایان و همچنین بیماران بستری نسبت به گذشته شدیدتر بوده و کار را برای کادر درمان سخت‌تر از قبل کرده است.

درمنان گفت: انتظار می‌رود مردم بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا شرایط از این بدتر نشود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها