استاندار چهارمحال و بختیاری: مشکلات جوانان در سال آینده بررسی می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال آینده باید مشکلات جوانان استان، راهکارها و نیازمندی‌ها در حوزه تسهیلات و اعتبارات بیان شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری: مشکلات جوانان در سال آینده بررسی می‌شود

اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: از ابتدای سال آینده باید مشکلات جوانان استان احصا و همراه با این مشکلات، راهکارها و نیازمندی‌ها در حوزه تسهیلات و اعتبارات بیان شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری اقدامات مناسبی در حوزه ساماندهی جوانان استان انجام شده است، افزود: با این اقدامات امید تازه‌ای در این مورد مطرح و حل مشکلات به جوانان تزریق شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جوانان سرمایه اصلی کشور هستند، اضافه کرد: نیروی جوانان مانند سیل خروشانی است که باید با مدیریت این قدرت به توسعه پایدار رسید.

عباسی با اشاره بر لزوم ایجاد ارتباط و مطرح کردن محدودیت‌ها با جوانان ادامه داد: باید از فکر و نظرات جوانان برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود تا باور فراموشی این قشر از بین برود.

وی گفت: با ایجاد مجمعی متشکل از سمن‌های مردمی، اداره‎‌کل ورزش و جوانان استان و نماینده جوانان باید اولویت‌ها معین و هر کار در حوزه مشخصی انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری خانه‌‌های ورزش روستایی استان به 240 عدد رسیده است، افزود: این اقدام به جوانان روستایی مجالی برای فعالیت داده است.

مرتضی عسگری رئیس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به اینکه مأموریت پلیس فتا کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی است، گفت: جرائم مالی و کلاهبرداری‌های الکترونیکی در صدر جرائم فضای مجازی هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 800 فقره پرونده در حوزه جرائم فضای مجازی در استان ثبت شده است، افزود: این میزان در سال گذشته 400 فقره پرونده بوده است.

رئیس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این مدت کشف جرائم مجازی به 95 درصد رسیده است، اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 80 درصد از پرونده‌های تشکیل شده مختومه و 150 کلاهبردار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

عسگری با بیان لزوم افزایش سواد رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برخی از کلاهبرداران جرائم سایبری و اینترنتی در خارج از استان هستند.

وی گفت: در آخرین مأموریت مأموران پلیس فتای استان کلاهبرداری که با استفاده از سایت دیوار اقدام به سرقت خودرو می‌کرد با ضبط خودروی مسروقه دستگیر شد.

منبع: تسنیم

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد