تست هوش: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، عبارت را اصلاح کنید

سوال ریاضی با اصلاح عبارت : لازم است تا یک عبارت صحیح را در تصویر سوال ریاضی با اصلاح عبارت بدست بیاورید. البته برای این کار تنها 10 ثانیه وقت دارید و فقط باید 1 چوب کبریت را جابجا کنید. فکر می کنید می توانید این عبارت را در 10 ثانیه تصحیح کنید؟ مغز خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می توانید فقط 1 چوب را جابجا کنید تا این عبارت درست شود!

تست هوش: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، عبارت را اصلاح کنید

تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری دهه‌هاست که محبوب بوده‌اند. آنها ما را به فکر فراتر از بدیهیات و کشف راه حل های متعدد برای حل یک مشکل دعوت می کنند. در سال‌های اخیر، این چالش‌ها حتی در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند. سوال ریاضی با اصلاح عبارت به طور خاص طراحی شده است تا مهارت های حل مسئله و ریاضیات شما را در کمتر از 10 ثانیه آزمایش کند. عبارت داده شده 8×8=12 است. اما این عبارت اشتباه است! وظیفه شما یافتن پاسخ صحیح در عرض 10 ثانیه است.

سوال ریاضی با اصلاح عبارت

مهم نیست که چگونه به این چالش برخورد می کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می دهید و با احساس موفقیت کنار می آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با پازل روز آزمایش کنید. آیا اماده چالش هستید؟ این معما شامل عبارتی است که تنها حق حرکت دادن یک چوب کبریت دارید. برای سوال ریاضی با اصلاح عبارت آماده اید؟

پازل ها یک راه عالی برای تمرین ذهن و خلاقیت شما هستند. برای حل معما باید دقت کنید و تمرکز کنید. ما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنیم و تصمیم بگیریم که کدام چوب کبریت را حرکت دهیم و به کجا منتقل کنیم.

سوال-ریاضی-با-اصلاح-عبارت-2-780x470

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی با اصلاح عبارت

آیا موفق شده اید 1 چوب کبریت را برای ایجاد عبارت صحیح در سوال ریاضی با اصلاح عبارت پیدا کنید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید!ما یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی با اصلاح عبارت: برای توضیح راه حل تصویر را قرار داده ایم.

 

سوال-ریاضی-با-اصلاح-عبارت-1

منبع: چشمک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کریم محمدی
    1

    🤔

  • ناشناس
    0

    فکرنمیکنید خودتان را گول میزنید شما میگوید به راه حل عبارت بابرداشتن یک چوب کبریت کمک کنید به پاسخ سوال درصورتی که شما جواب راهم مد نظر قرار ندادیدوفقط سوال را گفتیدوباین کار فقط خودتان را گول میزنید
    ممنونتانم باتشکر

  • ناشناس
    1

    چه مسخره

  • خلیل بالا
    0

    برای تصحیح این عبارت باید یکی از چوب کبریت های عدد8 رابرداریم و به عدد 1 بچسبانیم
    مثال:72=9×8

  • ناشناس
    2

    دوستی که نوشته جواب را نگفتید.
    گفتن!!!!!! چرا نگفتن

  • علی حمزه
    0

    72=9×8

  • ناشناس
    1

    درود. عالی

  • یه بنده ی خدا
    0

    شما گفتید با یک حرکت چوب کبریت را بردارید
    ولی شما ۲حرکت داشتید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فقط یک چوب کبریت حرکت کرده که

  • آرمین عباسی
    1

    خیلی ساده و درجه یک بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد