مدیرعامل شهرک شیلاتی اندیمشک :

سرمایه گذاری شرکت بلو اسکای قطر در تولید محصولات شیلات

مدیرعامل شهرک شیلاتی اندیمشک با اشاره به سرمایه گذاری شرکت بلو اسکای قطر در حوزه تولید محصولات شیلاتی کشور اظهار داشت : این اقدام بعنوان یک گام مهم در جهت توسعه صنعت شیلات در خوزستان و حتی در سطح ملی به شمار می آید و قطعا این همکاری بین‌المللی با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، افزایش بهره‌وری، بهبود کیفیت و توسعه بازارهای صادراتی می‌تواند به رشد اقتصادی منطقه و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی کمک شایانی کند.

سرمایه گذاری شرکت بلو اسکای قطر در تولید محصولات شیلات

محمد پورسعید با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری شرکت بلو اسکای قطر در حوزه شیلات اظهار داشت : این سرمایه گذاری با ایجاد تنوع محصولات شیلاتی همراه شده و قطعا به ایجاد بازارهای جدید و افزایش تولید منجر خواهد شد 

وی تصریح کرد : باید از ظرفیت سرمایه گذاری این شرکت قطری در راستای بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل و نگهداری محصولات شیلاتی برای کاهش ضایعات و افزایش کارایی استفاده شود.

مدیرعامل این شهرک شیلاتی گفت : بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید در پرورش و فرآوری محصولات شیلاتی، توسعه بازارهای داخلی و خارجی و استفاده از پتانسیل‌های طبیعی منطقه از جمله فرصت‌های مهم برای رشد این صنعت هستند.

وی در ادامه ابراز داشت : با استراتژی‌های مناسب و بهره‌گیری از فرصت‌های موجود، می‌توان از تحریم های بین المللی به سود کشور  استفاده کرد.

این فعال حوزه شیلات کشور با اشاره به حجم ۲۰ میلیون یورویی سرمایه گذاری شرکت قطری گفت : با افزایش مصرف داخلی و ترویج مصرف محصولات شیلاتی در داخل کشور، می‌توان کاهش تقاضای خارجی را جبران کرد.

مدیرعامل شهرک شیلاتی اندیمشک ادامه داد : با افزایش کیفیت محصولات شیلاتی، می‌توان بازار داخلی را به سمت مصرف بیشتر این محصولات سوق داد.

محمد پورسعید ابراز داشت : با شناسایی بازارهای جدید در کشورهای همسایه و تنوع‌بخشی به بازارهای صادراتی سایر کشورهای دوست که تحت تأثیر تحریم‌ها نیستند در راستای توسعه تولید اقدام خواهد شد

مدیرعامل شهرک شیلاتی پویا نوید اندیمشک در پایان گفت : تولیدات محصولات شیلاتی در خوزستان به دلیل شرایط مناسب طبیعی و زیرساخت‌های قوی، از پتانسیل بالایی برخوردار است و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، افزایش سرمایه‌گذاری‌ها می‌توان این صنعت را بیش از پیش توسعه داد و به عنوان یک منبع مهم درآمد و اشتغال در منطقه معرفی کرد.

یادآور می شود استان خوزستان به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی به منابع آبی فراوان، یکی از مهم‌ترین مناطق تولید محصولات شیلاتی در ایران به شمار می آید.

photo_۲۰۲۴-۰۷-۱۹_۱۵-۲۵-۰۹

photo_۲۰۲۴-۰۷-۱۹_۱۵-۲۵-۳۰

photo_۲۰۲۴-۰۷-۱۹_۱۵-۲۵-۵۲

photo_۲۰۲۴-۰۷-۱۹_۱۵-۲۴-۵۰

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد