رحيمي در گفت و گو با خبرفوري:

فعلا نظري درباره غلامي نداريم/ اجازه نمي دهيم ماجراي بيطرف تكرار شود/اردکانیان رای می آورد

عضو فراكسيون اميد مجلس گفت: در حال حاضر اعضاي فراكسيون اميدنظر خاصي نسبت به غلامي ندارند.

فعلا نظري درباره غلامي نداريم/ اجازه نمي دهيم ماجراي بيطرف تكرار شود/اردکانیان رای می آورد

عليرضا رحيمي عضو فراكسيون اميد مجلس در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره نظر فراكسيون متبوعش و نمايندگان مجلس نسبت به دو گزينه رئيس جمهور براي وزارت علوم و نيرو اظهاركرد: در حال حاضر اعضاي فراكسيون اميد نظر خاصي را نسبت به غلامي وزير پيشنهادي علوم ندارند از اين رو ما منتظر تشكيل جلسه با وي هستيم.

وي تصريح كرد: تا زماني كه با غلامي جلسه و نشست مشتركي نداشته باشيم و از ديدگاه ها و رويكردهاي وي براي حضور در وزارتخانه علوم مطلع نشويم نمي توانيم نسبت به موفقيت وي در كسب راي اعتماد نمايندگان اظهارنظر كنيم.

عضو فراكسيون اميد مجلس خاطرنشان كرد: غلامي چهره و شخصيتي دانشگاهي است اما در رويكردهاي گذشته وي ابهاماتي وجود داشته است كه بدون شك بايد رفع شود.

رحيمي درباره حضور اردكانيان در وزارت نيرو اظهار كرد: وي يك فرد باسابقه و با كارنامه كاري مشخص در حوزه نيرو است از اين رو طبق اطلاعاتي كه بنده از فضاي مجلس دارم، احساس مي كنم وي راي اعتماد نمايندگان براي وزارت نيرو را كسب خواهد كرد.

وي با اشاره به اينكه در مورد اردكانيان يك اتفاق نظر و اجماع در بين نمايندگان وجود دارد گفت: اجازه نخواهيم داد كه ماجراي بيطرف كه متاسفانه به ناحق وزير نشد براي اردكانيان نيز رخ دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: یک هفته زمان تا برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای علوم و نیرو باقی مانده است از این رو‌ در این فرصت برگزاری نشست و جلسات در میزان اعتماد و سنجش کارآیی گزینه های پیشنهادی تاثیر بسزایی خواهد داشت که امیدواریم گزینه های پیشنهادی نیز از این فرصت ایجاد شده در جهت معرفی برنامه های کاری خود استفاده کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها