وضعیت پرداخت حقوق و مزایا در شهرداری اراک شفاف سازی شود

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: وضعیت پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری اراک باید همانند دیگر مسائل مرتبط با شهرداری شفاف سازی شود.

وضعیت پرداخت حقوق و مزایا در شهرداری اراک شفاف سازی شود

کاوه فلک افلاکی عصر روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: برخی از پرسنل شهرداری طی شکواییه ای به استانداری و شورای اسلامی شهر اراک، علت کاهش حقوق کارمندان شهرداری را خواستار شده اند که در این مورد نیز چون دیگر مسائل شهرداری باید شفاف‌سازی صورت پذیرد.

فلک افلاکی در بخش دیگر سخنان خود در مورد وضعیت پسماندهای عفونی در اراک بیان داشت: قرار است از اول مهرماه با پزشکان و بیمارستان‌ها و مراکز تولید کننده زباله‌های عفونی قرارداد منعقد شود و تا آن زمان شهرداری کماکان وظایف خود را در این زمینه بایستی دنبال کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک همچنین خاطر نشان کرد: مکانی برای دفن زباله‌های عفونی شهر اراک در نظر گرفته شده که هم اکنون در حال احداث است و راه اندازی خواهد شد

در این جلسه از سوی سرپرست معاونت اقتصادی مالی و معاون برنامه ریزی شهرداری اراک، در رابطه با شکواییه پرسنل شهرداری به استانداری و شورای اسلامی شهر به علت کاهش حقوق کارمندان شهرداری، توضیحاتی ارائه شد، که توضیحات مورد قبول اکثریت اعضا قرار نگرفت و قرار شد در این مورد از سوی شهرداری توضیحات بیشتر و شفاف سازی صورت بگیرد.

در این نشست، محمد کریم شفیعی، شهردار اراک نیز در مورد مطالبات مردم برای ایجاد پیاده راه در بافت‌های تاریخی، از جمله میدان ارک، خیابان حصار، خیابان محسنی و… توضیحاتی ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: کلیات این طرح توسط دفتر فنی استانداری به تصویب رسیده و زمینه سازی کار نیز در دست بررسی می باشد.

منبع: مهر

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد