پس از 12 سال؛

خطر تخریب در کمین یک طرح نیمه کاره!

رئیس شورای اسلامی شهر آشتیان نسبت به خطر تخریب در خصوص  طرح نیمه کاره مجتمع فرهنگی هنری این شهر هشدار داد.

خطر تخریب در کمین یک طرح نیمه کاره!

مهدی مسعودی آشتیانی به نیمه کاره رها شدن مجتمع فرهنگی هنری علامه سید جلال الدین آشتیانی اشاره کرد و افزود: برای تکمیل و افتتاح این مجتمع حداقل 10 میلیارد ریال اعتبار لازم است تا یکی از مطالبات جدی هنرمندان انجمن های تابعه هنری در این شهرستان برآورده شود.

وی افزود: کلنگ این مجتمع فرهنگی سال 1385 به زمین زده شده و تا سال 95 تنها 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون بعد از گذشت 12سال چنانچه بزودی تکمیل نشود سایر قسمت های ساخته شده نیز به علت نیمه کاره بودن، تخریب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آشتیان تصریح کرد: امیدواریم با تدبیر استاندار و پیگیری فرماندار شهرستان هرچه سریعتر این مجموعه فرهنگی تکمیل شود و در اختیار هنرمندان و فرهنگ دوستان عزیز شهر برای ایجاد فضای هنری و فرهنگی نوین ایجاد شود .

وی ادامه داد: جای تاسف است که مجموعه ای به نام یک فیلسوف بزرگ ایران (سید جلال الدین آشتیانی)که مورد وثوق شخص مقام معظم رهبری بوده اند باید دوازده سال ساختش طول بکشد و هنوز هم راه اندازی نشده باشد.

به گفته این مسئول در شهر آشتیان، شهرداری و شورای شهر خواستار واگذاری این پروژه نیمه تمام به مجموعه مدیریت شهری است تا با تامین اعتبار لازم، عملیلات اجرایی آن تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد که البته هنوز در کش و قوس های اداری در مرکز استان بوده و این درخواست عملیاتی نشده است.

مسعودی خاطرنشان کرد: آشتیان، مهد پرورش بزرگان مفاخر و اندیشمندان بسیاری بوده که در ابعاد مختلف اجتماع و در کل کشور تاثیرگذار بوده‌اند. مرحوم دکتر سعید کاظمی موسس موسسه رویان و دکترقریب پدر دستور زبان فارسی، و دکتر قریب پدر علوم زمین شناسی و بزرگان سیاسی و دینی همانند مصدق و میرزا مهدی آشتیانی و... از افتخارات این شهرستان است.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد