گمرک دلیجان به بهره‌برداری رسید

فرماندار دلیجان از بهره‌برداری و فعالسازی گمرک این شهرستان خبر داد.

گمرک دلیجان به بهره‌برداری رسید

سیامک سلیمانی با اشاره به افتتاح واحد گمرک شهرستان دلیجان بیان کرد: شهرستان دلیجان از نظر حجم سرمایه‌گذاری و صادرات سومین شهرستان استان مرکزی است و این میزان صادرات تردد مکرر تجار و بازرگان شهرستان به مرکز استان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه بعد مسافت و الزام در پیگیری مستمر امور دشواری‌هایی را برای صادرکنندگان شهرستان به دنبال داشت که این امر باعث فعالسازی گمرک این شهرستان شد، گفت: بخشی از وقت و انرژی صادرکنندگان شهرستان به دلیل بعد مسافت به هدر می‌رفت که به جهت تسریع و تسهیل در انجام امور با پیگیری مدیرکل سابق گمرکات استان مرکزی و سرپرست کنونی، این واحد فعال شد.

سلیمانی تصریح کرد: این واحد در حال حاضر فعال است و تلاش داریم که به نمایندگی رسمی، کامل و مستقل تبدیل و از نظر نیروی انسانی متخصص نیز تجهیز و تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون استقبال بسیاری خوبی از این واحد از سوی تجار و صادرکنندگان شهرستان انجام گرفته است، افزود: مسلما فعالسازی گمرک چالش‌هایی که تجار با آن درگیر بودند را رفع خواهد کرد، همچنین در راستای سیاست‌های دولت به جهت تقویت اقتصادی اقدام‌ می‌شود.

فرماندار دلیجان اضافه کرد: فعالسازی گمرک دلیجان باعث می‌شود که ارز ناشی از صادرات شاخص‌های اقتصادی شهرستان را ارتقا ببخشد، همچنین رونق اقتصادی را رقم‌ می‌زند.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد