مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبر داد:

جمع‌آوری موتورتلمبه‌های غیرمجاز پایین‌ دست سد ایوشان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از جمع‌آوری موتورتلمبه‌های غیرمجاز پایین‌دست سد ایوشان واقع در زاغه خبر داد.

جمع‌آوری موتورتلمبه‌های غیرمجاز پایین‌ دست سد ایوشان

داریوش حسن‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای، مدیر، کارشناسان و گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب خرم‌آباد و پیگیری‌های دادستان و فرماندار این شهرستان، رئیس دادگاه بخش زاغه، فرمانده ناجا در لرستان و خرم‌آباد و همچنین سایر نهادهای نظارتی و در راستای حفظ و صیانت از منابع آب و برخورد با متخلفان و جلوگیری از تنش‌های اجتماعی در منطقه و احقاق حقوق حقابه‌داران پایین‌دست سد ایوشان تعدادی از مهمترین موتورتلمبه‌های غیرمجاز پایین‌دست سد ایوشان جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: با جمع‌آوری پنج دستگاه موتورتلمبه غیرمجاز از برداشت غیر مجاز آب از کانال تحت پوشش شبکه پایاب و همچنین رودخانه خروجی از سد برای آبیاری حدود ۳۰۰ هکتار از کشت‌های آبدوست غیرمجاز(سیب زمینی) در منطقه جلوگیری شد.

حسن‌نژاد یادآور شد: در یک ماه گذشته چندین بار به صاحبان موتور تلمبه‌های غیرمجاز تذکر و اخطار داده شده بود که برای جمع‌آوری آن‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان تأکید کرد: بار دیگر ضمن اخطار به متخلفین و برداشت‌کنندگان غیرمجاز آب که باعث تضییع حقوق حقابه‌بران و کشاورزان زحمتکش می‌شوند، مطابق ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب برخورد قانونی می‌شود و ضمن جمع‌آوری همه تجهیزات غیرمجاز برای اخذ خسارت به منابع آبی اقدام خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها