محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروز در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام نوروز ممنوعیت‌های ترافیکی در استان اجرا می‌شود.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروز در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

سرهنگ رحمت‌الله نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مربوط به طرح ترافیکی نوروز 1398 اجرا می‌شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های کلی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروز در تمامی بزرگراه‌ها و سایر محورهای که ضرورت ایجاد می‌‌کند ممنوع است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در تمامی محورهای برون شهری در ایام نوروز ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اجرا می‌شود.

نجفی خاطرنشان کرد: عبور و مرور انواع تریلر کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنا بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل‌نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

وی گفت: تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فرودین ماه 98 در تمامی محورهای برون‌شهری استان ممنوع است.

محدودیت ترافیکی ایام نوروز از 28 اسفندماه در محورهای مازندران اعمال می‌شود محدودیت ترافیکی در محور هراز اعمال می‌شود محدودیت ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی استان زنجان اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به محدودیت‌های محوری تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 7 الی ساعت 24 تاریخ‌های 28 و 29 اسفند 1397 ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد از ساعت 7 الی 24 روزهای چهارم، هشتم، نهم، دوازدهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم فروردین‌ماه 1398 ممنوع و تردد تمامی اتوبوس‌های کاروان راهیان نور از تاریخ 25 اسفند 1397 تا پایان تاریخ 16 فروردین 1398 از مسیر اهواز - اندیمشک - خرم‌آباد - الیگودرز - اصفهان - شهرکرد به عنوان مسیر جایگزین استفاده می‌شود.

نجفی گفت: تردد انواع تریلر و کامیون در محور اصفهان بروجن لردگان ایذه و لردگان یاسوج و بالعکس از ساعت 7 الی 24 تاریخ‌های 28 و 29 اسفند 1397 و در تاریخ‌های چهارم، هشتم، نهم، دوازدهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم فروردین‌ماه 1398 ممنوع است.

وی افزود: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها در ساعت و تاریخ‌های اعلامی در محور فوق ممنوع بوده و مسیر اصفهان - الیگودرز- خرم‌آباد -اندیمشک- اهواز به عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌‌شود.

منبع: تسنیم

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد