توزیع کننده هروئین، مواد مخدر را در سبد سگ زینتی پنهان می کرد

افرادی که با پنهان کردن مخدر هروئین در سبد یک قلاده سگ زینتی، اقدام به توزیع مواد مخدر بین مشتریان می کردند، در عملیات ماموران کلانتری 13 محلات دستگیر شدند.

توزیع کننده هروئین، مواد مخدر را در سبد سگ زینتی پنهان می کرد

سرهنگ " جعفر شمس بیرانوند" فرمانده انتظامی شهرستان محلات در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری 13 شهرستان در تحقیقاتی گسترده از توزیع مواد مخدر صنعتی توسط دو نفر با یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند و تحقیقات نامحسوس آنان برای بررسی این موضوع آغاز شد.

وی افزود: در مراقبت های نامحسوس پلیس مشخص شد که این افراد در انجام خرید و فروش مواد مخدر یک قلاده سگ زینتی به همراه دارند که سرانجام در عملیاتی این افراد در یکی از شهرک های صنعتی اطراف شهرستان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از سبد این قلاده سگ مقدار 310 گرم هروئین که به شکل ماهرانه ای در آن جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات خاطرنشان کرد:‌ دو فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کاهش 100 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری در خنداب

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب از کاهش 100 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سرگرد "محمد مهدی اسفندیاری" در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح انضباط ترافیکی و ارتقاء سطح امنیت در معابر شهرستان خنداب در سال جاری اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است.

وی افزود: با جلب مشارکت مردمی از طریق آموزش های همگانی و اعتماد سازی عمومی به عنوان سرمایه ای ارزشمند و همچنین برخورد قاطع با رانندگان متخلف در 11 ماهه امسال شاهد کاهش 100 درصدی تلفات فوتی ناشی از حوادث رانندگی درون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته 7 نفر در حوادث رانندگی این شهرستان کشته شده اند ، خاطرنشان کرد: این تعداد در 11 ماهه امسال به صفر رسیده است که کاهش 100 درصدی را به همراه دارد.

سرگرد " اسفندیاری" در پایان ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای طرح انضباط ترافیکی، گفت: آمارها نشان می دهد که فرهنگ رانندگی مردم در سال 97 نسبت به سال گذشته افزایش داشته و مردم همکاری خوبی با پلیس داشته اند.

این مقام انتظامی سامانه 110 و 197 را به عنوان بسترهایی آسان در تعامل و ارتباط با پلیس عنوان داشت و خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در کلیه ساعات شبانه روز گزارش های خود را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس ارائه دهند و عملکرد کارکنان انتظامی را نیز از طریق تلفن 197 مورد ارزیابی قرار دهند.

دستگیری سارق احشام و کشف 18 رأس گوسفند در دلیجان

سارق احشام پس از دستگیری در عملیات پلیس شهرستان دلیجان، به سرقت 18راس احشام طی 2 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ " علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در چند روز گذشته، شهروندی در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110، گزارشی از وقوع سرقت تعدادی دام را در شهر نراق به پلیس اعلام کرد و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی پلیس برای بررسی موضوع آغاز شد.

وی افزود: بعد از گذشت چندین ساعت، ماموران انتظامی موفق شدند یکی از سارقان را با یک دستگاه خودروی سواری شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ هاشمی ادامه داد:‌ با توجه به اعترافات فرد دستگیر شده، 18 راس دام سرقت شده بلافاصله کشف شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری دو همدست دیگر او همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان با تاکید بر ضروت توجه هر چه بیشتر دامدارهای در ایمن سازی محل نگهداری احشام بیان داشت:‌ سارقان همواره سعی بر استفاده از غفلت های ما هستند و لازم است شهروندان ضمن توجه به توصیه های بازدارنده پلیس، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

دستگیری اعضاء باند سارقان در عملیات پلیس شازند

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند، 5 نفر اعضاء باند سارقان دستگیر و به 22 فقره سرقت از باغات ، اماکن خصوصی، کابل برق و پل های آهنی در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ " محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: در پی وقوع سرقت هایی متعددی از اماکن خصوصی در شهرستان ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات اولیه پلیس 2 نفر سارق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از دست داشتن این افراد در سرقت های دیگری که از اماکن خصوصی و سرقت پل های آهنی در سطح شهرستان رخ داده بود، به دست آمد.

سرهنگ سلگی ادامه داد: در مراحل تکمیل تحقیقات سرانجام دستگیر شدگان با توجه به اسناد و مدارک موجود به 22 فقره سرقت از باغات ، اماکن خصوصی، کابل برق و پل های آهنی با همدستی 3 نفر از دوستان خود در این شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 3 نفر همدستان سارقان در عملیاتی جداگانه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان به سارقان هشدار داد در صورت ارتکاب اعمال مجرمانه با شدیدترین برخورد انتظامی و قضائی مواجه خواهند شد و از شهروندان خواست: درصورت مشاهده خودرو یا افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد