دری نجف آبادی:

برخورد آمریکا با خبرنگار پرس تی وی محکوم است/اجازه دست درازی به بودجه به فرصت طلبان داده نشود

امام‌جمعه اراک گفت: نباید به فرصت طلبان و افراد خائن اجازه داد که به بودجه کشور دست درازی کنند .

برخورد آمریکا با خبرنگار پرس تی وی محکوم است/اجازه دست درازی به بودجه به فرصت طلبان داده نشود

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: مردم ایران ۴۰ سال از نظام و انقلاب حفاظت کردند و تا ۴۰۰ سال دیگر نیز این مسیر را طی خواهند کرد. رمز موفقیت نظام، وحدت کلمه، حضور در صحنه، پایبندی به نظام و رهبری و حرکت در راستای اهداف و آرمان های شهدا و انقلاب و پایبندی به اسلام و امام(ره) است و این رمز همیشه پیروزی را به دنبال دارد .

وی افزود: رهبر بزرگ، فرزانه، عادل و آگاه، قافله سالار کاروان بزرگ کشور است و در هیچ کشور دنیا امنیتی که در ایران مشاهده می شود، وجود ندارد. این کاروان با عظمت در امواج خروشان سیاسی و غیر سیاسی پیش می رود و این افتخاری است که زیر چتر آسمان به برکت غدیر خم، عاشورا و ... نصیب ملت بزرگ ایران شده است.

وی با بیان اینکه منافقین تمام ابزارها را برای اجرای نقشه های شوم خود بکار گرفته اند و همواره ناکام مانده اند، تصریح کرد: شهادت در راه خدا بالاترین افتخار است و ملت بزرگ ایران وفادار به نظام هستند. ملت ایران در کنار روحانیون در لباس خدمت آماده شهادت در مسیر انقلاب هستند .

دری نجف آبادی در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر گفت: مردم ایران در آستانه ایام مبارک فجر باید بدون تشریفات، مراسم را پرمحتوا، منسجم و یکپارچه را برای بزرگداشت این ایام برگزار کنند چرا که انقلاب اسلامی کشور را از پرتگاهی بزرگ نجات داد و کشور را در اختیار شایستگان قرار داد .

وی در خصوص دستگیری خبرنگار خانم پرس تی وی توسط آمریکا گفت: این جنایات وحشیانه آمریکایی ها که با این خبرنگار که کشف حجاب، شکنجه و خوراندن گوشت خوک را نیز بهمراه داشت، محکوم است.

امام‌جمعه اراک درخصوص بودجه سال آینده نیز اضافه کرد: نمایندگان باید تلاش خود را در راستای حفظ منافع کشور به کار گرفته و تولید کشور را حمایت کنند چراکه کشور با تولید آباد می‌شود . ج مع بندی بودجه کلان کشور بر اساس توزیع عادلانه و منافع و مصالح عالی کشور باشد .

امام‌جمعه اراک گفت: نباید به فرصت طلبان و افراد خائن اجازه داد که به بودجه کشور دست درازی کنند .

وی همچنین با اشاره به لزوم افزایش کیفیت آموزش گفت: پیش از انقلاب با جمعیت سه میلیونی، سرانه آموزش برای هر دانش آموز ۱.۵ متر بود که در حال حاضر به ۵.۲ متر مربع افزایش پیدا کرده است .

دری نجف آبادی ادامه داد: پس از انقلاب صنعت ریلی، جاده های شهری و روستایی، آزادراه ها و فرودگاه ها نیز پیشرفت داشته اند که این اقدامات حاصل انقلاب است .

وی در پایان با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای ۷۰۷ ارتش این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت .

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد