تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر اراک ۱۴۰میلیاردتومان بودجه نیاز دارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای تکمیل و راه اندازی ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر (ع) اراک ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر اراک ۱۴۰میلیاردتومان بودجه نیاز دارد

سید محمد جمالیان روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در اراک، اظهار داشت: در صورت تحقق اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی، بیمارستان جدید ولیعصر (ع) اراک در سه ماهه اول سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است ۵۰ میلیارد تومان از طریق یکی از بانک‌های استان وام دریافت شود و معادل وام دریافتی یعنی ۵۰ میلیارد تومان نیز وزارتخانه کمک کند و ۴۰ میلیارد تومان باقی مانده نیز باید از منابع دیگری تأمین شود که امیدواریم استاندار و نمایندگان مردم نیز در این مورد مساعدت‌های لازم را انجام دهند تا این نیاز درمانی و بهداشتی مردم استان و استان‌های همجوار تحقق پیدا کند.

جمالیان خاطرنشان کرد: البته چند روز گذشته کمیسیون ۲۱ از یک بانک استان مرکزی دریافت شد و مقرر گردید خوابگاه حضرت معصومه (س) در رهن بانک گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده نیز بیمارستان زنان اراک در جوار بیمارستان امیرالمومنین (ع) و کلینیک طب سنتی با تعرفه دولتی نیز در اراک افتتاح شود.

وی بیان داشت: هدف دانشگاه علوم پزشکی ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی به مردم است و گزینه‌ها و مسئولیت‌ها نیز به دور از هر گونه مسائل و گرایش‌های سیاسی براساس شایسته سالاری انجام می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و چهارشنبه آخر سال در جلسات ستاد نوروزی که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، تمام تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال و برای تعطیلات نوروزی اندیشیده شده است.

جمالیان گفت: برای رفاه حال مردم استان و مهمانانی که به این استان سفر می‌کنند ظرفیت‌های مراکز درمانی دولتی و برخی از مراکز خصوصی آماده است. ۲۵ درصد بخش‌های خصوصی در تعطیلات نوروزی خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می‌دهند و مراکز درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمات در آمادگی کامل به سر می‌برند و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: در این مدت به طور مستمر بر مراکز درمانی و دارخانه ها نظارت کامل حاکم است.
به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، شایع‌ترین عامل مرگ و میر در استان مرکزی و کشور بیماری‌های قلبی عروقی و سکته مغزی است. همچنین در سنین زیر ۴۰ سال حوادث رانندگی و سرطان‌ها بیشترین عامل مرگ میر ثبت شده است.

منبع: مهر

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد