استقلال با یک گل شکست خورد

تیم استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) به مصاف النصر عربستان رفت و با یک گل شکست خورد.

استقلال با یک گل شکست خورد

تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه راشد امارات از النصر عربستان میزبانی کرد که در نهایت با یک گل شکست خورد.

با این نتیجه النصر ۷ امتیای شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ نخبگان صعود کرد. استقلال هم با ۳ امتیاز در رده ششم جای گرفت.

استقلال ۰ - ۱ النصر 

گلزنان: آیمریک لاپورت (۸۱) برای النصر

کارت زرد: جلال الدین ماشاریپوف (۴۷) از استقلال 

کارت قرمز: - 

ترکیب استقلال: حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، مهرداد محمدی (علیرضا کوشکی ۷)، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس (آرش رضاوند ۸۷)، دیدیه اندونگ، ابوالفضل جلالی (میلاد زکیپور ۸۷)، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف (کاکوتا ۷۱) و محمدحسین اسلامی (گوستاوو بلانکو ۸۷).

ترکیب النصر: بنتو کرپسکی، عبدالله الخیبری (علی الحسن ۴۶)، سالم النجدی (سلطان النغام ۴۶)، آنجلو (تالیسکا ۶۵)، نواف بوشال، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورت، سادیو مانه (وسلی ۸۳)، محمد سیماکان (علی لاجامی ۴۶)، اوتاویو و کریستیانو رونالدو.

گزارش زنده این بازی را در ادامه می‌خوانید:

نیمه نخست

دقیقه ۵: مهرداد محمدی، مهاجم استقلال در برخورد با مدافع النصر مصدوم شد و جای خود را به علیرضا کوشکی داد تا آبی‌پوشان یک تعویض اجباری را متحمل شوند.

دقیقه ۱۵: دو تیم تا این دقیقه در ایجاد موقعیت ناموفق بودند و بازی در میانه میدان در جریان است. 

دقیقه ۱۷: النصر توپ و میدان را در اختیار گرفت و در مقابل استقلال روی نظم دفاعی و گل نخوردن متمرکز بود، النصر از سمت چپ خط دفاعی استقلال حرکتی را شکل داد و پاس زیبای سادیو مانه را مهاجم النصر درست به جایی فرستاد که حسین حسینی حضور داشت و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۵: تا این دقیقه استقلال محتاطانه به بازی ادامه می‌دهد و النصر بازی را اداره می‌کند. النصر با چرخش توپ سعی در ایجاد فضا و خلق موقعیت دارد که در این امر ناموفق بود. 

دقیقه ۳۶: جلال الدین ماشاریپوف پشت محوطه جریمه النصر صاحب توپ شد و تصمیم به شوت‌زنی گرفت که ضربه او به شکلی خطرناک از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: النصر از سمت راست زمین حرکتی را با آنجلو گابریل آغاز کرد،. آنجلو با رونالدو کار ترکیبی انجام داد و در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت که با خروج خوب حسینی این حمله مهار شد.

نیمه دوم

النصر با آغاز نیمه دوم هجومی‌تر ظاهر شد و با مالکیت توپ سعی در ایجاد موقعیت داشت که دفاع متراکم استقلال این اجازه را به تیم حریف نداد.

دقیقه ۶۶: استقلال دومین کرنر خود را در این بازی به دست آورد که رامین رضاییان پشت این توپ ایستاد و در نهایت این موقعیت با شوت زبیر نیک نفس از دست رفت. 

دقیقه ۷۱: شوت پای چپ خطرناک تالیسکا از پشت محوطه جریمه را حسین حسینی به خوبی مهار کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۴: النصر کاملا نبض بازی را در اختیار داشت، در این دقیقه رونالدو در محوطه استقلال صاحب توپ شد و ضربه او با واکنش حسین حسینی همراه بود تا دروازه نماینده ایران همچنان بسته بماند.

دقیقه ۸۱ (گل النصر): کرنرهای پیاپی النصر بالاخره کار دست استقلال داد. ارسال النصر از روی نقطه کرنر، ابتدا با ضربه سر رونالدو همراه بود که حسینی به خوبی این توپ را دفع کرد اما لاپورت توپ برگشتی را با ضربه سر وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه ۹۰: حرکت زکیپور از سمت چپ زمین موقعیت خوبی را برای او خلق کرد. مدافع چپ استقلال وارد محوطه شد ولی پاس او به بلانکو نرسید تا این موقعیت هم از دست برود و بازی با تک گل النصر به پایان برسد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد