بلو اسکای قطر با سرمایه‌گذاری در سپیدان، افق جدیدی در صنعت نفت و گاز ایران می‌گشاید

مدیرعامل شرکت حفاری سپیدان با اشاره به سرمایه گذاری شرکت بلو اسکای قطر در حوزه انرژی کشور اظهار داشت : این تعامل فنی و اقتصادی منجر به توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری و به تبع آن افزایش توجه و تمایل سرمایه‌گذاران بین‌المللی به بازار نفت، گاز و پتروشیمی ایران می شود.

بلو اسکای قطر با سرمایه‌گذاری در سپیدان، افق جدیدی در صنعت نفت و گاز ایران می‌گشاید

سعید بختیاری راد گفت : اینگونه همکاری‌ها می‌تواند باعث ورود سرمایه‌های جدید، انتقال تکنولوژی‌های پیشرفته و افزایش بهره‌وری در این صنعت شود.

وی در ادامه افزود : با توجه به تجربه و سابقه شرکت سپیدان در اجرای پروژه‌های بزرگ داخلی، ورود یک سرمایه‌گذار بین‌المللی می‌تواند باعث تسریع در اجرای پروژه‌ها و افزایش کیفیت آن‌ها شود و از آنجایی که شرکت‌های بین‌المللی معمولاً دارای فناوری‌ها و دانش‌های پیشرفته‌تری هستند‌ این نوع سرمایه گذاری‌ها می‌توانند به انتقال این فناوری‌ها و ارتقای سطح دانش فنی در ایران کمک کنند.

این مدیر باسابقه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کشور تصریح کرد : سرمایه‌گذاری‌های بزرگ می‌توانند منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در مناطق مختلف کشور شوند، که این امر می‌تواند به بهبود وضعیت اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری کمک کند ضمن آنکه حضور شرکت‌های بین‌المللی در ایران می‌تواند به تقویت موقعیت ایران در بازارهای جهانی و افزایش صادرات محصولات نفتی و گازی کمک کند.

بختیاری راد با اشاره به موقعیت جغرافیایی استراتژیک ایران در منطقه ابراز داشت : ایران در نقطه‌ای استراتژیک در خاورمیانه قرار دارد که می‌تواند به عنوان یک هاب برای صادرات به کشورهای دیگر منطقه و جهان عمل کند و از دولت جدید انتظار می رود با اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تسهیلاتی در راستای جذب بیشتر سرمایه‌گذارهای خارجی گام بردارد.

وی در پایان تاکید کرد : مشارکت شرکت بلو اسکای قطر با شرکت حفاری سپیدان می‌تواند نمونه‌ای موفق از سرمایه‌گذاری بین‌المللی در ایران باشد که به توسعه و پیشرفت صنعت نفت و گاز و انرژی کشور کمک ‌کند.

یادآور‌ می شود شرکت حفاری سپیدان با دارا بودن ۳ دهه سابقۀ کار مفید در ارائه خدمات و تأمین مواد سیال حفاری و بکارگیری امکانات مطلوب مجری پروژه های جدید در صنعت نفت و گاز و انرژی می باشد و در حال تجهیز پایگاه خدمات مهندسی سیال حفاری، شامل آزمایشگاه کنترل کیفی، مرکز ارائه خدمات مهندسی سیال حفاری و مرکز ارائه خدمات مدیریت پسماند و بازیافت مواد در مناطق عملیاتی می‌باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی قاسمی
    0

    واقعا ایران باعزت شدکه محتاج قطرشده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد