افزایش ۷۱ درصدی درآمد گمرکات نسبت به مدت مشابه در کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: درآمدهای حوزه گمرکی استان طی ۹ ماه اخیر حدود ۷۱ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۷۱ درصدی درآمد گمرکات نسبت به مدت مشابه در کرمانشاه

خلیل حیدری صبح امروز ضمن بیان اینکه درآمدهای حوزه گمرکی استان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۱ درصد افزایش داشته است اظهار کرد: درآمد هشت ماهه ابتدایی سال ۶۶ میلیارد تومان بوده و درآمد ماه اخیر چندین برابر ماه‌های گذشته است.

وی با اشاره به افزایش ۴۱ درصدی درآمد هشت ماهه ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزود: واردات به دلیل تورم و عدم صرفه اقتصادی رقم پایینی دارد که حدود ۷۶۳ کامیون است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در ادامه گفت: ترانزیت کالا مبدا در هشت ماه ابتدای سال کاهش، اما ترانزیت مقصد حدود هزار و ۷۴۳ کامیون است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش یافته است.

حیدری با بیان اینکه در مدت هشت ماه ابتدایی سال بیش از ۱۹۸ هزار کامیون صادرات از مرزهای استان انجام شده است تصریح کرد: این تعداد افزایش چهار درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در فصل سرد سال برخلاف روال سنوات گذشته صادرات به کشور عراق افزایش یافته که دلیل آن نیز افزایش صادرات به بخش کوردنشین به دلیل نزدیکی عید کریسمس است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اظهار کرد: در سال جاری بنا بر دستور طرف عراقی مرزهای شوشمی و شیخ صله به مدت ۴۵ روز و مرزهای خسروی و سومار به مدت پنج ماه تعطیل بودند.

حیدری با اشاره به وجود پنج مرز در استان کرمانشاه گفت: سه مرز شوشمی، شیخ صله و سومار علیرغم داشتن مجوز رسمی به صورت بازارچه‌ای فعال بوده و ۲ مرز پرویزخان و خسروی به عنوان مرزهای رسمی شناخته می‌شوند.

منبع: مهر

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد