شهریه مهدهای کودک در استان مرکزی ۲۸ درصد افزایش می‌یابد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: قرار است ۲۸ درصد در مهدهای کودک شهرستان اراک و ۲۵ درصد در مهدهای کودک دیگر شهرستان‌های استان افزایش شهریه داشته‌ باشیم.

شهریه مهدهای کودک در استان مرکزی ۲۸ درصد افزایش می‌یابد

زهرا امینی ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به افزایش شهریه مهدهای کودک گفت: باتوجه به افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان، افزایش 30 درصد ودیعه مسکن اجاره‌بها و افزایش 30 درصدی هزینههای خدماتی و شهری مثل آب، برق،گاز و هزینه‌های استهلاک و بازسازی ساختمان، تعمیرات ساختمان و سایر موارد، درخواست افزایش شهریه مهدهای کودک را داریم.

وی افزود: باتوجه به تصویب افزایش 29 درصدی شهریه مهدهای کودک در ستاد تنظیم بازار کشور و همچنین موارد مذکور پیشنهاد می‌شود شهریه‌های مهدهای کودک در سطح شهرستان اراک به میزان 29 درصد و در دیگر شهرستان‌ها تا سقف 25 درصد افزایش پیدا کند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی 117 مهد کودک وجود دارد که 89 مورد از آنها شهری و 28 مورد روستایی است، در شهرستان اراک نیز 57 مهد وجود دارد که 50 مورد شهری و 7 مورد آن روستایی است.

امینی ادامه داد: در نهایت قرار است 28 درصد در مهدهای کودک شهرستان اراک و 25 درصد در مهدهای کودک دیگر شهرستان‌های استان مرکزی افزایش شهریه داشته‌ باشیم.

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به افزایش قیمت شکر در بازار گفت: براساس آخرین بررسی انجام شده قیمت شکر در استان مرکزی 5 هزار و 320 تومان و در بازار تهران 6 هزار تومان بود، باتوجه به میزان شکر انبار شده در استان عمده‌فروش‌ها نسبت به خرید این شکر اقدام کنند تا بعد از آن شکر در شبکه خرده‌فروشی، توزیع شود.

محمدجواد قربانیان با اشاره به توزیع کاغذ دولتی در استان مرکزی افزود: توزیع کاغذ شبکه خاصی ندارد، در بررسی انجام شده در واحدهای عمده و خرده‌فروشی کاغذ، 400 میلیون ریال تخلف ثبت شد، این تخلفات در 2 حوزه رخ داده بود.

وی تصریح کرد: حوزه نخست در خصوص واحدهایی بود که کاغذ با ارز 4 هزار و 200 را تهیه و با قیمت بالاتر به‌فروش می‌رساندند و حوزه دوم در خصوص واحدهایی بود که کاغذ با ارز آزاد تهیه و بیش از قیمت آن می‌فروختند.

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد